AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Har vært på noen dater med en fyr. Han får samtalen i gang og vi har snakket om veldig mye forskjellig. Likevell får jeg ikke følelsen at vi ikke blir kjent med hverandre, han har liksom ikke spurt så mye om meg som person. Det har bare vært prat om andre ting. Har hatt lyst til å si det til han, men mulig det er for tidlig etter bare et par dater? Blir litt overfladisk og jeg vil gjerne bånde litt mer. Hva ville dere gjort, sett det an eller sagt det som det er? Anonymkode: 59097...1d9
Gjest Kritt Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært på noen dater med en fyr. Han får samtalen i gang og vi har snakket om veldig mye forskjellig. Likevell får jeg ikke følelsen at vi ikke blir kjent med hverandre, han har liksom ikke spurt så mye om meg som person. Det har bare vært prat om andre ting. Har hatt lyst til å si det til han, men mulig det er for tidlig etter bare et par dater? Blir litt overfladisk og jeg vil gjerne bånde litt mer. Hva ville dere gjort, sett det an eller sagt det som det er? Anonymkode: 59097...1d9 Kan du ikke spørre ham om litt mer personlige ting, da? Så er det naturlig at du også forteller litt. Kan hende er han bare litt tilbakeholden og forsiktig.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Akkurat sånn har jeg følt det også! Men jeg velger egentlig å tro at det er et godt tegn, da går samtalen av seg selv uten at det blir en krampaktig intervjusituasjon. Kjent med de personlige detaljene blir man jo gjerne etter hvert, det viktigste er jo at samtalen flyter lett og man har kjemi Anonymkode: 6c727...929
Duftavsommerregn Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Jeg synes det er litt rart, fordi om jeg vil bli kjent med deg må jeg spørre om og fange opp trådene du har i livet ditt. Det er jo eneste måten om man da ikke jobber i PST Ikke fortell om deg selv om vedkommende ikke spør, det er faktisk en del av dette med medmenneskelige kvaliteter, og om dere faktisk passer sammen. En som ikke gidder å bry seg så mye om deg, at han spør deg om noe så sentrale ting som livet du her levd? Ja vil han passe sammen med deg? Tenk over det. Har selv dette som et prinsipp, ligger ikke ut om meg selv til andre, de får ta det initiativet selv. Jeg elsker å høre om andre sine erfaringer og liv, for meg er dette ikke noe problem.
McMary Skrevet 30. august 2018 #5 Skrevet 30. august 2018 Spør du han om han og hans liv? For hvis ikke kan det hende han ikke vil trenge seg på. Jeg tror man er ganske forskjellig på det området der, at noen ikke spør for å vise hensyn / ikke virker for nysgjerrige. På den annen side møtes man jo for å bli kjent, og da er det å vite hvor den andre personen kommer fra, hva den liker å gjøre etc. en veldig stor del av dette synes jeg. Jeg tolker det egentlig som manglende interesse selv, men vet ikke helt lenger. Han jeg er interessert i spør meg sjelden om ting, men når jeg forteller om noe jeg har opplevd eller lignende, har han oppfølgingsspørsmål og virker interessert sånn sett. Så i håpet velger jeg å tolke det som at han liker meg og at jeg har en sjans selv om han ikke spør om ting fra starten av slik som jeg gjør. Til spørsmålet: jeg synes det er for tidlig å kommentere at han ikke spør deg om noe. Spør heller han og se om han endrer mønster etter hvert. Så fremt du finner han tiltrekkende og har lyst til å fortsette å date. Hvis du ikke helt vet om du vil møte han igjen, synes jeg det er fair at du begrunner det med at han ikke virker så interessert siden han aldri spør deg om ting for å bli kjent med deg. Så kan han forklare hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå