Gå til innhold

En jobb jeg kan gjøre over internett

Gjest gjest 0

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Hei!

Jeg har en jobb der jeg har full mulighet til å gjøre en annen jobb samtidig. Hvis jeg hadde hatt noen da :wink:

De andre jeg jobber med er webutviklere og driver med det, men jeg har ikke drevet med webutvikling på maaaaange år og det vil ta altfor lang tid for meg å lære meg dette igjen.

Vet dere om noe annet man kan gjøre over internett for å dra inn litt ekstra penger i kassen?

Alle tips mottas med takk! :-)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du kan blir eBayer eller qxl'er. man som tjener penger på det. så kan du jo rydde i huset samtidig?... selge saker &ting?

Ellers, det er sikkert masse.. Men jeg kommer ikke helt på det akkurat nå. Er du lærer kan du f-eks være lærer på nettgymnaset?

skal fundere litt på det. hvis jeg kommer på mer skal jeg skrive igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva skal man liksom selge over nettet for å tjene penger ordentlig? Man kan jo ikke akkurat selge møbler og ting man eier selv, og trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg kan ikke gjøre ting hjemme, for jeg er på en jobb på et kontor. Men jeg har en vaktlignende jobb og får lov til å gjøre andre jobber mens jeg er der...

Hva mener du med ebayer? skal jeg selge mine egne ting? Da har jeg ikke mye å stille opp med...

Men takk for tipsene likevel!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pamella - ikke innlogget
...regnskap...

:-)

???

Hva, hvor og hvordan?

Jeg har nemlig litt økonomisk utdanning så det skulle kunne gå. Men hvor får jeg tak i en slik jobb og hva slags type regnskap er det snakk om?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest celine

???

Hva, hvor og hvordan?

Jeg har nemlig litt økonomisk utdanning så det skulle kunne gå. Men hvor får jeg tak i en slik jobb og hva slags type regnskap er det snakk om?

Pam

Fler og fler regnskapsbyråer baserer seg på at de ansatte jobber hjemmefra via en ekstern server. Således slipper de fordyrende husleie og kan ligge lavere i pris enn konkurrerende bedrifter.

Jeg jobber selv i en slik bedrift, og det eneste jeg egentlig trengte på forhånd, var ADSL. (I tillegg til utdannelse og praksis, selvfølgelig)

Vi fører iallefall regnskap for alle typer bedrifter, men hva andre gjør, vet jeg ikke.

To - tre ganger i måneden, tropper jeg opp hjemme hos sjefen der jeg leverer fra meg bilag og får nye med meg hjem. Der tar vi også opp ting som kan virke uklare i forbindelse med føringene dersom vi ikke allerede har tatt dette via mail eller telefon.

Hvor du får tak i en slik jobb, kan jeg dessverre ikke svare deg på. Det eneste jeg kan råde deg til, er å undersøke hvilke firmaer som driver på denne måten for deretter sende et interessebrev.

:-) Lykke til - håper du får napp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest gjest 0

Heh :-) joda Kafka, hvis man har peiling og litt kapital er sikkert aksjer en knall "jobb"! Men når jeg har null erfaring eller penger i banken er det vel ikke akkurat den beste måten å tjene litt ekstra penger på...

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Heh :-) joda Kafka, hvis man har peiling og litt kapital er sikkert aksjer en knall "jobb"! Men når jeg har null erfaring eller penger i banken er det vel ikke akkurat den beste måten å tjene litt ekstra penger på...

Pam

Enig med deg i det, Pam. Ikke noe jeg personlig ville gjort heller, men det kommer av interessen.

Da vet jeg faktisk ikke om stort annet utover hva som er sagt i tråden? Men det er fint med brainstorming rundt dette, kansje man kunne plukke opp noen geniale ting selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...