AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Blir helt gal jeg av dette. Jeg ser inne i kvadratene, i vannrette og loddrette linjer, men finner ikke noenting mer å fylle inn! Er vanskelig 9x9. Fins det andre måter? Noen smarte tips og råd til en med helt kokt hjerne? Anonymkode: be4b7...570
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir helt gal jeg av dette. Jeg ser inne i kvadratene, i vannrette og loddrette linjer, men finner ikke noenting mer å fylle inn! Er vanskelig 9x9. Fins det andre måter? Noen smarte tips og råd til en med helt kokt hjerne? Anonymkode: be4b7...570 Du har vel prøvd å se hvilke tall som ikke kan stå der, for å eliminere osv? Anonymkode: 59e05...5cb
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har vel prøvd å se hvilke tall som ikke kan stå der, for å eliminere osv? Anonymkode: 59e05...5cb Selvsagt. Er alltid 2-3 som kan stå der Anonymkode: be4b7...570
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvsagt. Er alltid 2-3 som kan stå der Anonymkode: be4b7...570 Men har du gjort det alle veier? Og hvis (bare eksempel) 3, 4, 1 står i tre ruter så vet du at du kan eliminere disse tallene fra de andre rutene alle veier også? Mulig du vet dette og, men det er jo sånn at med mindre det er en feil i oppgaven, så kan den jo løses. Anonymkode: 59e05...5cb
Hactar Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Jeg skal ikke begi meg ut på å forklare noe som helst av dette, men på denne nettsiden er det et lass med teknikker.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men har du gjort det alle veier? Og hvis (bare eksempel) 3, 4, 1 står i tre ruter så vet du at du kan eliminere disse tallene fra de andre rutene alle veier også? Mulig du vet dette og, men det er jo sånn at med mindre det er en feil i oppgaven, så kan den jo løses. Anonymkode: 59e05...5cb Har gjort det. Kompisen min, som har løst mange flere enn meg, klarte den. Men jeg skjønner ikke hvordan eller hva jeg skal gjøre. Jeg tar jo firkanten, loddrett, vannrett, eliminerer osv osv Anonymkode: be4b7...570
solmåneogstjerner Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 Jeg skriver små tall oppe i ruten- de som er aktuelle, så krysser jeg dem ut etter hvert som jeg ser at det ikke kan være dem. Synes det fungerer godt. Får det alltid til da. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Jeg skriver små tall oppe i ruten- de som er aktuelle, så krysser jeg dem ut etter hvert som jeg ser at det ikke kan være dem. Synes det fungerer godt. Får det alltid til da. 😊 Det fungerte! Måtte faktisk bare prøve og feile! Ble rotete, men klarte det😁😁 Takk folkens! Anonymkode: be4b7...570 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå