Gå til innhold

Akseptere det å forbli singel.

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har gitt opp i to år. Ikke skjedd en dritt likevel. 🤨

Anonymkode: b99ca...bf1

to år er ikke lenge. virker som du tenker en MÅ ha en kjæreste. jeg har aldri hatt kjæreste jeg. 

Anonymkode: bb57c...d33

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

to år er ikke lenge. virker som du tenker en MÅ ha en kjæreste. jeg har aldri hatt kjæreste jeg. 

Nei vel, så har du ikke det. Drit i å mene noe som helst om meg når du ikke kjenner meg i det hele tatt!  

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei vel, så har du ikke det. Drit i å mene noe som helst om meg når du ikke kjenner meg i det hele tatt!  

her er det tett innpå som vanlig ser jeg 😛 hvorfor spør du på et forum hvis vi skal drite i å mene noe om deg? 
mener ikke noe om deg, men situasjonen din.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

her er det tett innpå som vanlig ser jeg 😛 hvorfor spør du på et forum hvis vi skal drite i å mene noe om deg? 
mener ikke noe om deg, men situasjonen din.

Jeg har ikke spurt om noe? Jeg er ikke Ts. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lenge for noen som er vane med å være med noen i mange år og som hadde det virkelig bra når ting funket. Husker selv før jeg gikk inn i mitt første langvarige forhold... trivdes alene best og verken barn eller kjæreste stod i tankene og jeg ville bare være singel og gjøre andre ting 😂 var deilig å ikke lengte eller savne. Men er annerledes når man har hatt det beste også sitter man med ingenting eller det verste. Og får masse tanker i hodet og følelser så fort man ser par osv som er lykkelige 😭

Anonymkode: 3258b...044

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er lenge for noen som er vane med å være med noen i mange år og som hadde det virkelig bra når ting funket. Husker selv før jeg gikk inn i mitt første langvarige forhold... trivdes alene best og verken barn eller kjæreste stod i tankene og jeg ville bare være singel og gjøre andre ting 😂 var deilig å ikke lengte eller savne. Men er annerledes når man har hatt det beste også sitter man med ingenting eller det verste. Og får masse tanker i hodet og følelser så fort man ser par osv som er lykkelige 😭

Anonymkode: 3258b...044

jeg savner kjæreste NÅR jeg er forelsket. det er ikke slik at vi "evig single" går rundt og nyter tilværelsen vi heller, men jeg kan bare ikke finne meg en random bare for å ha noen der. 

Blir selv litt lei meg når jeg ser andre blir sammen, eller feirer et langvarig forhold. 

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Har gitt opp i to år. Ikke skjedd en dritt likevel. 🤨

Jeg har gitt opp siden jeg ble 22 og er nå 27 og det har ikke skjedd en dritt :P Men det er ingen jenter som tar kontakt mer eller mindre noensinne så da er det vel ikke så rart.

Anonymkode: 6f251...84c

Skrevet

Ts her!

Har vurdert det å finne flere hobbyer, men tiden strekker egentlig ikke til. Har drevet med veldig mye forskjellig før uten at jeg har truffet noen i de settingene heller.

Har det litt slik som en skrev over her, at det er ingen som kommer bort eller virker interesserte. Ingen tar kontakt. Jeg er på store internasjonale konkurranser med hesten, men likevel ikke så mange som tar kontakt( vi er vel alle i vår konkurranse boble der).

Når jeg er ute på byen( en veldig sjelden gang), kommer det aldri noen bort da heller. Har aldri blitt sjekka opp på byen, eller ellers for den del. Her har det kun vært nettdating som funket, men det var en helt annen tid merker jeg nå.

Tinder er som mange sier bare stress, men syntes ingen andre apper er noe bedre.

Anonymkode: 1be13...faf

• Liker 1
Skrevet
On 8/29/2018 at 10:17 AM, AnonymBruker said:

Har vært singel i litt over to år nå, er rimelig dritt lei dating og gutter. Så vurderer å bare akseptere at jeg skal være alene resten av livet. 

Har prøvd nettdating, møtt to bra fyrer som ikke vil noe mer med meg( de vet at jeg vil). Også noen som det kun ble et møte med.

Er bare så dritt lei av sveiping hit og dit, skrive for å så få litt forhåpninger om enten møte eller noe slik, uten at det blir noe.

Begynte jo så klart å bli interessert i en som er litt i min omgangskrets. Ikke ofte jeg finner gutter som jeg syntes det er enkelt å prate med i virkeligheten. Ingen vet at jeg er interessert i han, og fikk vite av vennina mi at han driver med ei som er på samme stall.

Stall og hest er mitt «fri» sted fra alt slik, et sted hvor jeg kan reise for å få en timeout fra tankene. Nå ender jeg da opp med å måtte se disse nesten hver dag. Det var virkelig ikke meninga å bli interessert i han, men blir ikke lett å få interessen bort heller. 

Noen som har noen tips til ei som har gitt opp? Hvordan tenke når savnet kommer? Hva bør jeg gjøre for å takle hverdagen alene?

Du er dame og kan egentlig velge og vrake i mannfolk...fra ikke bare Norge men alle mulig nasjonaliteter her til lands.
Ja det er ikke akkurat blonde blondiner i fruktbar alder som krysser grensene til Norge hver dag. Så derfra har du ikke noen konkurranse. 

Det er så idiotisk å lese slike tråder som dette...tips til ei som har gitt opp? senk kravene dine kanskje? selv om du har mange menn å velge iblant så er det få som har ALT. 

Skrevet

Jeg synes faktisk Tinder er best, med tanke på utvalget, selv om jeg ikke er verdens største fan av appen selv. OKCupid har sykt mye rart, og når jeg først tror jeg har kommet over profilen til en normal type viser det seg at jeg tat HELT feil. Mitt inntrykk er at datingsider tiltrekker seg mye rart når det kommer til menn, fordi mange menn i utgangspunktet er modige nok til å ta kontakt i den virkelige verden, men nå vet jeg jo ikke hva som finnes av damer der inne, hvis jeg ser bortifra meg selv, som ofte anses for å være en rar skrue selv. Jeg prøver å bli venn med singellivet, som mest sannsynlig kommer til å bli det livet jeg lever resten av den tiden jeg har igjen her. I det siste har jeg fått levert så mange dramahistorier angående mine venninners kjærlighetsliv (de fleste jeg kjenner er i forhold) at jeg uansett nå føler at jeg burde sette pris på det enkle jeg har; meg selv. 

Anonymkode: 4b47c...ad0

• Liker 4
Gjest missmarthe
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare nysjerrig her og dette er absolutt ikke vondt ment eller noe slik, men hvordan funker egentlig sex for deg når du sitter i rullestol? Da kan du vel ikke føle noe der nede?

Anonymkode: 6f251...84c

Hei,

det er et spørsmål jeg ofte får; hvordan det fungerer å ha sex. Det skal jo sies at det er mange grunner til at folk sitter i rullestol, så det vil være ekstremt individuelt selvfølgelig. Som du gjettet så har jeg en ryggmargskade og er lam i store deler av kroppen. Jeg har ingen følelse der nede og kan ikke føle berøring. Nervene der nede fungerer jo fortsatt, men det er signalet som ikke når frem til hjernen så det skjer ting selv om jeg ikke kan kjenne det. Jeg blir opphisset og kåt av selve akten som før ulykken, dessuten får jeg økt blodtrykk og puls, så jeg kan på en måte "kjenne" når han er inni meg. På samme måte kan jeg kjenne sult, selv om jeg ikke har følelse i og rundt magen. Mye av signalene styres ikke av sentralnervesystemet, men blant annet hormoner. 

Jeg har kommet frem til at sex er like mye "hjernekjemi" som fysisk følelse. Sex fremkaller fremdeles mange av de samme god-følelsene. Men jeg savner selvfølgelig orgasmene...

For han tror jeg sex var mye det samme, kan klaget ihvertfall aldri. Men noen forskjeller er det selvfølgelig, jeg er nok ikke like stram der nede, og jeg blir ikke lenger våt, uansett hvor opphisset jeg er.

Det går fint an å ha et aktivt sexliv selv om man er lam, hvis man er villig til å prøve :)

Håper det var oppklarende :)

Skrevet
38 minutter siden, Xcase33 skrev:

Du er dame og kan egentlig velge og vrake i mannfolk...fra ikke bare Norge men alle mulig nasjonaliteter her til lands.
Ja det er ikke akkurat blonde blondiner i fruktbar alder som krysser grensene til Norge hver dag. Så derfra har du ikke noen konkurranse. 

Det er så idiotisk å lese slike tråder som dette...tips til ei som har gitt opp? senk kravene dine kanskje? selv om du har mange menn å velge iblant så er det få som har ALT. 

Vet du, jeg har senket kravene mine! Eneste er at jeg vil være sammen med en som behandler meg bra. Jeg leter ikke etter en som har alt! Han ene jeg møtte syntes jeg ikke var attraktiv i det hele tatt, men ga han en sjanse for det. Og der var det han som ikke ville mer.

Nei, jeg kan ikke velge og vrake! Har aldri kunne det!

Dessuten sveiper jeg venstre på de jeg syntes er kjekke fordi der vet jeg at jeg ikke har sjans overhodet.

TS

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet du, jeg har senket kravene mine! Eneste er at jeg vil være sammen med en som behandler meg bra. Jeg leter ikke etter en som har alt! Han ene jeg møtte syntes jeg ikke var attraktiv i det hele tatt, men ga han en sjanse for det. Og der var det han som ikke ville mer.

Nei, jeg kan ikke velge og vrake! Har aldri kunne det!

Dessuten sveiper jeg venstre på de jeg syntes er kjekke fordi der vet jeg at jeg ikke har sjans overhodet.

TS

Han var ikke attraktiv sikkert fordi han var kjedelig og behandlet deg bra....det der med å innlede noe med noen du ikke synes er attraktive er jo bare idioti igjen da ..særlig når du har så mange mannfolk å velge blant.

Skrevet
20 minutter siden, Xcase33 skrev:

Han var ikke attraktiv sikkert fordi han var kjedelig og behandlet deg bra....det der med å innlede noe med noen du ikke synes er attraktive er jo bare idioti igjen da ..særlig når du har så mange mannfolk å velge blant.

Jeg lot han få en sjanse fordi han behandlet meg bra, og vi hadde like verdier. Jo mer jeg ble kjent med han jo mer likte jeg han, men hva hjelper det da han ikke vil mer? 

Uansett er det ingen vits å tenke noe mer på han! 

Ts

• Liker 2
Skrevet

Hehe, vi tror nok, når vi er single at vi ikke har krav, eller at de faller bort en etter en. Men så møter vi noen med personlighetstrekk vi ikke liker og det setter plutselig ting i perspektiv.

Skrevet
3 hours ago, Xcase33 said:

Ts er, i likhet med så mange andre kvinner, frustrert over å ikke finne menn som er interessert i seriøs kontakt. Når du skriver "senk kravene", mener du da at kvinner bare skal dingle med på det mange mannfolk vil, som er flest mulig kortvarige forbindelser og tilfeldig sex. Er ikke det kravstort av menn å forlange?

Du hevder at kvinner har så mange å velge i, men da ser du kun på kvantitet. Hva får deg til å tro at alskens mannfolk fra "alle mulige nasjonaliteter" er så seriøse? Jeg kan love deg at det finnes mange fordommer og grumsete holdninger mot norske kvinner, en forventning om at alle ligger med hvem som helst. Siden du er mann, blir du ikke utsatt for dette selv, så hva vet du om hva kvinner opplever?

Mange å velge i; yeah, right. Hvis det er kravstort å ville være noens kjæreste framfor et allemannseie, ja, så er vel kvinner kravstore, da.

Anonymkode: 7596b...48e

• Liker 6
Skrevet

Vi er jo alle sammen selv grunnen til at dating er vanskelig. Jeg er sånn selv. Svarer ikke folk på Tinder, uten noen bedre grunn enn at jeg er lat. Har liksom nok med meg selv. Kjedsomhet på jobbreiser, dødtid mellom et kjipt møte, sengekanten før man slukner. Det er langt mellom engasjementet. På den andre siden sitter det et fremmed menneske med samme erfaringer, holdninger og latskap. Så kommer klagene. Vi er ensomme. Vi vil gjerne treffe noen. Også glemmer vi at vi har venner som har vært single 10/12 år, kanskje hele livet. Plutselig er det året du har vært singel ikke fullt så fælt til sammenlikning. 

Vi vil alle ha rask behovstilfredstillelse, men vi vil ikke ofre noe for det. Saken er jo nemlig slik at det har aldri vært enkelt! Aldri, ikke på noe tidspunkt i historien. For de fleste har det vært ganske vanskelig faktisk. Det er jo først nå det er enkelt, men plutselig for enkelt igjen. Så enkelt at det blir vanskelig, men ikke så vanskelig som før. Iallefall for den gemene hop. 

Jeg har troen på at det man legger inn i et forhold til et annet menneske tilsvarer det du får ut av det selv. Er du engasjert og virkelig går helhjertet inn i ting øker sjansen for at du får noe av kvalitet med høy verdi tilbake. Det handler også vel så mye om deg selv som den andre. Det er dessverre ingen som kan komme på en hvit hest og redde deg. Den jobben må vi alle gjøre selv. På det beste er vi bare partnere. En er i prinsippet evig alene i sitt eget skinn. Du kan aldri komme så nær noen at du er 100% forstått. Dette er et filosofisk viktig poeng. Bruk noen runder på å tenke litt over den. 

Så treffer du endelig noen og forholdet kanskje er i boks. Det er først nå den store jobben begynner. Det er nå du skulle ønske du kanskje jo faktisk var litt mer kresen? Kanskje du passer best sammen med en helt annen type person? Hva visste du vel om at kjæresten din skulle lukke seg inne på kontoret i tre måneder og se på deg med tomhet i blikket (sorry, her kommer personlige erfaringer veltende frem). Det er andre deler av forumet som er fylt opp av enda flere tråder enn singel forumet.

Hva er så målet? Om målet skal gi noen mening må det jo være å finne den personen som gjør deg glad. Hva nå enn det innebærer og hvem nå enn det er. Kanskje er ikke den kjekkeste fyren med pengene det beste for deg. Kanskje du trenger en som utfordrer deg fordi han er helt annerledes? Kanskje du egentlig bare leter etter faren din. Kanskje du vil ha en ny mor. Det nytter å tenke gjennom disse tingene. Til syvende og sist er det viktig å ha gjort grunnjobben med seg selv, og ikke minst ikke velge noen du faktisk ikke liker. Det er jo sjelden noen mening i å leve side om side med noen som ikke egentlig liker deg som person. Det har jeg prøvd, aldri igjen. Dyrekjøpt erfaring.

Hvis du ikke finner noen? Hva skjer da? Da må du finne mening på andre steder i livet. Det er fullt mulig. Men ikke gi opp for å gi opp. Ta et aktivt valg som gir mening for deg. 

Anonymkode: 9a739...64c

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen syntes det ja, men etter to år hater jeg hver dag. Jeg er ikke en person som trives alene, jeg trives best i forhold. Da har jeg en indre ro jeg aldri klarer å ha som singel. 

Jeg takler det litt bedre for hver dag som går, men orker ikke være med på noe fordi alle jeg kjenner er par. Så blir så lei av å være tredje/femte hjulet. Alltid se at de har noen som bryr seg og bry seg om.

Prøver då hardt jeg kan å fokusere på andre ting, og finne andre ting som er gøy. 

Ts

Dette er problemet ditt. Du trenger single venninner!

Anonymkode: f31a9...24f

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ts er, i likhet med så mange andre kvinner, frustrert over å ikke finne menn som er interessert i seriøs kontakt. Når du skriver "senk kravene", mener du da at kvinner bare skal dingle med på det mange mannfolk vil, som er flest mulig kortvarige forbindelser og tilfeldig sex. Er ikke det kravstort av menn å forlange?

Du hevder at kvinner har så mange å velge i, men da ser du kun på kvantitet. Hva får deg til å tro at alskens mannfolk fra "alle mulige nasjonaliteter" er så seriøse? Jeg kan love deg at det finnes mange fordommer og grumsete holdninger mot norske kvinner, en forventning om at alle ligger med hvem som helst. Siden du er mann, blir du ikke utsatt for dette selv, så hva vet du om hva kvinner opplever?

Mange å velge i; yeah, right. Hvis det er kravstort å ville være noens kjæreste framfor et allemannseie, ja, så er vel kvinner kravstore, da.

Anonymkode: 7596b...48e

De fleste kvinner blir kun interesserte i den typen menn som ikke vil annet enn å pule da :P så vi mannfolk har mer grunnlag for å si at kvinner bare vil bli sammen med mannfolk som bare vil en ting. Urealistisk å tro at en mann som bare vil en ting skal kunne omformes til en som skal satse i et langvarig forhold? det går faktisk ikke så det er ikke noe å klage etter :)

Skrevet
8 timer siden, Xcase33 skrev:

Ikke konkurranse? Spør du de bitre kvinnene her inne så er konkurransen beinhard også for damer :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...