AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Vil ikke beskrive situasjonen HELT som den er i frykt for å bli gjenkjent, men jeg kan illustrere littt Jeg fant "hjemme" i 2016. Det var egentlig ganske klisjè alt sammen. Jeg ville ikke dit, jeg var nervøs og trist i lang tid før jeg skulle flytte for en periode. Jeg ville være der jeg var(men hadde en dårlig jobb) og hadde en drøm om å få flytte et annet sted, men der fikk jeg aldri tilbud. Men aldri har jeg opplevd å finne meg såpass til rette og følt meg så hjemme. Jeg var så trist når jeg etter 1 mnd måtte reise igjen, og var bestemt på at jeg skulle vende tilbake. Hadde alltid en følelse på at jeg ville tilbake en gang, men føltes som jeg aldri ville klare det, for jeg fikk ikke igjen tilbudet. Jeg var dum nok til å ønske kort opphold. Fikk overraskende nok tilbud der jeg alltid hadde drømt om, men ble så skuffet når jeg kom dit. Ville bare vekk igjen, men holdt ut. Har tenkt på dette i 2016 til nå, føler altid jeg er på feil sted. Mens de andre venninnene mine enten er der fremdeles, eller får seg jobber der de vil. Nå kommer noen garantert og skriver "man kan ikke få alt man vil i livet" og det vet jeg og jeg har godtatt det. Men kan man få det man vil NOEN ganger da? Føler liksom jeg står på stedet hvil hele tiden 😕 Jeg vil bare tilbake der jeg var. Det var som å virkelig komme hjem. Stedene jeg hadde høye forventninger til og alltid har drømt om derimot, har bare vært skuffende på meg. Anonymkode: 044e9...a86
Gjest ti10 Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Hvis du snakker om geografi, dvs. en by eller sted du har likt veldig godt, kan du ikke reise dit og jobbe for en annen arbeidsgiver? Eller studere der? Og hvid du reiser på ferie dit, kan det jo hende at du finner ut at det ikke er så perfekt som du trodde. Man kan få veldig forskjellige inntrykk av steder fra gang til gang.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Akkurat nå, ti10 skrev: Hvis du snakker om geografi, dvs. en by eller sted du har likt veldig godt, kan du ikke reise dit og jobbe for en annen arbeidsgiver? Eller studere der? Og hvid du reiser på ferie dit, kan det jo hende at du finner ut at det ikke er så perfekt som du trodde. Man kan få veldig forskjellige inntrykk av steder fra gang til gang. Jeg har vært der 2 ganger etterpå for andre arb.givere, men jobben var totalt feil. Stedet føles fremdeles som hjemme. Men det er liksom ikke noe jeg mangler heller. det er mer som om det er skjebnen som motarbeider meg. Anonymkode: 044e9...a86
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Det kan jo være mange koselige steder man føler seg hjemme i vårt vakre land.hilsen Norge bereist dame. Anonymkode: a044a...18b
Gjest ti10 Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært der 2 ganger etterpå for andre arb.givere, men jobben var totalt feil. Stedet føles fremdeles som hjemme. Men det er liksom ikke noe jeg mangler heller. det er mer som om det er skjebnen som motarbeider meg. Anonymkode: 044e9...a86 Mulig tidspunktet ikke har vært riktig. Bare som en trøst, er det godt mulig det ordner seg for deg på en eller annen måte. Hadde det sånn i mange år, satt fast på ett sted, og nesten uansett hva annet jeg ville gjøre, kom absolutt alt mulig i veien. Nå virker det som det har løsnet. Det gjør det sikkert for deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå