Gå til innhold

Når er interessen etablert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags magefølelse har du da? Hvis han virkelig liker deg så kommer det vel litt til syne? Vanskelig å skjule sånt ;)

Anonymkode: 4ab80...9f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Vandrer1 skrev:

Ja, tenker liksom vi er i litt lik situasjon da. Jeg er jo den som spør mest om å treffes osv. Men nå er hun "alltid opptatt", så ekstremt dårlig tegn. Hun har også sagt at hun er veldig usikker nå.

Hun har droppet deg. Det er det ingen tvil om.

Anonymkode: a1607...b12

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener du er i samme posisjon som meg, ikke han jeg dater?

Jeg har tatt initiativ, men ikke mesteparten av initiativene, de lar jeg ham stå for. Jeg er også alltid tilgjengelig når han spør.

Så ja jeg er enig i at "alltid opptatt" er et veldig dårlig tegn.

Anonymkode: 16f88...02e

TS som svarte dette?

Ihvertfall akkura nå, med tanke på at vi begge er usikre på den andre partens interesse. Ellers er det sikkert mange forskjeller :)

Ja. Er kjipt, for hun ga uttrykk for at hun hadde en veldig god følelse på dette tidligere. Nå er hun veldig opptatt med flytting og studier om dagen og, men tar aldri kontakt lenger. Svarer når jeg tar kontakt da.

Men sier som de andre, ta kontakt og få svar fra han :)

Skrevet

Hun har droppet deg. Det er det ingen tvil om.

Ja. Men da kan man hvertfall si det, istedenfor den jævla ghostinga.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Vandrer1 skrev:

Ja. Men da kan man hvertfall si det, istedenfor den jævla ghostinga.

Jeg ser at alle har ulike "regler" når det gjelder kommunikasjon og dating. Det kan godt hende jeg trenger å være mer proaktiv og åpen. I ditt tilfelle tror jeg det er det motsatte - at du må lene deg litt tilbake. 

Jeg tenker slik med avtaler at man alltid risikerer litt ved å ta initiativ, og derfor er ganske avhengig av et positivt svar. Hvis man ikke kan, men vil, er det naturlig at man gir en skikkelig forklaring, og følger opp med alternativ dato. Det gjør jeg, og det forventer jeg også av en mann jeg dater. På samme måte - må man avlyse en date, så forklarer man, og foreslår en annen dag. 

Hvis en mann sier nei til en date, uansett årsak, uten oppfølging, tar jeg det som et avslag.

Hvis du har tatt initiativ igjen og igjen mens hun har sagt hun er "opptatt" uten å foreslå noe annet, så har du nok ikke lest henne veldig godt. Neste gang ville jeg sagt "ok, da får du si i fra når du kan og vil :)" og latt ballen hos henne.

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser at alle har ulike "regler" når det gjelder kommunikasjon og dating. Det kan godt hende jeg trenger å være mer proaktiv og åpen. I ditt tilfelle tror jeg det er det motsatte - at du må lene deg litt tilbake. 

Jeg tenker slik med avtaler at man alltid risikerer litt ved å ta initiativ, og derfor er ganske avhengig av et positivt svar. Hvis man ikke kan, men vil, er det naturlig at man gir en skikkelig forklaring, og følger opp med alternativ dato. Det gjør jeg, og det forventer jeg også av en mann jeg dater. På samme måte - må man avlyse en date, så forklarer man, og foreslår en annen dag. 

Hvis en mann sier nei til en date, uansett årsak, uten oppfølging, tar jeg det som et avslag.

Hvis du har tatt initiativ igjen og igjen mens hun har sagt hun er "opptatt" uten å foreslå noe annet, så har du nok ikke lest henne veldig godt. Neste gang ville jeg sagt "ok, da får du si i fra når du kan og vil :)" og latt ballen hos henne.

TS

Veldig enig med deg altså :) Ja, jeg har tatt avstand. Regner ikke med at ting endrer seg, men håpet er jo der. Men hører jeg ingenting fra hende kommer det nok en konfronterende melding fra meg, for ghosting er ikke akseptert her i gården.

Leser jo tegnene om at hun har mista interessen. Men snakka med henne i tlf senest på søndag, og da ga jeg henne sjansen til å kutte kontakten, men da ville hun fortsette. så ja..

Sa det da, at hun fikk si ifra. Kan ikke holde på å mase.

Er så sjukt frustrerende når ting har sett så vanvittig lovende ut, også bare.. neh.

Håper det går veien for deg :)

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags magefølelse har du da? Hvis han virkelig liker deg så kommer det vel litt til syne? Vanskelig å skjule sånt ;)

Hadde i utgangspunktet en veldig positiv magefølelse, men har nå dratt den i tvil. 

TS

Skrevet
4 minutter siden, Vandrer1 skrev:

Veldig enig med deg altså :) Ja, jeg har tatt avstand. Regner ikke med at ting endrer seg, men håpet er jo der. Men hører jeg ingenting fra hende kommer det nok en konfronterende melding fra meg, for ghosting er ikke akseptert her i gården.

Leser jo tegnene om at hun har mista interessen. Men snakka med henne i tlf senest på søndag, og da ga jeg henne sjansen til å kutte kontakten, men da ville hun fortsette. så ja..

Sa det da, at hun fikk si ifra. Kan ikke holde på å mase.

Er så sjukt frustrerende når ting har sett så vanvittig lovende ut, også bare.. neh.

Håper det går veien for deg :)

Så lenge hun svarer, så har hun ikke ghostet deg! Å ghoste er å ikke svare i det hele tatt! Hun svarer deg jo - men avvisende.

Skrevet (endret)

Så lenge hun svarer, så har hun ikke ghostet deg! Å ghoste er å ikke svare i det hele tatt! Hun svarer deg jo - men avvisende.

Orbiting da.. er vel det nye..

Endret av Vandrer1
Skrevet

Synes i hvert fall det er på linje med eller kanskje verre en ghosting når det skjer uten forklaring. Da hadde jeg faktisk nesten foretrukket ghosting.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, duplexx skrev:

Ingen situasjon er lik. Man kan date fem menn fem ganger, men det er helt ulikt.

Jeg var nettopp på date med en fyr, utvekslet nummer og fikk meld et par timere senere av han - «Ville bare takke igjen - jeg hadde det kjempehyggelig!». Jeg fulgte opp med «Tid til å ses i morgen?», hvorpå han ikke kunne, men foreslo dagen etter.

Vi har ikke snakket noe utenom, men begge ga uttrykk for at dette var hyggelig og kult og vi ønsker å ses igjen. Jeg tror kommunikasjonen der må gå frem og tilbake uavhengig av forløp, sex eller hvor høyt eller lavt romansen går.

Hvis mannen jeg dater ikke kan gi inntrykk av at han liker meg mister jeg totalt interessen. 

Det startet slik her også, og jeg hadde en veldig god magefølelse. Men nå etterhvert har jeg begynt å føle tvil.'

TS

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes i hvert fall det er på linje med eller kanskje verre en ghosting når det skjer uten forklaring. Da hadde jeg faktisk nesten foretrukket ghosting.

Skal love deg at det er verre å bli ghostet. Nå vet du i alle fall at hun ikke er interessert. Ved ghosting vet du jo ikke det. Kanskje hun er død? Kanskje hun ligger på sykehus? Kanskje huset hennes har brent ned? Eller kanskje hun ikke er interessert mer.

• Liker 1
Skrevet

Uansett, man bør kunne forvente en forklaring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...