Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har begynt å bruke John Friedas frizz ease og liker effekten, men ikke det at den er stappfull av silikon. Kommer derfor til å begynne å bruke en renseshampo iblant for å få fjernet restene av silikonet i håret. Noen som har tips til en god renseshampo?
Cr@sh Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 Vil bare få anbefale deg Finn & Gunnar sin rensesjampo. Veldig god. Med bare naturlige ingredienser. Ikke så ille i pris heller (stooor) flaske...
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. mars 2005 #5 Skrevet 14. mars 2005 Vil bare få anbefale deg Finn & Gunnar sin rensesjampo. Veldig god. Med bare naturlige ingredienser. Ikke så ille i pris heller (stooor) flaske... Dette var et nytt og ukjent merke for meg. Hvor får en kjøpt den?
Salt Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 Jeg bruker den fra Biotherm (husker ikke helt hva den heter, er det Re-Density tro? Det er en blå flaske i hvertfall). Er fornøyd med den.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. mars 2005 #7 Skrevet 14. mars 2005 Jeg bruker den fra Biotherm (husker ikke helt hva den heter' date=' er det Re-Density tro? Det er en blå flaske i hvertfall). Er fornøyd med den.[/quote'] Kjøpte den på vei hjem fra jobb i dag, så får vi se. Takk for tips!
Cr@sh Skrevet 14. mars 2005 #8 Skrevet 14. mars 2005 Dette var et nytt og ukjent merke for meg. Hvor får en kjøpt den? Det er (som du sikkert skjønner av navnet ) et norskprodusert produkt. Kjøper min på det lokale parfymeriet. Veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå