Gå til innhold

helt lost!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har hatt et sammenhengende godt forhold til min kjære i flere år nå! men i de siste dagene har jeg lagt merke til at jeg ikke klarer å kysse han. jeg klarer men oprker ikke! klart jeg vil kysse han og ønsker jo det! når jeg først har satt igang er det greit, men det er bare det å gjøre det! deter så mye pes og det frister ikke lissom! det samme gjelder sexen! jeg vil jo så gjerne ettersom han ønsker det! men jeg klarer det ikke! det er greit dersom han tar intiativet og får meg igang, da kan jeg holde på lenge... men jeg klarer ikke å ha lyst til det selv eller ta intiativet lenger

dette er noe vansklelig å fortelle han ettersom han tror jeg har mistet lysten! men det har ikke noe med at jeg ikke elsker han! for det gjør jeg fullt ut!!! men hva er dette da???? det kan ikke være p piuller, for de har jeg gått på lenge og aldri hatt det problemet før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som gnisten din er helt gått i forholdet. Det er vel på tide å gå inn i seg selv og finne ut av om du tror det vil bli noe bedre. Dette er en ting som vil slite ned forholdet etterhvert. Bare spør meg, er i samme situasjon som gutten din. Har nå hatt det slik i over et år, og jeg ser ingen tegn på bedring. Det som holder meg igjen er at vi har det kjempefint ellers, og det at jeg elsker dama mi over alt på denne jord!

Sexen derimot må jeg se langt etter..... :cry:

Ta et oppgjør med deg selv, sånn innerst inne vet du hva du bør gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kevin..mener du det at jegburde dumpe han ettersom sexen ikke duger lenger?? jeg elsker jo å være sammen han og tilbringer all tid med han og kan ikke tenke meg et liv uten han'!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olemann

Hvis man elsker en partner, så vil man også ha sex med han. Når det ikke er tenning i et forhold, og man er under femti, så er det ikke grunnlag nok for å fortsette.... med mindre man da vil leve som bror og søster da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke direkte det jeg mente. Det du fikk ut av det, vil jeg tolke som en konklusjon av dine egne tanker. Mange klarer å ha et forhold uten den helt store sexen, og bygger det på et vennskap i stedet for lidenskap.

Det jeg vil råde deg til å gjøre er å kjenne etter i deg selv, om du noengang tror det kommer til å bli en endring, og at du kanskje igjen har lyst til å kysse ham, eller å ha sex med ham. Dersom du kan si til deg selv, at nei, det tror jeg ikke, blir det vanskelig.

En gutt som ikke får kjærtegn eller intimitet fra sin kjære, vil som oftest ta det personlig. At det er han det er noe galt med. At du kanskje drømmer om andre. Dersom dette fortsetter over en lang periode er det en overhengende fare at han vil bryte ut, selvom du påstår du elsker ham fremdeles.

Uansett hva du gjør, er det nok til det beste, bare sørg for å være ærlig ovenfor partneren din. Er det vennskap du føler og ikke lidenskap, har han en rett til å vite det. Ingen er i såfall tjent med å leve sammen slik. Er det derimot ekte kjærlighet, og at du rett og slett har mistet all lyst, er kanskje sex-terapi en fin greie for dere. Har forsøkt å få med dama mi, men hun vil ikke.... Kanskje typen din har mer flaks...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har all verdens erfaring på området, men du sier at du ikke orker, at det blir for mye pes.

Har dere det slik at han eller du nesten "forventer" at det blir sex, dersom det er heftig klining på gang? eller litt kosing og intimitet?

Kanskje det har med forventninger å gjøre? dere har vært sammen lenge, dersom han er vant til en viss "oppførsel" fra deg når det gjelder slike ting, kan det kanskje føles som ett must fra din side?

Og det kan være med på å ta fra deg lysta kanskje?

Sier ikke at jeg har rett, men tenkte bare jeg skulle vinkle det litt å se om du kom på noe lurt!

Etter hva jeg har hørt, har man oppturer og nedturer i forhold. Etter hva jeg har skjønt, må man (begge parter) jobbe for å få følelser og forhold til å funke. Så grav litt i deg selv, prøv å finn ut hvorfor du føler som du gjør.

Og prat med mannen om det!

Skulle tro det var enklere å takle dersom mannen visste at du sliter med det, at du ikke ønsker at det skal være slik, og prøver å finne en løsning. Kanskje dere kan finne det ut sammen. At du kan få lov å "manne deg opp" til å prøve litt, uten at han forventer gull og grønne skoger, men lar det være ett forsøk?

Bare tanker, uten noe erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

takk for svar alle sammen!

ja jeg tenkte jo med engang da du kevin skrev at gnsiten var borte, at jeg måtte slå opp med han! det er jo det jeg er redd for! jeg elsker han jo! det er sant!

nei jeg er ikke sikker, men jeg kan sitte hjemme eller andre steder og tenke"gud et kyss fra han hadde vært det deiligste akkurat nå" eller "nå har jeg lyst på han" men andre ganger kan det komme til at jeg bar eikke orker å strekke huet frem og gi han det! det kan ikke forklares med ord det der! skjønner det ikke helt selv heller...

egentlig likte jeg litt det du skrev aline,og ble litt gla-kanskje det er feilen med meg! at vi begge forventer vill og het sex med en gang det starter med et litt dypere kyss! for det kan fantisk stemme. vi hadde mye sex og det var ofte mye roting her og der!

han er fullt klar over at jeg føler det szlik....men det gikk inn på han sterkt og så snill som han er sier han at han ikke kan tvinge meg men elsker meg fullt ut! men selv jeg vet at vi begge vil trenge et seksualliv...

håper det bare er en nedtur i et par dager jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanskje du er lesbisk men vet det ikke selv enda? Eller at ikke tenner på gutter lenger? Hvilken tanker har du der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å jobbe med akkurat den faktoren begge to da vel?

At dere skal kunne kysse dypt, holde rundt hverandre, være nære, uten at dere fortsetter videre til sex. Uansett om dere får lyst til det begge to!

Kanskje det blir enklere å kysse, dersom man vet at det kysset kun er ett kyss, fordi det er deilig å kysse hverandre. Man kan lett ha lyst på ett godt kyss, uten at man har lyst på sex også, og klart det da blir litt "slitsomt" dersom sex forventes!?

Det er jo ikke sikkert det er det som er problemet, men hvorfor ikke prøve å se? Kanskje det gjør ting enkere, kanskje dere kan kose dere uten å bli sliten... :blunke:

Lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke avskriv hel tmuligheten for at det kan ha med p-pillene å gjøre - så vidt jeg vet kan det problemet der komme "snikende" gradvis over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du heter ikke tilfeldigvis ett eller annet som begynner på S, og er samboer med en som har ett navn som begynner på B? Kjenner meg nemlig så veldig igjen i mye av det du skriver. Og jeg tror nok det at problemet kanskje er at du tror at han forventer sex hvis dere kliner litt, og derfor ikke våger deg til å kysse ham.

Jeg tror, og håper, at det er problemet hos oss, for da er det et problem man kan gjøre noe med. verre er det hvis hun har mistet gnisten. den er ikke lett å få tilbake.

Jobb litt med den "forventninger ved klinings" greia, så skal jeg gjøre det samme med frøkna mi, så kanskje vi begge, og alle fire, blir fornøyde etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

lambda??? jeg skjønte ikke helt hva du mente med det du skrev jeg?? forklar gjerne om du vil..ble litt satt ut nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki, skal prøve å forklare meg kort, og litt mere lettfattelig.

Kanskje du er redd for at han alltid vil ha mere, les:sex, når dere kliner. Derfor vil ikke du gi han et kyss, bare for å gi et kyss de gangene du bare vil kysse og ikke noe mere.

Forstår du, eller er jeg fortsatt uklar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...