AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 ... samme kveld som man har vært på date for første gang, men at han har gitt lyd fra seg etter en dag eller to (eller de stereotypiske tre) og det har blitt flere dates allikevel? Anonymkode: a0e4c...b3b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Nei. Får alltid en "takk for ikveld"-melding, om ikke annet så av ren høflighet. Anonymkode: 80eb6...562
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Hvorfor må han sende først? Ta nå litt ansvar og send en melding. Gud bedre hvor vanskelig ting skal være. Anonymkode: a9ee7...c28
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Er vel noe de aller aller fleste får oppleve å ikke få høre en lyd. Hvis du ønsker å vite noe får du gi en lyd selv. Hvis ikke, får du sitte å vente. Anonymkode: 8a842...465
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 Sendte snap, selfie med teksten: "Takk for i går 🤗" Fikk tilbake: "Takk for igår, ja 👌🏻" Han var på jobb. Tyder "👌🏻" på at han ogs synes det var bra? Anonymkode: a0e4c...b3b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendte snap, selfie med teksten: "Takk for i går 🤗" Fikk tilbake: "Takk for igår, ja 👌🏻" Han var på jobb. Tyder "👌🏻" på at han ogs synes det var bra? Anonymkode: a0e4c...b3b Hvis han ikke tar initiativ til noe mer, så tror jeg det blir med denne daten. Anonymkode: 80eb6...562 2
Gjest Cathe. Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendte snap, selfie med teksten: "Takk for i går 🤗" Fikk tilbake: "Takk for igår, ja 👌🏻" Han var på jobb. Tyder "👌🏻" på at han ogs synes det var bra? Anonymkode: a0e4c...b3b En naturlig "språklig" forståelse tyder vel på det, ja
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #9 Skrevet 29. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendte snap, selfie med teksten: "Takk for i går 🤗" Fikk tilbake: "Takk for igår, ja 👌🏻" Han var på jobb. Tyder "👌🏻" på at han ogs synes det var bra? Anonymkode: a0e4c...b3b Sorry altså, men jeg syns du skal legge dating på hylla en stund jeg, du kommer til å analysere det her så i hjel, at du trenger psykhjelp i ettertid.. Jeg tror jeg nesten ikke har sett makan til analysering... Anonymkode: 77a3f...261 7
Gjest Cathe. Skrevet 29. august 2018 #10 Skrevet 29. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis han ikke tar initiativ til noe mer, så tror jeg det blir med denne daten. Anonymkode: 80eb6...562 Fordi? Det er som sagt ikke alle som har behovet for å takke for i går, særlig ikke de helt unge.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #11 Skrevet 29. august 2018 Akkurat nå, Cathe. skrev: Fordi? Det er som sagt ikke alle som har behovet for å takke for i går, særlig ikke de helt unge. Men hvis vi ser på helheten her (og TS' andre tråder) så er det vel ganske åpenbart at hun pisker en død hest. Hun tok initiativ til daten, ikke ham. Han ga ikke lyd fra seg etter daten, og heller ikke etterpå. Hun tar kontakt, og takker for kvelden. Han skriver det samme tilbake, uten ytterligere kommentarer eller oppfølging til noe mer. TS har vist eksplisitt interesse to ganger på rad uten at dette blir fulgt opp. Hvorfor skal vi sitte her og late som han er vanvittig sjenert, eller har et eller annet syndrom som forhindrer ham i å kommunisere sin ekstreme forelskelse? Han er ikke keen. Han har hatt muligheten til å vise det om han er det. Anonymkode: 80eb6...562 7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #12 Skrevet 31. august 2018 På 29.8.2018 den 22.08, AnonymBruker skrev: Men hvis vi ser på helheten her (og TS' andre tråder) så er det vel ganske åpenbart at hun pisker en død hest. Hun tok initiativ til daten, ikke ham. Han ga ikke lyd fra seg etter daten, og heller ikke etterpå. Hun tar kontakt, og takker for kvelden. Han skriver det samme tilbake, uten ytterligere kommentarer eller oppfølging til noe mer. TS har vist eksplisitt interesse to ganger på rad uten at dette blir fulgt opp. Hvorfor skal vi sitte her og late som han er vanvittig sjenert, eller har et eller annet syndrom som forhindrer ham i å kommunisere sin ekstreme forelskelse? Han er ikke keen. Han har hatt muligheten til å vise det om han er det. Anonymkode: 80eb6...562 Oioi, nå har han fulgt opp, gitt Anonymkode: a0e4c...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå