AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #1 Skrevet 29. august 2018 Han tenker ambassade, hotel, noen dager med barna og ikke gjøre så mye ut av det. hva hadde du gjort? Anonymkode: 46f4e...641
sølvdryss Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Dere kan spare mye på å velge å reise til en by som er relativt billig å fly til, overnatte i og billige aktiviteter/attraksjoner. Selv synes jeg f.eks Praha og Budapest er fine byer. Men dere bør også tenke på alderen til barna og gjerne reise et sted hvor det er litt for de å finne på også. Hvor gamle er barna og hvor mye privatliv vil dere ha?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 7 timer siden, sølvdryss skrev: Dere kan spare mye på å velge å reise til en by som er relativt billig å fly til, overnatte i og billige aktiviteter/attraksjoner. Selv synes jeg f.eks Praha og Budapest er fine byer. Men dere bør også tenke på alderen til barna og gjerne reise et sted hvor det er litt for de å finne på også. Hvor gamle er barna og hvor mye privatliv vil dere ha? Først ville jeg sjekket hvilke ambassader en kan vies på, og så gå ut i fra de ulike stedene. Anonymkode: d8f9b...a69
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Barna er 1-3-5, og om vi reiser helt alene får vi ikke akkurat barnefri og privatliv. Madrid er et av alternativene som vi vurderer, da de er ledig på dato som passer oss. Ts Anonymkode: 46f4e...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå