AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Har faktisk ennå ikke gjort det slutt, men i hode mitt er det over, så jeg forbereder meg på å gå videre uten å falle for fristelsen til å gå tilbake... Å nei, jeg kan ikke fortsette.. Han er sjalu, utro og voldelig... Har prøvd å forlate han før, men da husket jeg kun de fine tingene m han, så ble raskt sammen med han igjen... Anonymkode: 9323c...0fb
Mona123 Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Dette er en usunn avhengighet! Du vet jo dette ikke funker og at du ikke vil. Du må behandle dette som om det er dop du er avhengig av. Du må være bestemt og bare kutte alt ut! Fjern han helt. Si nei dersom han forsøker å kontakte deg! Vil du virkelig at det skal bli slutt? Hvis ja, så greier du deg! Snakk med familie og venner. Få støtte, få hjelp! Han er voldelig, kanskje du burde tenke på å snakke med krisesenter? De har mye kunnskap om dette. Men dette går bare hvis du VIL.
Surikatta Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 Det du nå går gjennom er en prosess. Og i den vil du sikkert spørre deg selv ''hvor mange ganger skal jeg måtte møte den veggen før jeg innser at jeg vil ut av det??''. Du vet godt at dette ikke er bra for deg, men enten må du skjære gjennom og kutte ut (vanskeligere), eller gi deg selv tid ...helt til du kommer til det øyeblikket der likegyldighet overtar og du ikke lengre lar deg sjarmere av det lille positive du får. Det er som jeg sier: hvis du får et helt brød og bare den ene neven med smuler er bra, da skal de smulene være SÅ bra at de veier opp for resten av det mugne.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 Prøv å finne deg en rebound som du kan henge deg opp i fremfor å tenke på eksen? Anonymkode: 6bb36...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå