AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 ... er det lov til å si noe? Var akkurat vitne til en far som skjelte ut barnet sitt. Det var et søskenpar, hvorav dette barnet som ble utskjelt gjorde noe helt bagatellmessig. Faren sa til barnet at det skulle komme seg langt unna sitt søsken. Så gikk han etter og begynte å skjelle det ut. Sa ting som "jeg sier til deg gang på gang at du skal la *søsken* være i fred. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få det inn i hodet på deg. Jeg prøver å like deg *navn*, jeg prøver virkelig å like deg, men jeg klarer det bare ikke". Husker ikke alt han sa, men dette var hvert fall deler av innholdet. Det var fryktelig trist å se/høre på. Faren ydmyket det barnet så til de grader, og det for en liten filleting. Tok meg i å tenke hva han sier til det barnet hjemme, hvis det er sånt han klarer å si i offentligheten. Noen som har opplevd liknende? Gjorde dere noe? Fikk nesten lyst til å si til den jenta at hun ikke skal la faren trykke henne ned, men er samtidig fryktelig vanskelig å blande seg inn i en families dynamikk... Anonymkode: d891f...1cf
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Fy faen! Dette MÅ sendes til barnevernet. Sånn er IKKE hvordan man snakker til et barn. For en jævlig dårlig far. Dette kan ødelegge barnet. Anonymkode: c265a...59a 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Hvis du har navna deres, så må du melde disse til barnevernet!! Man sier ikke slikt til et barn!! Du behøver ikke å vite hele navnet deres for å melde heller. Det holder å vite hvilken skole barnet går på, fornavnet på barnet, og alderen dens. Du burde absolutt sagt noe til faren her! Anonymkode: 9139f...75a 1
Zienna Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Ja, da er det lov å si noe! Denne setningen var spesielt ille, sitat TS: Jeg prøver å like deg *navn*, jeg prøver virkelig å like deg, men jeg klarer det bare ikke". Husker ikke alt han sa, men dette var hvert fall deler av innholdet. Stakkars barn... 4
Nyttig Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Er det rart noen får psykiske vansker i voksen alder..oppveksten former mennesker. Der skjer det altfor mye skader dessverre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå