Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med salg av leilighet på ca 95 kvm tenkte jeg å legge ut en maler - og snekkerjobb på finn.no småjobber. Jobben vil bestå i å male alle vegger i en lys farge (er malt i bomull fra før), samt legge gulvfliser på soverom og kjøkken, ordne med noen "uferdigheter" (f eks dørterskler osv). Lurer også på om jeg skal få malt vinduskarmene på ene soverommet og kjøkkenet, og kanskje få malt dørene. Spørsmålet er hva som ville være riktig lønn å sette på dette ? 

Hele leiligheten ble malt for 6 år siden, så det er mer for å dekke over sparkling etter spikerhull og "freshe" opp før fotograf og visning. 

Akkurat nå er som sagt veggene i bomull. Dørene er malt av tidligere eier, og er i en eller annen ubestemmelig gul-brun-besh  farge (eggehvit?)

Hadde tenkt å ta alt i klassisk hvit, men hvis dørene er som jeg mistenker, i eggehvit, kunne jeg kanskje ha spart meg selv for en malerutgift, og fått veggene malt i eggehvit ?

Anonymkode: 10af3...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns kanskje ikke dette er en småjobb? Ville heller ringt noen snekre/malere og hørt litt hva de vil ha, så har du litt å sammenligne med. 

Småjobb på Finn for meg er mer dagsjobb, som mange privatpersoner slenger seg på. 

Anonymkode: ba2a0...b10

Skrevet

Burde heller legge ut dette som et anbud på Finn, fremfor småjobbfunksjonen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...