Gjest Valhalla Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Det er kvalmende å se hvordan disse utnytter menneskene de er satt til å beskytte. Og det er visst et stort problem i nesten alle oppdrag de er satt til. http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/artic...l?nav=rss_world
Caramba Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Tipper det er tilfelle med veldig mange soldater på fremmed jord, ikke bare FNs......
Gjest Seleena Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 Det er kjempetrist og eg blir direkte forbanna! Hadde eg fått tak i dei skulle eg gitt dei pryl og ein stokk opp rumpa!
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 Det er kjempetrist og eg blir direkte forbanna! Hadde eg fått tak i dei skulle eg gitt dei pryl og ein stokk opp rumpa! Helt enig! Når det gjelder forslaget ditt til avstraffelse er dette allerede velprøvd, blant annet av amerikanske og britiske helter i Abu Ghraib og omegn.
Gjest Valhalla Skrevet 14. mars 2005 #5 Skrevet 14. mars 2005 Når det gjelder forslaget ditt til avstraffelse er dette allerede velprøvd, blant annet av amerikanske og britiske helter i Abu Ghraib og omegn. Jeg er glad du tok opp dette, jeg synes denne saken har fått alt for lite oppmerksomhet i forhold.
Gjest hambros tøfler Skrevet 16. mars 2005 #7 Skrevet 16. mars 2005 Jeg er glad du tok opp dette, jeg synes denne saken har fått alt for lite oppmerksomhet i forhold. Jeg er enig i at republikanernes overgrep i Irak og andre steder ikke har fått nok oppmerksomhet. Overgrepene i Abu Ghraib, Gitmo, Baghram og Diego Garcia et resultat av bevisst politikk fra am. myndigheters side, der Rumschfelt und Aschcroft støvsuget lovverket etter paragrafer som åpnet for misbruk/tortur. Overgrep utført av FN-ansatte - uansett hvor jævlig dette måtte være - er et resultat av enkeltmenneskers mangel på moral, dannelse eller rett og slett medmenneskelighet - ikke en bevisst politikk fra FN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå