Gå til innhold

Hva er det med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler at mange jenter liker/ tenner på at mannen sier fine ting til de, og ikke presser de, er forsiktige og at de får lov til å bestemme osv.Jeg er liksom litt motsatt 😅 jeg tenner på at mannen er dominant og gjør som han vil og forteller meg hva jeg skal gjøre og sånt. Små biter litt, og bare tar styringen liksom. Og kan gjerne suge han, men liker det best hvis han, ikke tvinger meg sånn helt på ordentlig, men litt sånn «later som han må tvinge meg» eller hva jeg skal si 😅 kan være jeg har blitt litt «ødelagt/ merkelig» fra tidligere hendelser eller noe 🤔😂😮🙈 vet ikke. Men er jeg helt rar? 🤔😂

Anonymkode: 555d7...373

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 100% normal. Er veldig vanlig med det tenningsmønsteret. Jeg er også slik, og vet at jeg er langtifra alene. Trenger absolutt ikke å bety at man er skadet på noen som helst slags måte. 

Anonymkode: 4ea93...200

Skrevet

Jeg var helt lik fram til jeg faktisk opplevde å bli presset til sex over flere år. Det er helt normalt og veldig vanlig.

Anonymkode: 4696b...3f3

Gjest fitteslikker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at mange jenter liker/ tenner på at mannen sier fine ting til de, og ikke presser de, er forsiktige og at de får lov til å bestemme osv.Jeg er liksom litt motsatt 😅 jeg tenner på at mannen er dominant og gjør som han vil og forteller meg hva jeg skal gjøre og sånt. Små biter litt, og bare tar styringen liksom. Og kan gjerne suge han, men liker det best hvis han, ikke tvinger meg sånn helt på ordentlig, men litt sånn «later som han må tvinge meg» eller hva jeg skal si 😅 kan være jeg har blitt litt «ødelagt/ merkelig» fra tidligere hendelser eller noe 🤔😂😮🙈 vet ikke. Men er jeg helt rar? 🤔😂

Anonymkode: 555d7...373

Nei, det er helt normalt. De fleste kvinner liker at mannen deres er litt dominante. Men det selvsagt bare til en viss grense. Begynner han eksempel vis å fike til/ eller slå deg, må du stoppe det med en gang.Slikt er typiske tegn på at dette er en person som vil ha reell makt over deg.        

Skrevet

Helt normalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...