Gå til innhold

Enkel treningsmat - hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen tips til kosthold/enkle retter man kan spise når man begynner å trene styrke? Vil det være nok å spise et par egg, brødskiver og middag i løpet av en dag? Har ikke verdens sunneste kostholdhold, men er ikke overvektig. Er ganske aktiv i jobben og på fritiden så det forbrenner mye kalorier. Har ikke noe ønske om å bli tynnere, men at kroppen skal ha det litt bedre og strammes opp.

Anonymkode: 4696a...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får faktisk i deg mye protein i to brødskiver med kokt skinke og ost. Ønsker du noe mer kaloritett, ville jeg fylt opp med nøtter, kyllingfilet, kikerter, avokado, smothier og egg. Godt, sunt og næringsrikt! Tenk variasjon!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Svartfugl said:

Du får faktisk i deg mye protein i to brødskiver med kokt skinke og ost. Ønsker du noe mer kaloritett, ville jeg fylt opp med nøtter, kyllingfilet, kikerter, avokado, smothier og egg. Godt, sunt og næringsrikt! Tenk variasjon!

 

Takk for svar! Har virkelig ikke greie på dette så bra med tips.

Anonymkode: 4696a...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen ekspert da, så snakk gjerne med noen som har fagkunnskap på området. Fitnessbloggen kan av og til ha gode råd, men man bør være kritisk. 

Så er det jo sånn at at en strammere kropp, kommer av mindre fett og mer musklemasse. For å få til det på en sunn måte, bør du snakke med noen som kan langt mer enn meg. "Alle har vaskebrett", jeg også, men det ligger et betydelig lag av fett over mitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...