Gå til innhold

Han vil vi skal gifte oss utenlands, men så billig som mulig. Har dere noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han tenker ambassade, hotel, noen dager med barna og ikke gjøre så mye ut av det.

hva hadde du gjort?

Anonymkode: 46f4e...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan spare mye på å velge å reise til en by som er relativt billig å fly til, overnatte i og billige aktiviteter/attraksjoner. Selv synes jeg f.eks Praha og Budapest er fine byer. Men dere bør også tenke på alderen til barna og gjerne reise et sted hvor det er litt for de å finne på også. 

Hvor gamle er barna og hvor mye privatliv vil dere ha? 

Skrevet
7 timer siden, sølvdryss skrev:

Dere kan spare mye på å velge å reise til en by som er relativt billig å fly til, overnatte i og billige aktiviteter/attraksjoner. Selv synes jeg f.eks Praha og Budapest er fine byer. Men dere bør også tenke på alderen til barna og gjerne reise et sted hvor det er litt for de å finne på også. 

Hvor gamle er barna og hvor mye privatliv vil dere ha? 

Først ville jeg sjekket hvilke ambassader en kan vies på, og så gå ut i fra de ulike stedene.

Anonymkode: d8f9b...a69

Skrevet

Barna er 1-3-5, og om vi reiser helt alene får vi ikke akkurat barnefri og privatliv.

Madrid er et av alternativene som vi vurderer, da de er ledig på dato som passer oss.

Ts

Anonymkode: 46f4e...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...