AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Vurderer å bli kunde der ettersom de har greie priser på abonnementene sine. Er dere fornøyde, dere som har ice? Dekning, kundeservice osv, holder de det de lover? Anonymkode: f0bfe...145
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Har hatt ICE i ett par år, aldri hatt problemer med de. Aldri hatt behov for å kontakte kundeservice. Dekningen er god den. De bruker Telia sitt nett. Anonymkode: 15f58...8b6 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Jeg har hatt ice de 11 1/2 siste mnd. og for å si det sånn så skal jeg over til noe annet straks bindingen er over. Dårlig dekning, både nett og telefon, uspesifikke regninger og dårlig kundeservice. Hadde talkmore i maaange år før jeg byttet og hadde aldri problem med de. Anonymkode: fa506...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurderer å bli kunde der ettersom de har greie priser på abonnementene sine. Er dere fornøyde, dere som har ice? Dekning, kundeservice osv, holder de det de lover? Anonymkode: f0bfe...145 Jeg har ice og har hatt de fleste andre og er ikke fornøyd. De lover at man skal få nett på tlf selv etter at man har brukt opp GB. Dette nettet går så tregt at det er ubrukelig. Kundeservice er frekke. Jeg måtte kjøpe ekstra GB til mobilnett når jeg var i utlandet, og kjøpte ved feiltagelse ekstra. Regningen ble svær, og jeg satt igjen med masse GB til mobil som jeg ikke hadde bruk for. Dette ville de ikke gi meg penger tilbake for, og kundeservice var vrange og ubehagelige å snakke med. Jeg er bundet til neste år mai og må betale over 3000 for å bryte. Man kan heller ikke sjekke på websidene deres om man har betalt regningen.. Lite brukervennlig side. Anonymkode: a8743...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Dere som sier dere er bundet; jeg forstod som det ikke er noe bindingstid hos dem? Jeez, er lei av dette styret med mobilabonnementet nå 😩 Anonymkode: f0bfe...145
Poledra Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 (endret) Om faktura er betalt kan man se i ice-appen. Har en liste som viser gamle fakturaer også. Synes appen gir en grei oversikt over abo. Dataforbruk, rollover data, gi bort data etc. Har ikke hatt noen problemer så har ikke trengt kundeservice. Spørsmål har jeg fått svar på ganske kjapt de få gangen jeg har sendt email. Så er fornøyd med det abonnemente jeg har hos ice. Jeg fikk 12mnd bindingstid på mobilabonnementet grunnet kjøp av mobil i tillegg. Det går ann å få uten bindingstid. Endret 29. august 2018 av Poledra 2
applestories Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier dere er bundet; jeg forstod som det ikke er noe bindingstid hos dem? Jeez, er lei av dette styret med mobilabonnementet nå 😩 Anonymkode: f0bfe...145 Jeg er "tvangsmedlem". Kjøpte ny mobil i desember og selgeren hos Lefdal/Elkjøp spurte om jeg ville bytte til Ice. Dobbelt så mange gB til samme pris. Sa ja til det, tenkte at jeg prøver og bytter bare om det ikke fungerer. Det selgeren aldri sa var at de hadde bindingstid på 12 måneder. Jeg har vært i kontakt med kundeservice to ganger for å få satt opp MMS og mobildata, det gikk til slutt begge deler. Det var også vanskelig da jeg hjalp noen med det i fjor, for ikke å nevne mobildata utlandet - da måtte man legge inn alt på nytt, manuelt, og ingen av fremgangsmåtene på nett eller kundeservice foreslo fungerte - man måtte legge inn mer info enn de gav de første gangene jeg var i kontakt. Men det gikk jo det også. Men da jeg først var kommet i gang hadde jeg ingen problemer, så jeg vil ikke klage heller. Veldig enkelt å forholde seg til dem, de sender ikke reklame og alt funker som det skal. Du spurte om mobil, da skal jeg ikke kommentere på mine opplevelser med kundeservice på mobilt bredbånd.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 Etter å ha jobbet for kundeservicen til Ice i 2 år kommer jeg aldri til å ha abonnement hos dem! Prisene osv. Er bra og jeg har Telia idag så hadde fått samme dekning, men måten ledelsen holder på gjør at jeg ikke vil støtte dem før det eventuelt blir ny ledelse for firmaet som har kundeservicen Anonymkode: b0738...cea 3
applestories Skrevet 29. august 2018 #9 Skrevet 29. august 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: [...] Man kan heller ikke sjekke på websidene deres om man har betalt regningen.. Lite brukervennlig side. Anonymkode: a8743...bbc Om du går inn på Min Side -> Faktura får du opp om faktura er betalt, men ikke dato for innbetaling.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #10 Skrevet 29. august 2018 De skryter av god dekning, men utrolig dårlig langs strøk på Vestlandet. Kjører du fra vest til øst så er det ikke dekning veldig mange steder og glem 3g og 4g. Når det er uvær så er dekninga deres enda verre. Skal bytte til telefon veldig fort. Anonymkode: 30eb7...ba9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #11 Skrevet 29. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ice og har hatt de fleste andre og er ikke fornøyd. De lover at man skal få nett på tlf selv etter at man har brukt opp GB. Dette nettet går så tregt at det er ubrukelig. Kundeservice er frekke. Jeg måtte kjøpe ekstra GB til mobilnett når jeg var i utlandet, og kjøpte ved feiltagelse ekstra. Regningen ble svær, og jeg satt igjen med masse GB til mobil som jeg ikke hadde bruk for. Dette ville de ikke gi meg penger tilbake for, og kundeservice var vrange og ubehagelige å snakke med. Jeg er bundet til neste år mai og må betale over 3000 for å bryte. Man kan heller ikke sjekke på websidene deres om man har betalt regningen.. Lite brukervennlig side. Anonymkode: a8743...bbc Ja, klart det var kundeservice sin feil at du ikke klarete å kjøpe riktig kvote Anonymkode: e3f60...ab6 5
Husholdning1 Skrevet 29. august 2018 #12 Skrevet 29. august 2018 ICE fungerer meget godt. Der jeg ferdes har de i særklasse best dekning. Kundeservicen deres har jeg aldri måttet kontakte så vet lite om den. 1
TMB Skrevet 30. august 2018 #13 Skrevet 30. august 2018 (endret) Har hatt 2 mobilabonnement hos Ice nå i rundt 3 år og er veldig fornøyd. Bra dekning, god kundeservice og oversiktlig app/fakturaer. Prisene er også ganske bra, og kommer du over en konkurrent som har litt lavere pris for tilsvarende abonnement så sender du bare en mail til de og Vipps så har de satt ned prisen din tilsvarende. Hver gang. Endret 30. august 2018 av TMB
Illuminatum Skrevet 30. august 2018 #14 Skrevet 30. august 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ice og har hatt de fleste andre og er ikke fornøyd. De lover at man skal få nett på tlf selv etter at man har brukt opp GB. Dette nettet går så tregt at det er ubrukelig. Kundeservice er frekke. Jeg måtte kjøpe ekstra GB til mobilnett når jeg var i utlandet, og kjøpte ved feiltagelse ekstra. Regningen ble svær, og jeg satt igjen med masse GB til mobil som jeg ikke hadde bruk for. Dette ville de ikke gi meg penger tilbake for, og kundeservice var vrange og ubehagelige å snakke med. Jeg er bundet til neste år mai og må betale over 3000 for å bryte. Man kan heller ikke sjekke på websidene deres om man har betalt regningen.. Lite brukervennlig side. Anonymkode: a8743...bbc De er da helt klare på netthastighet som gjelder etter datamengden er oppbrukt. Det er som et gammeldags modem. Fungerer helt ypperlig til meldinger og mail, men til surfing blir det for smalt. Blir som du kjører bilen din inn på det som er skiltet som traktorvei og at du etterpå klager på at det ikke var 12 felts motorvei. Hvilket selskapet returnerer ubrukt data? Det blir vel overført til neste måned. Ellers har man jo kunnet sjekke saldo på nettsidene tidligere. For øvrig har de en flott app som gjør dette enklere tilgjengelig. Ellers stusser jeg litt på hvorfor noen må sjekke om de har betalt regningen, men folk er vel forskjellige:-)
VoodooChild Skrevet 30. august 2018 #15 Skrevet 30. august 2018 Jeg har hatt Ice ca. 6mnd, og er ganske fornøyd med menge GB i forhold til pris på abb. Litt dårlig dekning på hytta, men det bryr jeg meg lite om. Litt O.T kanskje, men syns at det å velge kundeforhold med hvem som helst basert på andre sin oppfatning av kundeservice er litt rart, alle har sine standarder på hva de syns er god service. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #16 Skrevet 30. august 2018 Jeg endte opp med å bryte abonnementet mitt med bindingstid hos de. Elendig kundeservice, og jeg hadde knapt dekning (jeg bor i Akershus, rett utenfor Oslo!) Mamma har også byttet vekk fra de pga manglende dekning. Frarådes! Anonymkode: 05498...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #17 Skrevet 30. august 2018 Jeg har hatt de i et par år og har aldri hatt noen problemer. Skal sies at jeg er en ganske "enkel" kunde. Har abonnementet med 1 GB i måneden og bruker det aldri opp. Aldri hatt problemer med dekning. Er ikke så mye i kontakt med kundeservice siden alt fungerer som det skal, men de få gangene jeg har vært det har de hjulpet meg raskt. Vil absolutt anbefale dem Anonymkode: f041f...5fc
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #18 Skrevet 30. august 2018 Super kundeservice,greie priser. Litt dårligere dekning enn Telenor,men mye billigere Anonymkode: 68d7f...f1e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #19 Skrevet 31. august 2018 Jeg byttet nylig til Ice fra telenor. Og halverte kostnadene mine! Har snakket flere ganger med kundeservice, og fått veldig god hjelp alle gangene. Jeg er kjempeglad for at jeg byttet, når Telenor øker og øker prisene på abonnementene sine. Det var litt styr med å få sendt mms i starten, men nå har det ordnet seg. Mener å huske at det har vært slik alle gangene jeg har byttet til nytt abo. Merkelig at det må plottes inn koder og slikt manuelt for akkurat dette.... Anonymkode: 04a42...15b
penny_ Skrevet 31. august 2018 #20 Skrevet 31. august 2018 Ja, de er nå bare der. Om jeg har god dekning har nok ikke så mye å si for deg med mindre du er naboen min. Har aldri hatt problemer eller behov for å ta kontakt med dem. Alt kan jo fikses selv på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå