Gå til innhold

Har du venninner som skryter av at de har menn med stor penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I venninnegjenger, er det status å ha mann ned stort utstyr? Og hvordan reagerer de som har menn med beskjedent utstyr på eventuelt slik snakk? Jeg bare lurer på hva dere snakker om som vi menn ikke vet noe om.

Er ikke hårsår, bekymret eller noe, bare nysgjerrig.

Anonymkode: f4b5a...f8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI SNAKKER IKKE OM SLIKT. DET ER RESPEKTLØST!! 

• Liker 15
Skrevet

Status? Må være dummeste jeg har hørt. Hvorfor skal man liksom få høyere status av å ha en velutstyrt mann? I min venninnegjeng så er det hvertfall ikke normalt å snakke om mannens understell. 

Anonymkode: db7fe...960

• Liker 16
Skrevet

Sluttet å prate om slike detaljer i venninnegjengen etter vi ble 25 år. Hvor ofte man har sex ol. er noe man fint kan prate om enda. 

Anonymkode: 3f864...d73

• Liker 2
Skrevet

Vi er voksne og snakker ikke om så private ting. 

Anonymkode: 63c74...aa1

• Liker 6
Skrevet

Ja, men vi sier det aldri rett ut, vi bruker kodeord for å fortelle at mannen er velutstyrt. "Dater en utrolig søt mann", betyr vel nesten alltid at han er utstyrt som en hest.

Anonymkode: a0863...cdb

• Liker 2
Skrevet

Ja, det har i hvertfall blitt nevnt. Nei, det er ikke status. Da jeg var sammen med en eks som hadde "beskjedent utstyr" reagerte jeg helt nøytralt på at sånt ble nevnt. Faller meg ikke naturlig å sammenlikne venninners kjærester med min egen på noen som helst måte egentlig.

Anonymkode: 92372...b11

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Er dette "på seg selv kjenner man andre" TS? Snakker dere gutta om hvordan damene deres er i sengen?

Dette voldsomme fokuset på penisstørrelse er det noen av dere gutter som har, ok? Ikke vi damene!

Skrevet

Jeg har ei venninne som har snakket om det, men det er fordi hun ble overasket. Siden han hadde advart henne om at han var så liten 😛 Den var ikke liten. 

Anonymkode: 0ab11...6c1

• Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri snakket om det med venninner, men har hendt at mannlige venner/bekjente har spurt om det. Stort sett i fylla. Altså "har typen din diger penis?". Ikke vet jeg hvorfor de spør om noe sånt, men uansett om den et stor eller liten svarer jeg selvfølgelig "ja". Har skjønt at det er omtrent det viktigste i verden for menn.

Anonymkode: d6205...366

• Liker 8
Skrevet

Jeg har aldri snakket høyt om penisstørrelser til noen. Kan være grov i kjeften og dra koffertspøker så det står etter, men folks underliv er aldri et tema. 

Er forresten gift med en mann som jeg synes har litt for stor penis. Er ikke nødvendigvis positivt at mannen er "godt utstyrt", mtp at den skal inn i diverse hull...

Anonymkode: 7a551...de2

• Liker 9
Skrevet (endret)

Vi snakket om det i veninnegjengen når jeg var 14-15. Men sluttet da med det en eller annen gang før jeg fylte 20.. Ble sikkert mindre gøy etter at vi ble lovlige og sex ble mer hverdagslig.

Nå kan jeg ikke tenkt meg å diskutere mennene til venninnene mine sitt utstyr. Det er noe som er såpass intimt at jeg synes ikke man skal dele det - med mindre mannen i det minste har sagt det er greit at det snakkes om. Jeg ville heller ikke likt om samboeren min hadde begynt å beskrive hvordan underlivet mitt er og ser ut til andre. Men det er meg da :)

Endret av heipådegsann
  • Liker 4
Skrevet

Vi snakket om det i 18/19 årene husker jeg. Men ingenting negativt eller positivt, bare litt skryt at vi fikk ett ligg. 

Vi snakker aldri om noens underliv. Kan snakke om sex, men aldri på en negativ måte. Hvis det er negativt er det mer som "hvilke stillinger kan funke for meg", altså tips til stillinger. Men ikke noe noen føler er negativt :)

Anonymkode: e8e96...19d

Skrevet

Ikke etter at vi runda tjue. Og før det var det mer spørsmål av typen "er det normalt at..." siden dette var før internett og kvinneguiden, og vi var pent nødt til å spørre venna våre når vi lurte på noe. 

Anonymkode: 9c0ed...f04

Skrevet

Haha, nei. Bare tanken er absurd.

Anonymkode: d3907...274

• Liker 4
Skrevet

Ja det hender at vi snakker om sånne ting, vi snakker om det meste. Men, ikke typ "skulle ønske typen hadde større penis", men heller, "dette opplevde jeg med en ny som var veldig rart". Underliv har ikke noe med status å gjøre, like teit som at det er status for mannfolka å ha dame med store pupper. Harry 

Anonymkode: 359e7...0e6

Skrevet

Nei, det har vi aldri gjort. Aner ingenting om utstyret til mennene til vennene, takk og lov. 

Anonymkode: e8581...d59

• Liker 3
Skrevet

Nei. I vår venninnegjeng er det uaktuelt å male så intime bilder for hverandre. Jeg er ikke interessert i penisstørrelsen til mine venninners menn, og jeg har ikke behov for å «belaste» dem med intime beskrivelser av min manns kjønnsorgan .

Anonymkode: 81dbc...172

• Liker 2
Skrevet

Oui bien, men på fransk, så ikke nederdrektig kanalje som deg, TS, skal forstå.

- Il a une micro-baguette ou un gros MACRON, ton mari ?

- ......  :P

- Ô-la-là !

De damene som har fått tildelt en liten pusling bryter gjerne ut i en orgasmisk versjon av

- Non, je regrette rien, for å rettferdiggjøre seg!

Selv synes jeg økomomisk evne til å jevnlig ta meg med til Paris og intellektuell evne til å snakke fransk là-bas (ja, både byen og mine nedre regioner!) er mye mer opphissende enn om penisen hans ligner ei sild eller en laks, for å holde oss til metaforer som kan være like udelikate som nevnte organ!

Skrevet

Har aldri opplevd at noen har snakket om sine menns underliv. Ærlig talt, det er ganske frekt. Jeg hadde aldri gjort det! Hvorfor skal mine venninner vite noe som helst om min manns underliv? Tror gutter det? At jenter snakker om underlivet til mennene sine? 🤔 Det er ganske primitivt, synes jeg... 

Anonymkode: c1f6c...8d2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...