AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Etter mange runder med meg selv, har jeg bestemt meg for å ta en tear trough. Jeg har godtepose under øynene jeg vil gjøre noe med og er lei av å høre at jeg ser trøtt ut. Jeg vil gjerne høre fra dere som har tatt tear trough. Er dere fornøyd? Så det bedre ut etterpå? Anonymkode: dd65d...290
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Jeg vil å høre:) Anonymkode: 945d0...5a7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil å høre:) Anonymkode: 945d0...5a7 Ts her. Siden ingen har svart tråden min, har jeg bestilt konsultasjonstime. Så får vi se. Jeg er så lei av å ha pandaøyne og jeg hater å bruke sminke🙈 Anonymkode: dd65d...290
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 Hihi, lykke til da😊 fortell hvordan det går. Jeg er lei av innhulte kreftøyne;) Anonymkode: 945d0...5a7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 Jeg hadde konsultasjon for dette forrige uke, har tenkt på det i flere år! Bestemte meg foreløpig for å IKKE gjøre det. Sykepleieren forklarte litt om filleren , og jeg hadde skrevet en lang liste med spørsmål som holdt meg våken natten før. Hadde jeg ikke spurt de konkrete spørsmålene hadde hun heller ikke sagt det. Jeg spurte blandt annet om filleren kunne flytte seg, ja det var mulig for det er en flytende substans og hvis den flytter seg bare litt fra søkket så blir den veldig synlig. Jeg spurte om man kunne kjenne filleren under huden, ja det var mulig siden den geleen er ganske hard og hun sa at folk som sover mye på siden med ansiktet i puten kan risikere at filleren flyttes utover. Da så jeg bare for meg hva som kunne skje av mange dusjrunder eller gråte-runder der man gnir seg i øynene. Har også lagt merke til at på eldre som har brukt tear trough en stund, som f.eks Kris Jenner, så har hun en synlig "pølse" med hud der filleren ligger, og selvom sykepleieren mente at det ikke trengte å være en sammenheng, så tror jeg at de som bruker dette i 10 og 20 år og mer (er jo litt rart å starte og bruke det noen år og aldri igjen, når det forandrer ansiktet så mye) utvikler overflødig hud der filleren ligger. Det er ikke noe jeg vet da, bare innbiller meg at har en sammenheng. Og det som aller mest fikk meg til å bestemme meg for å ikke ta det er at jeg la merke til på før og etter bildene hun viste meg at alle hadde fått et mye mer flatt og ukarakteristisk ansikt. De så nesten litt dopa eller bedøva ut fordi karakterestikken med øynene, kinnene og de naturlige kontourene i ansiktet var så jevnet ut. Har også lagt merke til på litt yngre jenter som har dette at selvom de er kjempepene så blir ansiktet litt dødt, så jeg har gransket mitt eget ansikt nå og funnet ut at jeg faktisk vil ha en synlig overgang mellom øyne og kinn, og faktisk ser mer levende og sjarmerende ut med litt søkk under øyet Akuratt nå føles den besluttelsen riktig for meg, men kan jo være jeg får lyst igjen senere, man blir jo naturligvis veldig fristet når man ser plettfrie ansikt og føler seg sliten og trøtt selv, men faktisk så er ikke de plettfrie ansiktene alltid de peneste nødvendigvis. Fortell gjerne hvordan konslutasjonen gikk for deg og om du bestemmer deg for å gjøre det og evn hvordan det var Har du tenkt over om dette er noe du vil fortsette med resten av livet, eller tar du fem år av gangen og tenker at det bare er noe du har lyst til akuratt nå i livet? Anonymkode: b111f...0d3 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 48 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde konsultasjon for dette forrige uke, har tenkt på det i flere år! Bestemte meg foreløpig for å IKKE gjøre det. Sykepleieren forklarte litt om filleren , og jeg hadde skrevet en lang liste med spørsmål som holdt meg våken natten før. Hadde jeg ikke spurt de konkrete spørsmålene hadde hun heller ikke sagt det. Jeg spurte blandt annet om filleren kunne flytte seg, ja det var mulig for det er en flytende substans og hvis den flytter seg bare litt fra søkket så blir den veldig synlig. Jeg spurte om man kunne kjenne filleren under huden, ja det var mulig siden den geleen er ganske hard og hun sa at folk som sover mye på siden med ansiktet i puten kan risikere at filleren flyttes utover. Da så jeg bare for meg hva som kunne skje av mange dusjrunder eller gråte-runder der man gnir seg i øynene. Har også lagt merke til at på eldre som har brukt tear trough en stund, som f.eks Kris Jenner, så har hun en synlig "pølse" med hud der filleren ligger, og selvom sykepleieren mente at det ikke trengte å være en sammenheng, så tror jeg at de som bruker dette i 10 og 20 år og mer (er jo litt rart å starte og bruke det noen år og aldri igjen, når det forandrer ansiktet så mye) utvikler overflødig hud der filleren ligger. Det er ikke noe jeg vet da, bare innbiller meg at har en sammenheng. Og det som aller mest fikk meg til å bestemme meg for å ikke ta det er at jeg la merke til på før og etter bildene hun viste meg at alle hadde fått et mye mer flatt og ukarakteristisk ansikt. De så nesten litt dopa eller bedøva ut fordi karakterestikken med øynene, kinnene og de naturlige kontourene i ansiktet var så jevnet ut. Har også lagt merke til på litt yngre jenter som har dette at selvom de er kjempepene så blir ansiktet litt dødt, så jeg har gransket mitt eget ansikt nå og funnet ut at jeg faktisk vil ha en synlig overgang mellom øyne og kinn, og faktisk ser mer levende og sjarmerende ut med litt søkk under øyet Akuratt nå føles den besluttelsen riktig for meg, men kan jo være jeg får lyst igjen senere, man blir jo naturligvis veldig fristet når man ser plettfrie ansikt og føler seg sliten og trøtt selv, men faktisk så er ikke de plettfrie ansiktene alltid de peneste nødvendigvis. Fortell gjerne hvordan konslutasjonen gikk for deg og om du bestemmer deg for å gjøre det og evn hvordan det var Har du tenkt over om dette er noe du vil fortsette med resten av livet, eller tar du fem år av gangen og tenker at det bare er noe du har lyst til akuratt nå i livet? Anonymkode: b111f...0d3 Du kan jo evt vurdere å få flyttet litt fett til ansiktet da? Anonymkode: 6a6fa...885
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #7 Skrevet 1. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo evt vurdere å få flyttet litt fett til ansiktet da? Anonymkode: 6a6fa...885 Ja det går an, men i og med at kun 40% av fettet blir værenes der det blir transplantert, må man sannsynligvis gjennom flere runder for å få akuratt riktig mengde og en kanyle for fett vil jeg anta er mye tykkere (og dermed mer potensielt skadelig?) enn en for filler. Og det er helt uaktuelt for min del å gjøre en permanent fett transplantasjon , når jeg ikke engang vet om jeg kler eller ønsker resultatet. Som sagt syntes det mange får en veldig flat og lite karakteristisk look, og selvom det ser flott ut på profilbilder på facebook er det kjedelig å være den personen som "ser lik ut" hele tiden og ikke har noe "liv" i ansiktet. På en måte? Noen som skjønner hva jeg mener? Skulle i såfall ha brukt filler en god stund først, og vært svært trygg på at jeg ville trives med den looken resten av livet Anonymkode: b111f...0d3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 Da har jeg prøvd! Jeg tok 0,5ml for ett par dager siden. Det gikk veldig fort og smertefritt. Jeg var litt bekymret for at kollegene kanskje ville legge merke til det, men jeg fikk masse komplimenter om hvor godt jeg så ut etter en ukes ferie. Jeg så visst plutselig mye yngre ut. Anonymkode: dd65d...290
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg prøvd! Jeg tok 0,5ml for ett par dager siden. Det gikk veldig fort og smertefritt. Jeg var litt bekymret for at kollegene kanskje ville legge merke til det, men jeg fikk masse komplimenter om hvor godt jeg så ut etter en ukes ferie. Jeg så visst plutselig mye yngre ut. Anonymkode: dd65d...290 Så gøy! Hvor tok du? Og hvor gammel er du? Fader og, nå må jeg prøve og altså 🙊 Anonymkode: 945d0...5a7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #10 Skrevet 5. september 2018 På 1.9.2018 den 6.45, AnonymBruker skrev: Jeg hadde konsultasjon for dette forrige uke, har tenkt på det i flere år! Bestemte meg foreløpig for å IKKE gjøre det. Sykepleieren forklarte litt om filleren , og jeg hadde skrevet en lang liste med spørsmål som holdt meg våken natten før. Hadde jeg ikke spurt de konkrete spørsmålene hadde hun heller ikke sagt det. Jeg spurte blandt annet om filleren kunne flytte seg, ja det var mulig for det er en flytende substans og hvis den flytter seg bare litt fra søkket så blir den veldig synlig. Jeg spurte om man kunne kjenne filleren under huden, ja det var mulig siden den geleen er ganske hard og hun sa at folk som sover mye på siden med ansiktet i puten kan risikere at filleren flyttes utover. Da så jeg bare for meg hva som kunne skje av mange dusjrunder eller gråte-runder der man gnir seg i øynene. Har også lagt merke til at på eldre som har brukt tear trough en stund, som f.eks Kris Jenner, så har hun en synlig "pølse" med hud der filleren ligger, og selvom sykepleieren mente at det ikke trengte å være en sammenheng, så tror jeg at de som bruker dette i 10 og 20 år og mer (er jo litt rart å starte og bruke det noen år og aldri igjen, når det forandrer ansiktet så mye) utvikler overflødig hud der filleren ligger. Det er ikke noe jeg vet da, bare innbiller meg at har en sammenheng. Og det som aller mest fikk meg til å bestemme meg for å ikke ta det er at jeg la merke til på før og etter bildene hun viste meg at alle hadde fått et mye mer flatt og ukarakteristisk ansikt. De så nesten litt dopa eller bedøva ut fordi karakterestikken med øynene, kinnene og de naturlige kontourene i ansiktet var så jevnet ut. Har også lagt merke til på litt yngre jenter som har dette at selvom de er kjempepene så blir ansiktet litt dødt, så jeg har gransket mitt eget ansikt nå og funnet ut at jeg faktisk vil ha en synlig overgang mellom øyne og kinn, og faktisk ser mer levende og sjarmerende ut med litt søkk under øyet Akuratt nå føles den besluttelsen riktig for meg, men kan jo være jeg får lyst igjen senere, man blir jo naturligvis veldig fristet når man ser plettfrie ansikt og føler seg sliten og trøtt selv, men faktisk så er ikke de plettfrie ansiktene alltid de peneste nødvendigvis. Fortell gjerne hvordan konslutasjonen gikk for deg og om du bestemmer deg for å gjøre det og evn hvordan det var Har du tenkt over om dette er noe du vil fortsette med resten av livet, eller tar du fem år av gangen og tenker at det bare er noe du har lyst til akuratt nå i livet? Anonymkode: b111f...0d3 Da har den blitt lagt feil av en dårlig behandler. Dette skal ikke skje med noen med spesialist utdannelse. Hvem i all verden var du hos? Anonymkode: 1fb72...2c8 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #11 Skrevet 6. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg prøvd! Jeg tok 0,5ml for ett par dager siden. Det gikk veldig fort og smertefritt. Jeg var litt bekymret for at kollegene kanskje ville legge merke til det, men jeg fikk masse komplimenter om hvor godt jeg så ut etter en ukes ferie. Jeg så visst plutselig mye yngre ut. Anonymkode: dd65d...290 Var det 0,5 under hvert øye eller til sammen, altså 0,25 under hvert? Tror 1ml altså 0,5 under hvert øye er mest normalt. Kan du kjenne at det er noe der når du ser TV, er på jobb, konstant, når du ikke berører det? Kan du kjenne at det er noe der, og hvor godt og på hvilken måte, når du berører det? Kjenner du det i ansiktet innenfra eller med fingrene utenfra eller begge deler? Hvordan er det når du tørker vann vekk fra øynene i dusjen eller ansiktsvasken? Må du være forsiktig eller kan du berøre som normalt? Skjønner det sikkert er hovent nå da men når hevelsen går ned. Sover du på siden og kjenner du filleren om du legger press på puta? Var det vondt under og etter? Håper du kan svare! Anonymkode: 2d86c...328
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #12 Skrevet 6. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så gøy! Hvor tok du? Og hvor gammel er du? Fader og, nå må jeg prøve og altså 🙊 Anonymkode: 945d0...5a7 Jeg er i 30-årene, men jeg har hatt godtepose under øynene hele livet. Og hatt komplekser for det, men nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har tatt det før. Jeg var hos en klinikk som har sykepleiere og ikke hos noen som har tatt kurs. Kan jeg skrive firmanavn uten at det blir tolket som reklame her? Jeg var på konsultasjon først, og ble tatt godt imot. Følte meg ikke presset til å ta det, og hun jeg var hos svarte på alle spørsmålene jeg lurte på, inkl det AB 0d3 skriver her. For jeg ble veldig i tvil etter å ha lest svarene hennes og grudde meg til timen hele helgen. Jeg har ikke forandra meg utseendemessig og ser heller ikke stivt ut i ansiktet. Mannen var den som var veldig skeptisk til dette, men støttet meg fullt ut. Han var redd for at jeg skulle bli seende ut som Kris Jenner i ansiktet🙈 Men hans første reaksjon var at jeg ikke ser trett ut lenger, men at jeg fortsatt er meg selv😂 Kolleger roste meg for at jeg endelig tok meg en ferie (arbeidsnarkoman) for det har gjort meg godt. Posen under øynene er ikke helt borte, men kraftig redusert. En mulig bivirkning er hevelse rundt øynene, men det fikk jeg ikke. Jeg klarer ikke helt å slutte å se meg selv i speilet og smile hele tiden. Så fornøyd er jeg! Anonymkode: dd65d...290
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #13 Skrevet 6. september 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det 0,5 under hvert øye eller til sammen, altså 0,25 under hvert? Tror 1ml altså 0,5 under hvert øye er mest normalt. - jeg tok 0,5 tilsammen Kan du kjenne at det er noe der når du ser TV, er på jobb, konstant, når du ikke berører det? -nei, egentlig ikke. Huden kjennes normal ut. Kan du kjenne at det er noe der, og hvor godt og på hvilken måte, når du berører det? Kjenner du det i ansiktet innenfra eller med fingrene utenfra eller begge deler? -nei, ikke i det hele tatt. Det kjennes ut som jeg har nettopp har tatt en ansiktsbehandling på spa, noe jeg ofte gjør. Hvordan er det når du tørker vann vekk fra øynene i dusjen eller ansiktsvasken? Må du være forsiktig eller kan du berøre som normalt? Skjønner det sikkert er hovent nå da men når hevelsen går ned. -jeg har ikke forandra vanene mine og gnir meg i øynene som før. Forsiktig pga vippene☺️ Sover du på siden og kjenner du filleren om du legger press på puta? - nei, det kjente jeg ikke. Var det vondt under og etter? - jeg er livredd for sprøyter og trodde at jeg skulle vri meg i smerter. Jeg satt helt stille og småpratet med sykepleieren og ventet på stikket og så sa hun plutselig FERDIG! Håper du kan svare! Anonymkode: 2d86c...328 Se svarene mine under hvert spørsmål☺️ Anonymkode: dd65d...290
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #14 Skrevet 6. september 2018 Takk for svar! Du kan skrive sted, ja:) Om du ikke bor i Oslo har det ikke så mye å si for meg, men har hørt at ikke alle i Norge bor i Oslo 🙊 Anonymkode: 945d0...5a7
FantasDick Skrevet 6. september 2018 #15 Skrevet 6. september 2018 Jeg var på time for filler i går, faktisk, men da jeg sa at jeg ville ha tear trough fikk jeg et nei. De synes for mange klienter hadde fått for dårlig resultat med hyaluron, som de har benyttet seg av og ville ikke sette flere. De skulle se på andre typer og ville teste litt før jeg skulle komme tilbake. De skal også sannsynligvis benytte plasma og det hørtes veldig spennende ut! Får overleve en stund til..
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #16 Skrevet 6. september 2018 Jeg tok den behandlingen for noen år siden da jeg var 32. Merket ørlite forskjell så syntes ikke det var verdt prisen. Kan være søkkene ikke var dype nok i utgangspunktet. Merket ingen bivirkninger annet enn sprengte blodkar på kinnet den første uka etter behandling. Skal gi det et nytt forsøk. Anonymkode: d51fc...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå