AvaAdore Skrevet 14. mars 2005 #1 Del Skrevet 14. mars 2005 jeg skal kjoepe meg en Black and Tan, Cavalier King Charled Spaniel i august, og lurer litt paa hundenavn.. til tross for at jeg har planlagt denne hunden i 10 aar, har jeg aldri klart aa finne et navn som gikk rett til toppen av listen... Jeg onsker ikke noe typisk hundenavn,,, fluffy og spot, flekkie, osv osv... Det er forresten en jentehund jeg skal ha,,, (kresen? jeg? neida... bare forberedt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Luck Skrevet 14. mars 2005 #2 Del Skrevet 14. mars 2005 Hva med Chanel/Chanelle. Synes det passet godt til rasenavnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #3 Del Skrevet 14. mars 2005 Se an dyret for du navngir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AvaAdore Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 14. mars 2005 Hva med Chanel/Chanelle. hehe, kan bli litt surt for en jente i min soenns klasse alle fine "hundenavnene" er her i landet okkupert av jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 14. mars 2005 #5 Del Skrevet 14. mars 2005 Så artig at du skal ha deg en Cavalier. Vi har en blenheim som heter Oskar! Kanskje ikke noe jentenavn det nei! Hva med Selma eller Tuva? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AvaAdore Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 14. mars 2005 Så artig at du skal ha deg en Cavalier. Vi har en blenheim som heter Oskar! Jeg kjennte en rottweiler som het Bjarne en gang.. ganske kult med hunder med menskenavn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 14. mars 2005 #7 Del Skrevet 14. mars 2005 En labrador som het Yngve traff jeg en gang...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AvaAdore Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 14. mars 2005 jeg kan jo forsaavidt kalle den opp etter brudekjolen min. (gifter meg 30 juli) den heter Mariella:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 15. mars 2005 #9 Del Skrevet 15. mars 2005 Jana Nille Suxy Petra Sina Anne Måtte jo foreslå noe her, dette kom jeg på i farten, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mona26 Skrevet 15. mars 2005 #10 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har en cavalier som heter Jonas, he he... Lykke til med kjøp av cavalier som er en utrolig nydelig og fin rase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 15. mars 2005 #11 Del Skrevet 15. mars 2005 Cavalier er en herlig rase :-) gled deg. Navneforslag fra meg er: Thelma Tara Pia Kita Edda Norah Josie Nina Minnie Fiffi Fia Gyda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 16. mars 2005 #12 Del Skrevet 16. mars 2005 KIRI Bailys Arja Elysses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #13 Del Skrevet 18. mars 2005 Hva med Nora..? :o et fint hundenavn synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2005 #14 Del Skrevet 19. mars 2005 Cali Kalinka Kia Mia Snella Stella Tinka Susie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2005 #15 Del Skrevet 19. mars 2005 Eller gjør som paris Hilton kall hunden Tinkerbell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 19. mars 2005 #16 Del Skrevet 19. mars 2005 Marabella Villemo Vinga saga og evt noen andre fine navn man kan finne i isfolkets slektstre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå