Snappa Skrevet 30. august 2018 #41 Skrevet 30. august 2018 5 minutter siden, Xcase33 skrev: De fleste kvinner blir kun interesserte i den typen menn som ikke vil annet enn å pule da så vi mannfolk har mer grunnlag for å si at kvinner bare vil bli sammen med mannfolk som bare vil en ting. Urealistisk å tro at en mann som bare vil en ting skal kunne omformes til en som skal satse i et langvarig forhold? det går faktisk ikke så det er ikke noe å klage etter Vil alle menn på feks Tinder, Sukker og Møteplassen bare pule?
Xcase33 Skrevet 30. august 2018 #42 Skrevet 30. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke konkurranse? Spør du de bitre kvinnene her inne så er konkurransen beinhard også for damer Anonymkode: bb57c...d33 Det er ikke kvinnfolk som vandrer over landegrensene og tar mannfolkene ....slik som menn fra andre land tar kvinnfolkene her til lands ...i overført betydning "ingen konkurranse" ...
Xcase33 Skrevet 30. august 2018 #43 Skrevet 30. august 2018 Just now, Snappa said: Vil alle menn på feks Tinder, Sukker og Møteplassen bare pule? Det er ingenting som heter, alle, ingen...du kan ikke bruke slike begrep. Selvsagt er det unntak. Arghh...må jeg lære deg alt og abc på nytt igjen? 😮 1
Perelandra Skrevet 30. august 2018 #44 Skrevet 30. august 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette Perelandra, mod.
Snappa Skrevet 30. august 2018 #45 Skrevet 30. august 2018 8 minutter siden, Xcase33 skrev: Det er ingenting som heter, alle, ingen...du kan ikke bruke slike begrep. Selvsagt er det unntak. Arghh...må jeg lære deg alt og abc på nytt igjen? 😮 Så unnskyld meg da 😒 En på Møteplassen ga meg klar beskjed om det og siden du er så bastant i dine uttalelser må jeg jo spørre. Men det kan jo høres ut som om de fleste kun vil pule da. Ja ja... kjipt for oss single som ønsker seg kjæreste da. Og jeg lurer noen ganger på om jeg ikke har forstått _noe_ som helst i dette spillet, så kom igjen og lær meg 🤗😉
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #46 Skrevet 30. august 2018 11 minutter siden, Xcase33 skrev: Det er ikke kvinnfolk som vandrer over landegrensene og tar mannfolkene ....slik som menn fra andre land tar kvinnfolkene her til lands ...i overført betydning "ingen konkurranse" ... Øøøøh. Så hvorfor skylder du ikke på mennene som i porterer thaidamer? Selv om det er veldig mange dårlige eldre menn som drar til Thailand fordi de ikke får dame i norge (skremt vekk alle med dårlig rykte). Er mange menn med thaier og som kunne funnet seg en norsk singel kvinne her enn å dra helt dit å hente! Jeg har aldri falt for en innvandrer i Norge. Jeg har falt for en utlending som bor i utlandet. Jeg har også falt for norske menn. Dermed har jeg erfart at kjærlighet ikke bestemmes av nasjonalitet. Landegrensene er bare menneskeskapt, egentlig tilhører vi samme klode. Så det er veldig feil å tenke "jeg får meg ikke dame fordi alle utlendingene kommer og tar dem". Anonymkode: bb57c...d33 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #47 Skrevet 30. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er problemet ditt. Du trenger single venninner! Anonymkode: f31a9...24f Haha, kanskje sant, men skal jeg leite etter single venninner og nå😂 Har også likt menn over landegrenser, så det er ikke umulig, det er bare at med innvandrere føler jeg at jeg har veldig norsk kultur som ikke passer dem. Uansett fins det jo unntak der også😊 ts Anonymkode: 1be13...faf 1
Xcase33 Skrevet 31. august 2018 #48 Skrevet 31. august 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Øøøøh. Så hvorfor skylder du ikke på mennene som i porterer thaidamer? Selv om det er veldig mange dårlige eldre menn som drar til Thailand fordi de ikke får dame i norge (skremt vekk alle med dårlig rykte). Er mange menn med thaier og som kunne funnet seg en norsk singel kvinne her enn å dra helt dit å hente! Jeg har aldri falt for en innvandrer i Norge. Jeg har falt for en utlending som bor i utlandet. Jeg har også falt for norske menn. Dermed har jeg erfart at kjærlighet ikke bestemmes av nasjonalitet. Landegrensene er bare menneskeskapt, egentlig tilhører vi samme klode. Så det er veldig feil å tenke "jeg får meg ikke dame fordi alle utlendingene kommer og tar dem". Anonymkode: bb57c...d33 Norsk menn må dra til utlandet..ikke fordi de vil men fordi det er deres eneste alternativ. Det er langt flere single menn enn damer i Norge. Innvandringen forskyver dette ytterligere for hver dag som går. Du kan selv se SSB sin statistikk over dette...det er et kvinneunderskudd i 16 av 18 fylker i Norge. I utgangspunktet blir det født 106 gutter for hver 100 jenter. Med innvandringen de senere årene så er dette kun et PLUSS på antall menn egentlig. Forsvinnende liten andel kvinner, og de kvinnene som kommer følger mannen. De fleste er unge single arbeidssøkende menn fra alle mulig nasjonaliteter. Bor du ikke i en veldig sentral kommune og kommer fra en mindre plass i Norge og har blitt 30år ..ja da er den eneste muligheten du har er å søke utenfor Norge om du vil ha dame. Så vi menn kan egentlig ikke være kresne vi. Lenge siden vi har kunnet være det.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #49 Skrevet 31. august 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er problemet ditt. Du trenger single venninner! Anonymkode: f31a9...24f Det er ikke så lett å finne det heller 😛 Alle mine venner er og i forhold med mange unger.. Anonymkode: 3149c...648
Surikatta Skrevet 31. august 2018 #50 Skrevet 31. august 2018 Etter litt scrolling og leting, ser jeg nå at menn i min alder (40-ish), vil ha kvinner i 25-års sjiktet. Menn som vil ha kvinner i min alder er...ja du gjettet riktig: ca 25. Iom. at jeg ikke er cougar, men heller det motsatte, tror jeg at jeg skal stupe rett inn i 40-årskrisa med Sloggy, katt og strikketøy og bli kjempefeit 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå