AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Utenfor leilighetskomplekset mitt skal det bygges et stort privat hotell. I forbindelse med dette er det vanvittig mye anleggsarbeid, stamping, gravemaskiner og bråk fra morgen til kveld. Det begynner rundt 06-07, og holder på frem til nærmere 20 på kvelden. Jeg trodde det var noen offentlige regler mot dette? At det bare er lov i tidsperioden 07-19 for eksempel. Noen som har peiling på slike regler? Det skal trolig holde på i et par år, da det skal bygges flere, og det er kjempeplagsomt selv med vinduene igjen. Anonymkode: 6d386...761
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Det er dessverre lov. Og i Oslo kan de holde på helt til kl. 23, først da er det "innsovningstid", for så å begynne igjen kl. 01. Fint lite søvn å få da. Har måttet leve med bygningsstøy i mange år: samme hvor jeg bor, er det bare et tidsspørsmål før noen begynner å bygge et eller annet digert beist av et bygg; eller fler. Anonymkode: eb048...e55 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Bor ikke i oslo, og jeg lurer på hvor lenge som er lov. Anonymkode: 6d386...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå