Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Jeg går aldri tom for problemer gjør jeg vel? Nå. Har fått det for meg at jeg ikke tør å motta oralsex når jeg går på penicilin for har kjent det lukter tablett når jeg tisser og er redd for at det skal smake slik også av meg. Kan noen bekrefte/avkrefte er dere snille så jeg kan planlegge sexlivet mitt de neste 4 og en halv dagene?
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Innlegget får meg til å tenke på penis i lin...
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 Jeg tror neppe du smaker pencillin selv om det lukter slik av urinen din. For å si det motbydelig, det er jo heldigvis ikke urin der han har tungen sin. Og dersom du vasker deg først bør det jo ikke være noe problem.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 Ok men da gir jeg det en sjanse, tuddelidu takk for svar Bedre å si motbydelige ting enn å smake motbydelig hoho!
Suzy Skrevet 14. mars 2005 #5 Skrevet 14. mars 2005 Det går nok fint Spidey, men du er ikke helt på jordet når du bekymrer deg, for penicillinen dreper bakterier - også nyttige bakterier i skjeden, så du er mer utsatt for soppinfeksjon når du går på penicillin. Gå på apoteket og kjøp deg melkesyrekapsler (bruksanvisning i/på pakka) og forebygg, så sikrer du samtidig at det er normal lukt der nede
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 Altså du spør oss om hva du smaker? Det er en veldig enkel måte å finne ut det på, smak på deg selv! Da kjenner du om det smaker vondt.
Øyenbryn Camilla Skrevet 14. mars 2005 #7 Skrevet 14. mars 2005 Suzy: huff så mens den ene tingen fikses går det utover en annen ting? Skal ikke være lett her, skal det vel Skal prøve å få tak i sånn ja, takk for tips
Øyenbryn Camilla Skrevet 14. mars 2005 #8 Skrevet 14. mars 2005 Oi der skrev jeg med feil profil gitt :oops:
Gjest steciy Skrevet 14. mars 2005 #9 Skrevet 14. mars 2005 en gutt fortalte meg en gang at han merka forskjell på smaken der nede alt ettersom hva jenta hadde spist
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå