Jeanette123 Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Kjæresten min har vært utro. Han sa det ikke selv, men jeg fant ut av det. Han har vært flere kvelder hos en dame. Ikke seksuelt (noe han sier, men kyssing) Når jeg sa at det var over og ut, så gjør han alt for meg. Han har tatt initiativ til parterapi, og vi har vært på en time sammen. Etter dette skjedde, så har vi snakket så godt sammen. Vi har vel aldri kommunisert så bra som vi gjør nå. Er det ikke rart? At man først etter noe sånt skal snakke bra sammen? Vi har hatt det veldig fint sammen før, men jeg kjenner så på tillitsbrudd. Hjertet er delt i to. Kan det i hele tatt fikses? Noen andre som har opplevd det samme? Ble det slutt, eller har dere det fint nå?💔
Jeanette123 Skrevet 28. august 2018 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2018 Veldig takknemlig for svar ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Beklager at du opplevde noe slikt. Jeg tror aldri du vil klare å stole 100% på han igjen, uroen vil alltid ligge der. Det jeg vil råde deg til er å gå, sjangsen for at han vil være utro igjen er rimelig stor. Finn deg en som respekterer deg og er glad i deg. Man er ikke utro mot noen man er glad i og man respekterer. Snakker av erfaring. Anonymkode: 846c3...403 7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #4 Skrevet 28. august 2018 Been there, done that. Vi fikk det bedre enn noen gang etter jeg fant det ut, men som alle eventyr tok det slutt. Anonymkode: e4db9...df9 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #5 Skrevet 28. august 2018 13 minutter siden, Jeanette123 skrev: Vi har vel aldri kommunisert så bra som vi gjør nå. Er det ikke rart? At man først etter noe sånt skal snakke bra sammen? Jeg tenker at han anstrenger seg kraftig for å snakke bra sammen med deg nå, fordi han forstår at han kan miste deg. MEN han burde tenkt på deg og tatt hensyn til deg og dermed valgt å ikke være utro. Hvis du ikke hadde avslørt has utroskap, hadde han kanskje fortsatt utroskapet. Jeg har selv vært ute for en mann som "angret" og var så "lei seg", men det var bare skuespill. Noen utroe kan jo finne på å si at de angrer seg og at de er lei seg for det de gjorde, men i de fleste tilfellene angrer de og er lei seg kun fordi deres utroskap ble avslørt, og de angrer ikke eller er lei seg av hensyn til den de bedro. Anonymkode: cdfdd...15b 9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 Utroe mennesker ønsker ofte å ha i pose og sekk. De angrer ikke på at de var utro. De angrer på at de ble avslørt. 100% egoisme. Anonymkode: cdfdd...15b 11
Jeanette123 Skrevet 29. august 2018 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at han anstrenger seg kraftig for å snakke bra sammen med deg nå, fordi han forstår at han kan miste deg. MEN han burde tenkt på deg og tatt hensyn til deg og dermed valgt å ikke være utro. Hvis du ikke hadde avslørt has utroskap, hadde han kanskje fortsatt utroskapet. Jeg har selv vært ute for en mann som "angret" og var så "lei seg", men det var bare skuespill. Noen utroe kan jo finne på å si at de angrer seg og at de er lei seg for det de gjorde, men i de fleste tilfellene angrer de og er lei seg kun fordi deres utroskap ble avslørt, og de angrer ikke eller er lei seg av hensyn til den de bedro. Anonymkode: cdfdd...15b Ja, det er noe i det. Det er det som slår meg også, at hvorfor er man utro hvis man elsker noe så mye som han sier han gjør. Han gråter, er helt fortvilet. Men er vel sikkert det han føler her å nå, men et år frem i tid, ville det vel vært det samme gamle. Takk for svar ☺️ 1
Jeanette123 Skrevet 29. august 2018 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utroe mennesker ønsker ofte å ha i pose og sekk. De angrer ikke på at de var utro. De angrer på at de ble avslørt. 100% egoisme. Anonymkode: cdfdd...15b Ja, det er vel noe i det. Prøver å rydde sin egen sti. Når. Man reiser 4 ganger til en annen dame i edru tilstand, så er man ganske egoist... 5
Jeanette123 Skrevet 29. august 2018 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager at du opplevde noe slikt. Jeg tror aldri du vil klare å stole 100% på han igjen, uroen vil alltid ligge der. Det jeg vil råde deg til er å gå, sjangsen for at han vil være utro igjen er rimelig stor. Finn deg en som respekterer deg og er glad i deg. Man er ikke utro mot noen man er glad i og man respekterer. Snakker av erfaring. Anonymkode: 846c3...403 Takk for svar. Ja, det er vel noe i det. Jeg hadde aldri vært utro mot han, nemlig fordi jeg elsker/elsket han. Hva hvis jeg ikke hadde oppdaget det. Hvor langt kunne det gått? 1
Jeanette123 Skrevet 29. august 2018 Forfatter #10 Skrevet 29. august 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Been there, done that. Vi fikk det bedre enn noen gang etter jeg fant det ut, men som alle eventyr tok det slutt. Anonymkode: e4db9...df9 Ikke sant. Det jeg også tenker, at kanskje det kunne gått fint en periode, men så ville det blitt samme gamle. Jeg vil jo gifte meg med en mann som ikke har gjort slikt mot meg. Hadde ikke klart å stått i kirken med en mann som tidligere hadde gjort meg så vondt. Takk for svar 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #11 Skrevet 29. august 2018 14 minutter siden, Jeanette123 skrev: Ja, det er vel noe i det. Prøver å rydde sin egen sti. Når. Man reiser 4 ganger til en annen dame i edru tilstand, så er man ganske egoist... Nettopp! Man er ikke utro mot den man elsker. Han valgte å bedra deg og han fortjener ikke tilgivelse fra deg. Han valgte å ødelegge for deg og ødelegge mellom dere to. Anonymkode: cdfdd...15b 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #12 Skrevet 29. august 2018 5 timer siden, Jeanette123 skrev: Veldig takknemlig for svar ❤️ Som du roper i skogen får du svar. Her inne er det feminister som er sterkt imot utroskap. Ellers opplever over 50% utroskap og det går veldig ofte bra med parene. Dersom dere har felles barn bør du absolutt forsøke å bli. Dersom ikke er det bare til å gjøre som du vil. Jeg har selv vært utro, og samtidig gift nå i over 20 år. Går veldig bra. Anonymkode: 9463d...dbc 3
Ulla Ullsokk Skrevet 29. august 2018 #13 Skrevet 29. august 2018 Jeg synes det hadde vært lettere å forstå hvis det hadde vært sex! Fire kvelder med romantikk og kyssing?? Da har han IKKE riktige følelser for deg, så jeg ville nok revurdert sterkt. Har dere barn? Prøv litt til! Har dere ikke, så ville jeg gått fra han og heller sett om dere begge ville tilbake senere. 5
ItchyBitchySpider Skrevet 29. august 2018 #14 Skrevet 29. august 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som du roper i skogen får du svar. Her inne er det feminister som er sterkt imot utroskap. Ellers opplever over 50% utroskap og det går veldig ofte bra med parene. Dersom dere har felles barn bør du absolutt forsøke å bli. Dersom ikke er det bare til å gjøre som du vil. Jeg har selv vært utro, og samtidig gift nå i over 20 år. Går veldig bra. Anonymkode: 9463d...dbc Haha, er ikke det typisk at den som sier at utroskap en gjorde godt for forholdet, er den som selv har vært utro? Har faktisk ikke hørt det fra noen av de bedratte. Og det har ingenting med feminisme å gjøre. Jeg synes det er like forkastelig når en dame er utro mot mannen. Og ikke gi ts skyld for eventuelt brudd. Det er helt og holdent den utro sin skyld hvis familien går i oppløsning. 6
Yassal Skrevet 29. august 2018 #15 Skrevet 29. august 2018 Opplevde det samme. Mannen jeg har vært sammen med og stolt hundre prosent på i over 10 år, var på vei til å innlede et forhold bak min rygg. Jeg var kunst og sjokkert. Han var kunst og livredd.Noe han fortjente. Et år siden nå. Han har jobbet intenst for å få min tillit tilbake. Vi har det bedre nå. Han gir langt mer og sier ofte at han forsto hva han kunne mistet. Jeg har lagt det bak meg og har bygget opp igjen tilliten...nesten. Her var det andre part som presset på, og mannen sier han ga etter i en periode vi ikke var så nære pga mye jobb, barn osv. Det var ingenting fysisk heller. Men hva om jeg ikke hadde oppdaget? Det er grusomt. Mange våkne netter. Men vi kom over det, og har lært å ivareta forholdet også i slitsomme perioder. Mannen fikk også en opppvekker når han så hva noe slikt gjør med et annet menneske. Håper dere klarer det samme. Mannen min har aldri vært utro eller gjort noe bak min rygg tidligere. Han er ikke typen til det, og jeg vet han høyst sannsynlig ikke vil gjøre noe slikt igjen. Derfor ville jeg prøve. Hadde jeg ikke visst og kjent han så godt hadde det vært takk og farvel. Jeg tror på en gang utro alltid utro. Men ikke alltid. Jeg tror også at NOEN kan komme stryket ut av det. Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #16 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, ItchyBitchySpider skrev: Haha, er ikke det typisk at den som sier at utroskap en gjorde godt for forholdet, er den som selv har vært utro? Har faktisk ikke hørt det fra noen av de bedratte. Da følger du ikke med, eller du hører bare det du vil. Har vært mange tråder i det siste om kvinner som blir overrasket over at de har det bedre når mannen er utro. De har blitt indoktrinert til å tro at det er en katastrofe og at det betyr at han ikke elsker henne. Det er oftest helt feil. Anonymkode: dcf33...443
ItchyBitchySpider Skrevet 29. august 2018 #17 Skrevet 29. august 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da følger du ikke med, eller du hører bare det du vil. Har vært mange tråder i det siste om kvinner som blir overrasket over at de har det bedre når mannen er utro. De har blitt indoktrinert til å tro at det er en katastrofe og at det betyr at han ikke elsker henne. Det er oftest helt feil. Anonymkode: dcf33...443 Hva med menn? Får de også det bedre når dama er utro? Og link til tråden er du snill. Endret 29. august 2018 av ItchyBitchySpider 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #18 Skrevet 29. august 2018 3 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev: Hva med menn? Får de også det bedre når dama er utro? Og link til tråden er du snill. Det har vært mange tråder. Har kun sett en tråd fra en mann, det var en tulletråd. Poenget er at jeg er enig med han som sier at som du roper i skogen får du svar. De svarer her inne er helt annerledes enn hvis man spør folk ute i den virkelige verden. Her inne har folk et mildt sagt urealistisk skylapp-syn på verden. Som deg, som ikke er i stand til å lytte til det jeg forteller deg, bare stiller nytt spørsmål for å bekrefte din egen snevre forestilling. Anonymkode: dcf33...443
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #19 Skrevet 29. august 2018 Kjære deg, tenk framover, på en framtid uten han. Tro meg, du vil ikke slappe av eller stole på han etter dette. Been there... lykke til 😊 Anonymkode: 02164...cb0 3
ItchyBitchySpider Skrevet 29. august 2018 #20 Skrevet 29. august 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har vært mange tråder. Har kun sett en tråd fra en mann, det var en tulletråd. Poenget er at jeg er enig med han som sier at som du roper i skogen får du svar. De svarer her inne er helt annerledes enn hvis man spør folk ute i den virkelige verden. Her inne har folk et mildt sagt urealistisk skylapp-syn på verden. Som deg, som ikke er i stand til å lytte til det jeg forteller deg, bare stiller nytt spørsmål for å bekrefte din egen snevre forestilling. Anonymkode: dcf33...443 Nei, jeg er ikke interessert i å høre på utro mennesker som rettferdiggjør sin utroskap og mener at de har påført partneren et gode ved å ligge rundt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå