Gå til innhold

helt lost

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har hatt et sammenhengende godt forhold til min kjære i flere år nå! men i de siste dagene har jeg lagt merke til at jeg ikke klarer å kysse han. jeg klarer men oprker ikke! klart jeg vil kysse han og ønsker jo det! når jeg først har satt igang er det greit, men det er bare det å gjøre det! deter så mye pes og det frister ikke lissom! det samme gjelder sexen! jeg vil jo så gjerne ettersom han ønsker det! men jeg klarer det ikke! det er greit dersom han tar intiativet og får meg igang, da kan jeg holde på lenge... men jeg klarer ikke å ha lyst til det selv eller ta intiativet lenger

dette er noe vansklelig å fortelle han ettersom han tror jeg har mistet lysten! men det har ikke noe med at jeg ikke elsker han! for det gjør jeg fullt ut!!! men hva er dette da???? det kan ikke være p piuller, for de har jeg gått på lenge og aldri hatt det problemet før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Venus, ikke innlogget

:D :( :D Hei...

JO !!! Jeg holder en knapp på P-pillene dine, for det er slettes ikke bra !!!

Dette kjenner jeg kvinner som har opplevd, både FØR og ETTER meg, for JEG har også erfart dette. Og det viste seg at det hadde ALT med P-pillene å gjøre.

Har ingenting å si om du har brukt de i flere år, om du har brukt samme type, brukt de forskriftsmessig, osv... De gjør allikevel stor hormonell skade i systemet ditt !!! :evil: Tro hva du vil, men det er allikevel slik.

Det eneste de er bra for er å unngå graviditet. Ellers er dette "farlige" saker. (Legemiddelindustrien som tjener på dette bagatelliserer selvfølgelig både bivirkninger, og andre plager forbundet med dette.)

:-?

Jeg ville sterkt ha vurdert å sette inn en spiral. Dette har jeg nå brukt i flerfoldige år, og det har fungert kjempefint for meg, og alle andre jeg kjenner som bruker spiral later til å mene det samme. Og IKKE hormon-spiralen, men for all del den VANLIGE !!!

Jeg forstår at dette ikke har med å gjøre om du elsker han eller ikke.

Det skjønner forhåpentligvis han også. :blunke:

Bestill en time hos en homeopat. Eller eventuelt kast P-pillene dine, og bruk spiral istedenfor. Anbefales på det varmeste !!!

Lykke til med lysten !!!

Venus. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

uff så grusomt det hørtes ut da! men takk for svar!!!! jeg vil ikke ha spiral da jeg er livredd for lsike ting..uff uff må vurdere dette godt altså!! la det vente litt og se om det bedres!! det er jo fælt for både han og meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg anbefaler IKKE vanlig spiral! Hvis du ikke har lyst til å blø sammenhengende i 4-5 måneder, da...

Leia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...