AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Har vært singel i litt over to år nå, er rimelig dritt lei dating og gutter. Så vurderer å bare akseptere at jeg skal være alene resten av livet. Har prøvd nettdating, møtt to bra fyrer som ikke vil noe mer med meg( de vet at jeg vil). Også noen som det kun ble et møte med. Er bare så dritt lei av sveiping hit og dit, skrive for å så få litt forhåpninger om enten møte eller noe slik, uten at det blir noe. Begynte jo så klart å bli interessert i en som er litt i min omgangskrets. Ikke ofte jeg finner gutter som jeg syntes det er enkelt å prate med i virkeligheten. Ingen vet at jeg er interessert i han, og fikk vite av vennina mi at han driver med ei som er på samme stall. Stall og hest er mitt «fri» sted fra alt slik, et sted hvor jeg kan reise for å få en timeout fra tankene. Nå ender jeg da opp med å måtte se disse nesten hver dag. Det var virkelig ikke meninga å bli interessert i han, men blir ikke lett å få interessen bort heller. Noen som har noen tips til ei som har gitt opp? Hvordan tenke når savnet kommer? Hva bør jeg gjøre for å takle hverdagen alene? Anonymkode: 1be13...faf 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Du kan jo gjøre sånn som mange andre jenter ville gjort, egle deg innpå han i stallen når hu andre ikke er der 😉 Anonymkode: 6ef1a...1f0 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo gjøre sånn som mange andre jenter ville gjort, egle deg innpå han i stallen når hu andre ikke er der 😉 Anonymkode: 6ef1a...1f0 Haha, nei jeg er ikke sånn. Jeg backer unna da jeg vet det er en annen i bilde. Dessuten har jeg hatt litt problemer med henne før, uten at det har noe med menn å gjøre. Så drama orker jeg ikke. ts Anonymkode: 1be13...faf 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Synest ikke du skal gi opp. Men en kan legge det litt på hylla. Nå i disse dating app tider så fremstår dating som en sport.. eller Marathon løp.. virker som "alle" løper overalt for å finne en eller annet eller noe om det er for å være seriøs eller ikke. Kos deg med hester, lev livet som du trives med. En dag når du minst venter det så dukker det opp en. Du kan jo fortsette å være på dating apper, men ikke å investere for mye i det, mer som en tilleggsgreie. Sier det til meg selv også slapp av med hele greia, men det er ikke alltid lett. Anonymkode: c1614...f00 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synest ikke du skal gi opp. Men en kan legge det litt på hylla. Nå i disse dating app tider så fremstår dating som en sport.. eller Marathon løp.. virker som "alle" løper overalt for å finne en eller annet eller noe om det er for å være seriøs eller ikke. Kos deg med hester, lev livet som du trives med. En dag når du minst venter det så dukker det opp en. Du kan jo fortsette å være på dating apper, men ikke å investere for mye i det, mer som en tilleggsgreie. Sier det til meg selv også slapp av med hele greia, men det er ikke alltid lett. Anonymkode: c1614...f00 Takk for svar. Har gjort så ogsi det siste der en stund, til og med glemt å gå inn på feks tinder i 14 dager, Har levd litt sånn at han kommer når han kommer, men det har aldri funket før. Da har jeg måtte gått hard inn for å finne noen. Jeg er tydeligvis ingen person gutter «ser» sånn ellers, så at det dukker opp noen tror jeg ikke. Er ikke veldig pen, og kan virke ganske sjenert. Har litt selvtillit, men som regel ser ikke folk dette før de har blitt kjent med meg. Dessverre kommer jeg aldri dit pga førsteinntrykk🙈 TS Anonymkode: 1be13...faf 1
Gjest missmarthe Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 Jeg har også perioder der jeg vurderer å bare akseptere det. Tidligere hadde jeg hatt et veldig aktivt dating- og sexliv, og har vært i flere faste forhold. Jeg var utfor en sykkelulykke for fire år siden, og har sittet i rullestol siden. Det siste forholdet mitt ble slutt for snart to år siden, og jeg har hatt problemer med å finne en fyr som vil ha noe forhold etter det. Men jeg er positiv, selv om det ikke alltid ser så lyst ut 😉
Aragorn ll Elessar Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 Fryd deg det er ingenting på denne jord som er bedre enn å være singel. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 Er det virkelig så ille å være singel? Litt at grunnen til at du fremdeles er enslig er jo fordi "ingen" passer for deg. Og ingenting er jo verre enn å være fanget i et forhold man ikke ønsker å være i? Jeg er også alltid singel og har gitt opp menn. Jeg trakk konklusjonen om at det er bedre for meg å være alene fordi jeg ble så nedfor av dating og menn. Er de ikke klare for å levere kvalitet, kan det bare være det samme. Ikke mitt tap. Hva tror du, ts? Kanskje det ikke er ditt tap at du er singel? Anonymkode: 52752...dfc 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #9 Skrevet 29. august 2018 1 minutt siden, Eugene Onegin skrev: Fryd deg det er ingenting på denne jord som er bedre enn å være singel. Noen syntes det ja, men etter to år hater jeg hver dag. Jeg er ikke en person som trives alene, jeg trives best i forhold. Da har jeg en indre ro jeg aldri klarer å ha som singel. Jeg takler det litt bedre for hver dag som går, men orker ikke være med på noe fordi alle jeg kjenner er par. Så blir så lei av å være tredje/femte hjulet. Alltid se at de har noen som bryr seg og bry seg om. Prøver då hardt jeg kan å fokusere på andre ting, og finne andre ting som er gøy. Ts Anonymkode: 1be13...faf 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #10 Skrevet 29. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen syntes det ja, men etter to år hater jeg hver dag. Jeg er ikke en person som trives alene, jeg trives best i forhold. Da har jeg en indre ro jeg aldri klarer å ha som singel. Jeg takler det litt bedre for hver dag som går, men orker ikke være med på noe fordi alle jeg kjenner er par. Så blir så lei av å være tredje/femte hjulet. Alltid se at de har noen som bryr seg og bry seg om. Prøver då hardt jeg kan å fokusere på andre ting, og finne andre ting som er gøy. Ts Anonymkode: 1be13...faf Skjønner. Jeg tror du savner å være i forhold fordi du sannsynligvis har vært sammen med menn som har passet deg og som har tilført deg noe du trenger og setter pris på. Har du hatt det tidligere, kan du vel få det igjen? Da er det liksom mulig for deg, hvis du skjønner? I såfall syns jeg du bare skal hive deg rundt. "Alle" er drittlei dating i dag for tinder og kulturen som fører med har ødelagt alt som har med dating å gjøre. Dersom du klarer å heve deg over spill, ghosting og slike ting, syns jeg du bare skal kaste deg rundt. Anonymkode: 52752...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #11 Skrevet 29. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Jeg tror du savner å være i forhold fordi du sannsynligvis har vært sammen med menn som har passet deg og som har tilført deg noe du trenger og setter pris på. Har du hatt det tidligere, kan du vel få det igjen? Da er det liksom mulig for deg, hvis du skjønner? I såfall syns jeg du bare skal hive deg rundt. "Alle" er drittlei dating i dag for tinder og kulturen som fører med har ødelagt alt som har med dating å gjøre. Dersom du klarer å heve deg over spill, ghosting og slike ting, syns jeg du bare skal kaste deg rundt. Anonymkode: 52752...dfc Joa klarer å «heve» meg over spill, ghosting og slik. Spesielt hvis jeg ikke har møtt de. Er bare så sinnsykt lei av at det fins så få særiøse. Jeg trodde gutter på min alder skulle være mer seriøse, men de er jo værre enn de yngre( jeg er 34). ts Anonymkode: 1be13...faf 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #12 Skrevet 29. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joa klarer å «heve» meg over spill, ghosting og slik. Spesielt hvis jeg ikke har møtt de. Er bare så sinnsykt lei av at det fins så få særiøse. Jeg trodde gutter på min alder skulle være mer seriøse, men de er jo værre enn de yngre( jeg er 34). ts Anonymkode: 1be13...faf Vet, jeg opplever det samme og er 37. Det har egentlig satt meg helt ut at menn ennå driver og tuller rundt med slike ting. Syns det ser mørkt ut for meg. Anonymkode: 52752...dfc 2
matrobot Skrevet 29. august 2018 #13 Skrevet 29. august 2018 Når jeg tenker meg om, så har nettdating aldri fungert for meg. Hvis man ønsker å finne seg en kjæreste, er det faktisk best å komme seg ut. Det må ikke nødvendigvis være en uteklubb, men gjøre noe som du liker. Kokkekurs? Litteraturhus? Vinkurs? Klatre? Paintball? Jeg vurderer å begynne å klatre eller kokkekurs - fordi jeg tror jeg kommer til å like det. Hvis jeg finner en dame der, er det bare et bonus 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #14 Skrevet 29. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært singel i litt over to år nå, er rimelig dritt lei dating og gutter. Så vurderer å bare akseptere at jeg skal være alene resten av livet. Har prøvd nettdating, møtt to bra fyrer som ikke vil noe mer med meg( de vet at jeg vil). Også noen som det kun ble et møte med. Er bare så dritt lei av sveiping hit og dit, skrive for å så få litt forhåpninger om enten møte eller noe slik, uten at det blir noe. Begynte jo så klart å bli interessert i en som er litt i min omgangskrets. Ikke ofte jeg finner gutter som jeg syntes det er enkelt å prate med i virkeligheten. Ingen vet at jeg er interessert i han, og fikk vite av vennina mi at han driver med ei som er på samme stall. Stall og hest er mitt «fri» sted fra alt slik, et sted hvor jeg kan reise for å få en timeout fra tankene. Nå ender jeg da opp med å måtte se disse nesten hver dag. Det var virkelig ikke meninga å bli interessert i han, men blir ikke lett å få interessen bort heller. Noen som har noen tips til ei som har gitt opp? Hvordan tenke når savnet kommer? Hva bør jeg gjøre for å takle hverdagen alene? Anonymkode: 1be13...faf virker som du har klart å bli interessert i flere da . men kutt ut Tinder, for det virker bare som det er om å gjøre å finne noen (der). Altså, at Tinder er en stressfaktor? Anonymkode: bb57c...d33 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #15 Skrevet 29. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: virker som du har klart å bli interessert i flere da . men kutt ut Tinder, for det virker bare som det er om å gjøre å finne noen (der). Altså, at Tinder er en stressfaktor? Anonymkode: bb57c...d33 Enig i at man bare bør kutte ut tinder. Men hvor ellers møte noen? Jeg blir aldri kontaktet av menn i virkeligheten, og syns det er vanskelig å gjøre det selv også. De virker ikke interessert, dessuten syns jeg det er vanskelig å vurdere alder og om de er single. Pleier å se meg rundt når jeg er på treningssenter, men syns de som er der ser veldig unge ut... Ikke ser de på meg heller. Anonymkode: 52752...dfc 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #16 Skrevet 29. august 2018 2 hours ago, missmarthe said: Jeg har også perioder der jeg vurderer å bare akseptere det. Tidligere hadde jeg hatt et veldig aktivt dating- og sexliv, og har vært i flere faste forhold. Jeg var utfor en sykkelulykke for fire år siden, og har sittet i rullestol siden. Det siste forholdet mitt ble slutt for snart to år siden, og jeg har hatt problemer med å finne en fyr som vil ha noe forhold etter det. Men jeg er positiv, selv om det ikke alltid ser så lyst ut 😉 Jeg er bare nysjerrig her og dette er absolutt ikke vondt ment eller noe slik, men hvordan funker egentlig sex for deg når du sitter i rullestol? Da kan du vel ikke føle noe der nede? Anonymkode: 6f251...84c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #17 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig i at man bare bør kutte ut tinder. Men hvor ellers møte noen? Jeg blir aldri kontaktet av menn i virkeligheten, og syns det er vanskelig å gjøre det selv også. De virker ikke interessert, dessuten syns jeg det er vanskelig å vurdere alder og om de er single. Pleier å se meg rundt når jeg er på treningssenter, men syns de som er der ser veldig unge ut... Ikke ser de på meg heller. Anonymkode: 52752...dfc de jeg har vært forelsket i har jeg møtt irl. På jobb, gjennom felles kjente og en gang ble jeg bare kjent med en på egenhånd. Det er nok hovedsaklig på jobb jeg har blitt mest betatt Tinder er for meg bare tull, har prøvd jeg klarer ikke å bli betatt av et bilde liksom, dessuten virket så mange der umodne og alle har åpenbart valgt det beste bildet av seg selv. Med det mener jeg skikkelig skrytebilder, der de viser frem sixpacken. Ellers sveiper jeg til venstre så fort eg ser festbilder. Anonymkode: bb57c...d33 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #18 Skrevet 29. august 2018 2 timer siden, Eugene Onegin skrev: Fryd deg det er ingenting på denne jord som er bedre enn å være singel. Derom strides de single. Anonymkode: b99ca...bf1 2
altflyter Skrevet 29. august 2018 #19 Skrevet 29. august 2018 Jeg gav opp og bestemte meg for at jeg trivdes som singel... en uke senere traff jeg drømmemannen Det kan lønne seg å gi opp! 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #20 Skrevet 29. august 2018 Akkurat nå, altflyter skrev: Jeg gav opp og bestemte meg for at jeg trivdes som singel... en uke senere traff jeg drømmemannen Det kan lønne seg å gi opp! Har gitt opp i to år. Ikke skjedd en dritt likevel. 🤨 Anonymkode: b99ca...bf1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå