Gå til innhold

ICE - mobilabonnement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang mms og mobildata, står det veldig greit forklart på hjemmesidene til ice. Det er typisk for alle operatørene, har alltid måtte legge det inn manuelt.

Anonymkode: 15f58...8b6

Skrevet

Har nå nettopp sittet i telefon med kundeservice i 34 min. fordi jeg får ekstra kostnader på fakturaen som jeg ikke får vite hva er for. Hun jeg snakket med virker så til de grader evneveik at det gjorde meg bare enda mer bestemt på at når bindingstiden utløper i oktober så er det adios til hele ICE...aldri igjen! 

Anonymkode: fa506...4ca

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ang mms og mobildata, står det veldig greit forklart på hjemmesidene til ice. Det er typisk for alle operatørene, har alltid måtte legge det inn manuelt.

Anonymkode: 15f58...8b6

Som nevnt fungerte det ikke for meg, måtte få flere opplysninger enn det som står på nett, og flere enn de gav første gang jeg var i kontakt med dem. Mulig det er mine mobiler (før HTC, nå Samsung) som har vært rare og krevd ekstra mye info.

Skrevet
På 31.8.2018 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Har nå nettopp sittet i telefon med kundeservice i 34 min. fordi jeg får ekstra kostnader på fakturaen som jeg ikke får vite hva er for. 

Anonymkode: fa506...4ca

Hvordan ser fakturaen din ut da?

Min erfaring er at det framgår tydelig hva de fakturerer ekstra for.  (Servicetelefoner, ekstra datapakker m.m.)

Anonymkode: 85049...8a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...