Morea Skrevet 17. mars 2005 #21 Skrevet 17. mars 2005 Da jeg var liten fikk jeg høre at sesamfrø kunne slå rot i tarmen... :o
Tule Skrevet 17. mars 2005 #22 Skrevet 17. mars 2005 hei dette er omtrent som den myta om at vis du tygde på håret så ville du få hårballer i magne dsom var der og lafgde magetrøbbel hilsen
Cathie Skrevet 21. mars 2005 #23 Skrevet 21. mars 2005 hei dette er omtrent som den myta om at vis du tygde på håret så ville du få hårballer i magne dsom var der og lafgde magetrøbbel hilsen Tror du er merket for livet når det gjelder den tygginga på håret
BayliZ Skrevet 22. mars 2005 #24 Skrevet 22. mars 2005 Hihi!! Så merkelig! hvis det da ikke er sant, noe jeg tviler på, hvem er det som kom på å si at "hei, vi sier at den ikke kommer ut på 7 år"?!? Hva er hensikten liksom? en som kjedet seg??? haha
Sniglå Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #25 Skrevet 22. mars 2005 Heeeeei du Bayliz! Du har stjelt signaturen min!!! :fy:
BayliZ Skrevet 23. mars 2005 #26 Skrevet 23. mars 2005 Heeeeei du Bayliz! Du har stjelt signaturen min!!! :fy: Beklager men jeg må nok skuffe deg, jeg klarte å finne den helt på egen hånd. Jeg har ikke lagt merke til din signatur engang jeg.
Sniglå Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #27 Skrevet 23. mars 2005 Jeg klarte nå å finne den alene jeg også Dessuten er de ikke heeelt like. Slik jeg tolker det er du ALLTID forvirret, men jeg bare er det av og til. Så kanskje du er forvirret nå også?
Mrs. K Skrevet 24. mars 2005 #29 Skrevet 24. mars 2005 Da jeg var 16 hadde jeg bestandig druer med på skolen. Klassekammeratene ertet meg og sa at steinene ville samle seg i blindtarmen. Gjett hvem som fikk blindtarmsbetennelse og gjett hva klassen sendte opp på sykehuset til meg! Jeg spiser stadig masse druer :-) Hilsen Trille
Sniglå Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #30 Skrevet 24. mars 2005 Da jeg var 16 hadde jeg bestandig druer med på skolen. Klassekammeratene ertet meg og sa at steinene ville samle seg i blindtarmen. Gjett hvem som fikk blindtarmsbetennelse og gjett hva klassen sendte opp på sykehuset til meg! Jeg spiser stadig masse druer :-) Hilsen Trille Du fikk ikke betennelse fordi at steinene samlet seg der???! :o (jeg pleier å være litt lett å skremme av og til.... )
Mrs. K Skrevet 24. mars 2005 #31 Skrevet 24. mars 2005 Der var ingen stein der, nei. Faktisk var det fettknuter som trykket på tarmen :oops: Hilsen Trille
Sniglå Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #32 Skrevet 24. mars 2005 Det var bra! (for meg da...) *finne frem drueklasen igjen*
Sniglå Skrevet 5. april 2005 Forfatter #33 Skrevet 5. april 2005 Hah!! Tyggis setter seg fast i magen
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #34 Skrevet 11. april 2005 Grantre stikker!! :hår: men spiser du gran-frø..? altså...kongler..?
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #35 Skrevet 11. april 2005 Beklager men jeg må nok skuffe deg, jeg klarte å finne den helt på egen hånd. Jeg har ikke lagt merke til din signatur engang jeg. så dumt at du fant en med komma-feil Men tilbake til ting i blindtarmen.. Var en kjent rypejeger fra østlandet som ble operert for blindtarmbetendelse, og han hadde 37 blyhagl i totten sin!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå