Gå til innhold

Bokklubb for prinsesser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har en datter på 3 år som elsker prinsesser.

Vi har masse bøker, men hun vil hver kveld lese boken om Tornerose.

Finnes det noen bokklubb som kun leverer prinsessebøker?

/ K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun kongelig?

Anonymkode: b2cad...5d2

• Liker 8
Skrevet

Jo ja, øyet som ser.

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet

Nei, tok et lite google søk, fant ikke noen ren prinsesse bokklubb. 

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likestilling og likestilling.. hvorfor har gutten kort hår og jenta langt?? Og hvorfor har hun kjole??? Burde vært omvendt. 

Anonymkode: 7c7df...39c

Skrevet

Ved søk i biblioteket, med avgrensning bok og barn, kommer det opp 80 treff på ordet "Prinsesse". Så dere har litt å velge i utenom Tornerose.

Anonymkode: e1b24...e3e

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg aldri hørt om, men det finnes mange bøker om prinsesser. Jeg vil anbefale boka Den svartkledde prinsessen. Det er en serie. Super dersom du ønsker en tøffere, kvinnelig (jente) som hovedperson. :)  Ganske ny serie. 

Anonymkode: 47649...1bf

• Liker 2
Skrevet

Les noe annet enn prinsessebøker for den stakkars jenta.

Anonymkode: bed0f...534

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les noe annet enn prinsessebøker for den stakkars jenta.

Anonymkode: bed0f...534

Høres ikke ut som det er synd på henne. Heller motsatt. Hun har en mor som vil skaffe bøker om det jentungen elsker å høre om. 

Anonymkode: e5dff...168

• Liker 3
Skrevet (endret)

Kongsdattera som ingen kunne målbinde

Kvitebjørn kong Valemon (den naivistiske norske filmatiseringen fra 90-tallet burde være perfekt for 3-åringer)

Froskekongen

Prinsessen på erten

+ en hel haug med andre eventyr av Asbjørnsen og Moe, Brødrene Grimm og H.C. Andersen. Trenger ikke å være med i noen bokklubb.

Endret av Jadwiga
  • Liker 2
Skrevet

Takk for gode svar (og noen noe mer inkompetente😂).. Jeg prøver meg frem på bokhandelen i stede. Og slapp av, hun får lov til å vokse opp til å bli akuratt den hun vil her i hus, her lekes det supermann med sverd også.

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke ut som det er synd på henne. Heller motsatt. Hun har en mor som vil skaffe bøker om det jentungen elsker å høre om. 

Anonymkode: e5dff...168

Takk ❤️

Endret av katrinesem
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg aldri hørt om, men det finnes mange bøker om prinsesser. Jeg vil anbefale boka Den svartkledde prinsessen. Det er en serie. Super dersom du ønsker en tøffere, kvinnelig (jente) som hovedperson. :)  Ganske ny serie. 

Anonymkode: 47649...1bf

Hvilken alder passer denne for? Det høres ut som en prinsessebok jeg kan vurdere å lese 😊

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Brøleapen skrev:

Hvilken alder passer denne for? Det høres ut som en prinsessebok jeg kan vurdere å lese 😊

Står at aldersgruppen er 6-9 år. Den handler om en prinsesse som også er en hemmelig ninja. 

Anonymkode: 00586...653

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...