Gå til innhold

Krise at jeg ikke hørte noe fra daten samme kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på date i går, jeg syntes det var veldig hyggelig,  og har inntrykk av at han mente det også. 

Hørte ikke noe mer i løpet av kvelden (møttes til en kjapp kaffe etter jobb), men vet at han skulle på middag til en kompis. 

Bør jeg stresse over at jeg ikke har hørt noe mer ennå? Hvor lang tid kan det gå? Vi vet begge at det blir en stund til vi eventuelt kan ses igjen. 

Anonymkode: 095e3...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan sende ham en melding og takke for en hyggelig date?

Anonymkode: a20f4...ddf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han en hyggelig melding du.. ikke vent på han. 

Anonymkode: eddee...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg var den som insjet til daten også... Virket som sagt som at han syntes det var koselig og sånn, men... Kan jeg ikke gi det litt tid? MÅ det skje samme kveld? 

Anonymkode: 095e3...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte du ingen melding selv? 

«Insjet» er ikke et ord!! 

Anonymkode: 4ebef...bc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tenker jo at de må vente 3 dager før de gir lyd fra seg.. Utrolig teit synes jeg, men ja.. Har faktisk to kompiser som tenker det. De vil ikke virke desperate. 

Anonymkode: 55950...958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid en "takk for ikveld"-melding, egentlig uavhengig av om vi sees igjen.

Iom. at du tok initiativ til daten ville jeg nok ventet på hans initiativ der.

Men det ser litt blekt ut, ja.

Anonymkode: 96ba2...9b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men altså... Hvorfor tenke de mest negative tankene med en gang? Det er under ett døgn siden dere møttes for første gang,  du skriver han var opptatt i ettertid. Pust med magen. Støl på den følelsen du fikk da dere var sammen. Kanskje han egentlig sitter og dirrer av iver etter å sende melding til deg, men at han nettopp er redd for å virke for intens, vil virke "cool" og avventer å sende melding? Jeg tenker at det er sannsynlig, særlig siden dere vet at det uansett vil gå en stund før dere kan møtes igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette han som jobbet turnus, og bodde litt vekk fra deg? :)

Anonymkode: f184f...8cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette han som jobbet turnus, og bodde litt vekk fra deg? :)

Anonymkode: f184f...8cc

Hæ? 

Anonymkode: 095e3...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke følt at det var noe krise, nei. 😊 

 

Faktisk så syntes jeg det er behagelig at mannfolka ikke er så «på» og renner deg ned med meldinger -og forventer svar på rappen selv. Der har jeg vært borti mange! Da trekker jeg meg som oftes. Det blir et jag og et mas. 

 

Jeg tenker at de har et liv utenom også. Og jeg setter pris på menn som feks skriver at det passer ikke å møtes i helga fordi da kommer ungen(e). Da ser jeg at mannen jeg leter etter prioriterer riktig. I mine øyne. 😊

 

Han jeg skriver med nå, kan drøye både en og to og tre dager før han svarer. Og det er helt greit. Dialogener fin. Han gir meg «godfølelsen». Hvis han er «den rette», så kan vi finne ut av det i et behagelig tempo. Jeg syntes ofte å registrere at folk haster sånn med å komme fort frem i et potensielt forhold. Jeg syntes sånn er skummelt. 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tigresse skrev:

Jeg har ikke følt at det var noe krise, nei. 😊 

 

Faktisk så syntes jeg det er behagelig at mannfolka ikke er så «på» og renner deg ned med meldinger -og forventer svar på rappen selv. Der har jeg vært borti mange! Da trekker jeg meg som oftes. Det blir et jag og et mas. 

 

Jeg tenker at de har et liv utenom også. Og jeg setter pris på menn som feks skriver at det passer ikke å møtes i helga fordi da kommer ungen(e). Da ser jeg at mannen jeg leter etter prioriterer riktig. I mine øyne. 😊

 

Han jeg skriver med nå, kan drøye både en og to og tre dager før han svarer. Og det er helt greit. Dialogener fin. Han gir meg «godfølelsen». Hvis han er «den rette», så kan vi finne ut av det i et behagelig tempo. Jeg syntes ofte å registrere at folk haster sånn med å komme fort frem i et potensielt forhold. Jeg syntes sånn er skummelt. 😏

Godt å høre, jeg er litt sånn selv... Men så føler jeg "alle andre" mener at man bør ha hyppig og voldsom kontakt hvis man skal være oppriktig interessert. 

 

Tror du det gjør noe om jeg eventuelt sender en dagligdags snap? MÅ man først takke for i går? Å holde kontakte tilsier jo fortsatt interesse - ergo at det var hyggelig og at man ønsker å møtes på nytt? 

Anonymkode: 095e3...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre, jeg er litt sånn selv... Men så føler jeg "alle andre" mener at man bør ha hyppig og voldsom kontakt hvis man skal være oppriktig interessert. 

 

Tror du det gjør noe om jeg eventuelt sender en dagligdags snap? MÅ man først takke for i går? Å holde kontakte tilsier jo fortsatt interesse - ergo at det var hyggelig og at man ønsker å møtes på nytt? 

Anonymkode: 095e3...783

Hvem snakker om "hyppig og voldsom" kontakt? Det var vel bare en enkel "takk for ikveld"-melding det var snakk om her?

Har du hørt noe mer ellers?

Anonymkode: 96ba2...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre, jeg er litt sånn selv... Men så føler jeg "alle andre" mener at man bør ha hyppig og voldsom kontakt hvis man skal være oppriktig interessert. 

 

Tror du det gjør noe om jeg eventuelt sender en dagligdags snap? MÅ man først takke for i går? Å holde kontakte tilsier jo fortsatt interesse - ergo at det var hyggelig og at man ønsker å møtes på nytt? 

Anonymkode: 095e3...783

Blir vanskelig å svare på dine vegne hvordan du skal/bør gå frem. Du bør jo være deg selv, og ikke høre på hva andre mener/tenker. 😌 

 

Jeg ville nok lagt mer vekt på hvordan de fysiske møtene oppleves enn hvor hyppig man meldes. Og at innholdet i meldingene gir deg en god følelse. Når man blir mer involvert i hverandre så tar meldingene seg opp tenker jeg. Og det er da også kanskje da mer naturlig med snap og slikt. 

 

Men ja, jeg takket en date for en hyggelig kveld dagen derpå. Fikk respons på det etter ei stund. Og vi meldes fremdeles. Begge vil møtes igjen, men vi haster ikke avgårde. Han gir meg følelsen av at han vil noe seriøst, og ikke dure inn i et forhold bare for å «ha seg». Menn som stresser avgårde gir meg bare følelsen av å være desperat etter å kapre meg og få meg i seng. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tigresse skrev:

Blir vanskelig å svare på dine vegne hvordan du skal/bør gå frem. Du bør jo være deg selv, og ikke høre på hva andre mener/tenker. 😌 

 

Jeg ville nok lagt mer vekt på hvordan de fysiske møtene oppleves enn hvor hyppig man meldes. Og at innholdet i meldingene gir deg en god følelse. Når man blir mer involvert i hverandre så tar meldingene seg opp tenker jeg. Og det er da også kanskje da mer naturlig med snap og slikt. 

 

Men ja, jeg takket en date for en hyggelig kveld dagen derpå. Fikk respons på det etter ei stund. Og vi meldes fremdeles. Begge vil møtes igjen, men vi haster ikke avgårde. Han gir meg følelsen av at han vil noe seriøst, og ikke dure inn i et forhold bare for å «ha seg». Menn som stresser avgårde gir meg bare følelsen av å være desperat etter å kapre meg og få meg i seng. 

Sant så sant :)

Huff, dette er så vanskelig... (Vært for lenge i forhold og ute av gamet). Blir det teit å sende en snap (det er slik vi har kommunisert tidligere), og så eventuelt takke for i går om han svarer? Føler liksom det blir så voldsomt å takke for i går nå, et døgn etter vi skilte lag etter en rask kaffekopp. Eller blir det ikke det? 

 

(Jepp, alt for lite selvstendig)

 

Anonymkode: 095e3...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke du bare sende en melding og takke for hyggelig kveld? Ikke vanskelig å sende en melding og takke for kvelden. Du taper ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? 

Anonymkode: 095e3...783

Det bare minner veldig om en annen her som har oppretter et par tre tråder om samme fyren, men sier jo ikke at det må være deg altså. Men uansett så er det bedre å samle alt i en tråd, så du får mer nyansert bilde på dette (jeg vet du har opprettet minst en tråd til på dette, med mindre de var to stk på kg i går på date med en som skulle på middag med en kompis etterpå.. I så fall er jo ikke det bra 😂), og jeg tror du får et mer helhetlig bilde, og bedre tips, om du forteller alt, og ikke litt her, og litt der, i forskjellige tråder :)

Anonymkode: f184f...8cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant så sant :)

Huff, dette er så vanskelig... (Vært for lenge i forhold og ute av gamet). Blir det teit å sende en snap (det er slik vi har kommunisert tidligere), og så eventuelt takke for i går om han svarer? Føler liksom det blir så voldsomt å takke for i går nå, et døgn etter vi skilte lag etter en rask kaffekopp. Eller blir det ikke det? 

 

(Jepp, alt for lite selvstendig)

 

Anonymkode: 095e3...783

Jeg hadde ikke kvidd meg for å sende en takk for i går-melding. Og tatt det derifra. 

 

Jeg har også vært leeenge vekk fra datingstadie... (22 år). Og tror kanskje det er derfor jeg setter pris på at det går litt rolig frem... 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...