Gå til innhold

Hva skal jeg gravere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette er ikke akkurat relatert til bryllup, men tenkte at det kunne passe inn i denne kategorien likevel siden man ofte graverer ringer.

Kona og jeg giftet oss for et års tid siden, og graverte da innsiden av gifteringene med "Navn1 ❤️❤️ Navn2 <dato>".

Nå har kona stor bursdag til uka, og ønsker seg armring i gull. Dvs. en helt hard gullring, akkurat som giftering, bare mye større.

Denne sa hun at hun ønsket å ha gravert på UTSIDEN, men var litt vag på akkurat hva hun ønsket skulle stå der.

Hun nevnte noe om et eller annet poetisk, som oppsummerer hvilke datoer og steder som er viktige for oss.

Jeg kan fint liste opp datoer og sted for når vi møttes første gang, (når vi hadde sex første gang 😛 ), når vi ble forlovet og når vi giftet oss, men jeg er ikke det minste poetisk, så jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg med inspirasjon til en passe lang setning som på en vakker måte "oppsummerer" disse datoene og stedene?

Håper på noen fine og snarlige innspill her, under en uke igjen til den store dagen nå 🙂

På forhånd takk!

PS! Om noen har tips til en fin restaurant i Oslo tas det også i mot med takk - Eik Annen Etage som jeg tenkte på har stengt på mandager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Never Forget "datoen og evt. byen dere møttes" 

Eller bare gravere koordinatene for hvor dere møttes, da blir det litt litt mer mystisk

d5c365cc252db630d462b40a16d52e1b.jpg

Anonymkode: 2e59a...fa1

Skrevet

Takk for to fine tips!

Tar gjerne i mot noen flere :) 

• Liker 1
Skrevet

I love you more today than yesterday, but not as much as tomorrow ♡

Anonymkode: 2e59a...fa1

Skrevet

Veldig fin den også :) 

Skrevet

Jeg vil alltid elske deg når du trenger det mest. (dato for første kyss eller date) 

Anonymkode: e4711...fcb

Skrevet

Takk for tips, mye bra her men føler ikke at jeg er helt i mål heller.

Skrevet
On 8/29/2018 at 2:42 PM, Kjekken said:

Hei!

PS! Om noen har tips til en fin restaurant i Oslo tas det også i mot med takk - Eik Annen Etage som jeg tenkte på har stengt på mandager...

Sjekk ut restauranten Klosteret (hvis det bare er dere to som par som skal dit) !!! Den er selve definisjonen på ROMANTISK! Begge bør ha noe formelle pen-klær på seg. Den er dyr, så du bør ha rundt 3000 lapper for en god middag med god drikke, men dette kommer an på hvor mye alkohol dere eventuelt pleier å bruke, om du skal ha treretters meny, eller en vanlig middag og så videre. :) 

Anonymkode: 5525a...d24

Skrevet

Er det ikke greit å ha ett armbånd hun kan bruke ved en eventuell skilsmisse også?

Anonymkode: 3c280...d32

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut restauranten Klosteret (hvis det bare er dere to som par som skal dit) !!! Den er selve definisjonen på ROMANTISK! Begge bør ha noe formelle pen-klær på seg. Den er dyr, så du bør ha rundt 3000 lapper for en god middag med god drikke, men dette kommer an på hvor mye alkohol dere eventuelt pleier å bruke, om du skal ha treretters meny, eller en vanlig middag og så videre. :) 

Anonymkode: 5525a...d24

Hei, yes, Klosteret er kjempefint - vi var faktisk der på bursdagen hennes i fjor :)

Den var absolutt et alternativ i år også, men tenkte å prøve å finne noe annet for variasjonens del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...