AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Vi er en liten jentegjeng på fem. Alle har kjærester. Hun ene venninna mi spør aldri om hvordan det går med min kjæreste eller inviterer oss på middag. Hun er veldig flink til å spørre alle de andre og de er ofte på par middager. Skal det sies at ingen har noe mot min kjæreste bortsett fra henne. Sånn ut i fra det jeg veit. Jeg veit ikke grunnen men føler meg skikkelig ekskludert pga henne. De andre har også lagt merke til dette, og syns det er ubehagelig. Hun kan fint står foran meg og inviterer de tre andre med kjærester på middag. Jeg veit jeg må ta det opp men noen andre som har opplevd dette? Anonymkode: d8709...982
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Nei, jeg tenker nå at denne venninnen enten ikke liker kjæresten din eller har en eller annen historie med han. Har kjæresten din en tanke om hvorfor hun er slik? Anonymkode: 494ad...928 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Ingen historie og ikke har han gjort eller sakt noe som burde reageres på. Når vi først møtes er det en hyggelig tone. Er bare så leit. Hi Anonymkode: d8709...982
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen historie og ikke har han gjort eller sakt noe som burde reageres på. Når vi først møtes er det en hyggelig tone. Er bare så leit. Hi Anonymkode: d8709...982 Men jeg tenker i settinger uten at du har vært der. Anonymkode: 494ad...928 1
Svigermor Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun kan fint står foran meg og inviterer de tre andre med kjærester på middag. Anonymkode: d8709...982 Da er det helt naturlig at du spør om hvorfor du og kjæresten din ikke er invitert. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 Jeg er alltid til stede når kjæresten er med. Hører selvfølgelig ikke alt som blir sakt, men er bare hu ene som er sånn. De andre tre parene er det stikk motsatt. Hi Anonymkode: d8709...982
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er alltid til stede når kjæresten er med. Hører selvfølgelig ikke alt som blir sakt, men er bare hu ene som er sånn. De andre tre parene er det stikk motsatt. Hi Anonymkode: d8709...982 Men hvordan vet du at hun ikke har møtt på han tilfeldig i en annen sammenheng? Anonymkode: 494ad...928 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 Det kan sikkert hende, men ingen grunn til det bortsett fra butikken eller på gata. For de har ingen felles venner eller bekjente bortsett fra meg. Kjærestene våres er kun sammen hvis vi møtes alle sammen. Ikke drikker min kjæreste heller så ikke har de møtes på byen. Hi Anonymkode: d8709...982
Jadwiga Skrevet 29. august 2018 #9 Skrevet 29. august 2018 De har hatt seg en het natt før din tid og prøver nå desperat å unngå hverandre? 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #11 Skrevet 30. august 2018 12 timer siden, Jadwiga skrev: De har hatt seg en het natt før din tid og prøver nå desperat å unngå hverandre? Det har ikke skjedd Venninna mi er sammen med samme mann på tiende året og som sakt ingen felles bekjente eller en omgangs krets løpet av hele livet som skal tilsi det. Å hadde det vært tilfelle så hadde jeg fortsatt ikke skjønt hvorfor min venninne holder på sånn. For kjæresten min er like hyggelig mot henne som hun er mot han når de møtes. Er bare at hun ikke er interessert i å ha oss på parmiddag. Jeg får spørre henne, for syns det er veldig sårt. Hi Anonymkode: d8709...982
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #12 Skrevet 30. august 2018 Akkurat nå, ClickB4it skrev: Inviterer dere henne noen gang? Vi inviterer alltid de og henne alene. Å hun har aldri avlyst. Det gjelder hos de andre parene også. Hi. Anonymkode: d8709...982
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #13 Skrevet 1. september 2018 Vi er en jentegjeng 4 og det er 1 i gjengen jeg omtrent aldri spør om kjæresten til her også. Det kommer av at hun aldri forteller noe om han selv, vet knapt hva han jobber med, aner ikke hvor gammel han er, først etter de hadde vært lenge sammen fikk jeg vite han hadde to barn. Det blir ikke naturlig å spørre og grave om han når jeg ikke vet noe om han eller hun ikke inkluderer han i samtalene. De andre jentene snakker alltid om oppturer og nedturer, inkluderer kjæresten sin mere, i stedet for å bare si "Espen henter meg etterpå." så sier de "Espen henter meg etterpå, han fikk jo ny bil for noen måneder siden og akuratt nå har han hjulpet moren sin mye for hun har fått prolaps så da hjelper han meg mye for tiden også. Ja han er så fin altså, han og vennene pleier å spille biljard i helgene men han drikker aldri selv blablabla" og da blir det mer naturlig å snakke/spørre om han for meg også. Er ikke noe personlig mot hverken hun eller han! Kanskje du oppfattes reservert å snakke med? Det er ganske kjipt å spørre om privatlivet når den man spør ikke er komfortabel med å dele noe om privatlivet uansett. Anonymkode: 65e26...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå