Suzy Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Et mye mer interessant spørsmål i mine øyne: Gutter (evt menn) kunne dere vært sammen med ei dame som hadde hår på vikende front evt brukte tupé, eller parykk??? Er håret kvinnens pryd? Blir hun mindre feminin uten? Eller er det like greit for det er så mye styr med det håret likevel??? Synspunkter takk!
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Jeg tror nok ikke jeg kunne vært sammen med en dame med lite hår. Vet ikke hvorfor. Ja jeg er slem! :-(
Suzy Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2005 Du er ikke nødvendigvis slem av den grunn, men begrunn gjerne litt mer...
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 Ja men jeg vet ikke helt hvorfor. Ok, kan prøve. En dame med tynt hår er greit. Med uten hår? Jeg tviler. Mye av grunnen er vel at jeg synes mye av femininiteten til jenter ligger i håret (selv om jeg best liker jenter med kort hår). Men her snakker vi jo om førsteinntrykk. Jeg kunne sikkert forelsket meg i en jente uten hår, for dersom hun hadde en fantastisk personlighet hadde nok ikke det manglenede håret gjort så mye. Men utseende teller så klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå