Gå til innhold

Vil noen lese skjønnlitterær "fjortisdagbok" skrev

Skal jeg legge ut en slik "dagbok"? (forhåpentligvis morsom)  

1. 1. Skal jeg legge ut en slik "dagbok"? (forhåpentligvis morsom)

• Ja
      28
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte at det hadde vært morsomt å skrive "dagboken" til en ganske så alminnelig fjortisberte. Hva synes dere? Vil dere lese denne historien laget av undertegnede?

Hvis jeg får mer 10 ja legger jeg den ut.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja! :wink:

Skrevet

Jepp! Kom igjen :sjarmor:

Eg lese den garantert!

Skrevet

Ok, den kommer snart. Lurte bare på: Skal jeg legge den ut i dagbokforumet, men opplyse om at det er en fiktiv dagbok, eller skal jeg legge den her på snikk-snakk?

Gjest ~Bridezillah-killah~
Skrevet
Ok, den kommer snart. Lurte bare på: Skal jeg legge den ut i dagbokforumet, men opplyse om at det er en fiktiv dagbok, eller skal jeg legge den her på snikk-snakk?

Ja, jeg vil garantert lese!

Spør Hege hvor du skal legge den, og sørg for å skrive klart og tydelig at det er fiksjon, gjerne i tittelen på dagboka.

*gleder meg*

Skrevet

Jeg vil også lese!

Og fortell hvor den er da!!!

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Ble det noe av denne dagboken??? Kunne vært morsom lesing den...

Skrevet
Ok' date=' den kommer snart. Lurte bare på: Skal jeg legge den ut i dagbokforumet, men opplyse om at det er en fiktiv dagbok, eller skal jeg legge den her på snikk-snakk?[/quote']

Vi har vel lest mer eller mindre fiktive dagbøker her før :wink:

Det er kjempefint hvis du gjør oppmerksom på at den er fiktiv. Gleder meg til å lese den. Når legger du den ut?

Hilsen Trille

• 4 uker senere...
Skrevet

Tussi!! Hvor er boka hen? Kommer den snart? Eller er det bare meg som ikke har sett den? *vente*

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har hatt virus, så det har ikke blitt noe av, men den skal komme så fort jeg har fått ordna på pcen(eller kanskje jeg skriver noe helt annet... :wink: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...