Gå til innhold

Studere fulltid og jobbe fulltid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! 

Mulug jeg har havnet i feil kategori nå, men jeg bare lurer på om det er noen her som har jobbet fulltid og studert fulltid før? Skjønner at det er flere som har gjort det selvfølgelig, men jeg vil kanskje mer vite hvordan det har fungert? 

Jeg har en datter på to år og vi bor nå i studentleilighet. Samboeren min som egentlig skulle studere kom dessverre ikke inn på studiet sitt og er avhengig av å fortsette på det studie ig ikke noe annet for at han skal få støtte av Lånekassen sisteåret sitt. 

Det er derfor jeg som eventuelt må studere nå for at vi ikke skal bli kastet ut av studentbolig og datteren vår av studentbarnehage hvor hun stortrives og er trygge på alle sammen. 

Mitt eneste alternativ da er å studere jus hos Folkeuniversitetet. 1. Avdeling - rettsvitenskap. 

Dette er et fulltidsstudium som jeg kan ta som nettstudier. Det koster 52000 kroner så jeg vil gjerne stå på dette ... 

er det noen som har erfaring fra noe samme situasjon? Jeg må gi svar til skolen I DAG. Om jeg ønsker å begynne..

Anonymkode: 5eaa0...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...