Gå til innhold

Hva synes dere om Dronning Sonja?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker dere henne?

Synes dere hun gjør en god jobb?

Anonymkode: 819ea...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HanenIFlokken

Har hørt om folk som har hatt endel med henne å gjøre ifm førstegangstjeneste, og hun skal være en skikkelig drittkjerring i forhold til slik hun fremstår på tv og ellers. 

Jeg kan dog ikke si om dette er sant eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra hvordan hun fremstår i media og hva hun støtter så synes jeg hun er en god representant som dronning. 

Har ikke hørt noen rykter om henne. 

Om Märtha derimot, har jeg hørt rykter. Men igjen, det er bare rykter. 

Anonymkode: 52398...efb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Har hørt om folk som har hatt endel med henne å gjøre ifm førstegangstjeneste, og hun skal være en skikkelig drittkjerring i forhold til slik hun fremstår på tv og ellers. 

Det har jeg også hørt for mange år siden.

Jeg har selv møtt henne som privatperson sammen med dronning Margrete av Danmark, og kan si at det var to muntre damer. 

Jeg er ikke royalist, men liker faktisk den norske kongefamilien.

Anonymkode: fdbb7...104

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Det finnes vel knapt noen kvinne i lederposisjon som ikke har fått det stempelet. Hun har skapt sin egen stilling, trosset et gubbevelde av en annen verden og kommet ut av det med hevet hode.

All respekt.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Har hørt det samme. 

Men jeg må si at hun har imponert meg også. 

Anonymkode: e1327...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har jeg også hørt for mange år siden.

Jeg har selv møtt henne som privatperson sammen med dronning Margrete av Danmark, og kan si at det var to muntre damer. 

Jeg er ikke royalist, men liker faktisk den norske kongefamilien.

Anonymkode: fdbb7...104

Det gjør jeg og 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært en god ambassadør for Norge med sin interesse for Norsk kunst, Norsk natur, fjell og fjorder.  Publiserer sine bilder på tross av forståsegpåere som dømmer bildekvaliteten etc.

har et godt inntrykk av henne, tar sin plass som Dronning veldig bra.  Hvordan hun er på privaten har jeg ikke peiling på.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun gjør en utmerket og proff jobb som dronning. Og det står respekt av kampen hun har tatt mot gubbeveldet i kongehuset siden hun kom inn  som kronprinsesse. 

Anonymkode: 2a5d5...1d2

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dronning Sonja har mange ganger fortalt om at hun ikke fikk eget kontor som kronprinsesse. Det var daværende kong Olav som mente det ikke var nødvendig. Så hun har nok måttet sloss for sin plass, kanskje ikke rart man blir litt hard i kantene da. Og hun tilhører også en helt annen generasjon som nok holder mer på former og uskrevne (og skrevne) regler. 

I møtet med vanlige mennesker tror jeg hun er enestående. 

Anonymkode: e1327...2b8

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert trivelig, men håpløst at pressen skjuler hennes store hemmelighet.....

Anonymkode: 31dc0...c6d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert trivelig, men håpløst at pressen skjuler hennes store hemmelighet.....

Anonymkode: 31dc0...c6d

Du mener hemmeligheten om at hun som alle andre kongelige egentlig er reptiler i menneskeform ?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun er sprek og flott og en fin ambassadør for landet vårt. Men nokså snobbete er hun, hun snakker jo penere vestkant enn noen i kongefamilien.  Som riktignok er vokst opp i Asker, det er kanskje derfor ;).

Anonymkode: e4071...87c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott dame. Sikkert litt striks, men hun hadde aldri kommet så langt på den tiden hvis hun ikke hadde vært ei sterk dame. Hun har måttet fighte for både kjærligheten og rollen som kronprinsesse og dronning. Jeg synes også at de er et veldig søtt par. 

Anonymkode: aba28...2d7

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er en imponerende dame som gjør en flott jobb!
For øvrig har jeg også hørt om henne fra folk som har hatt med henne å gjøre i sammenhenger der TV og presse ikke er til stede, og det jeg har hørt er veldig positivt. Men jeg kan jo heller ikke vite om det er sant. 

Anonymkode: 6d459...6ad

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...