Gå til innhold

Når traff kjæresten barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før kjæresten din traff barna dine/du traff kjærestens barn? 

Hvor gamle var barna og hvordan gikk det første møtet?

Jeg og kjæresten lurer på om tiden er inne for det, men jeg ønsker å høre om andres erfaringer, både positive og negative 

Anonymkode: 28ce9...891

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tok det før kjæresten din traff barna dine/du traff kjærestens barn? 

Hvor gamle var barna og hvordan gikk det første møtet?

Jeg og kjæresten lurer på om tiden er inne for det, men jeg ønsker å høre om andres erfaringer, både positive og negative 

Vi tok de med på playdate på en lekeplass etter vi var enige om at det kunne skje. Det gikk såpass fint på lekeplassen, at han ba oss med hjem til seg for å leke videre der og spise is. Etter dette vekslet vi på å besøke hverandre, og når vi etter noen måneder sa til barna at vi var kjærester, så sa de bare "ååå jammen det vet vi da vel......" 😂

Barna er 7,9,11 og 12 år..

Anonymkode: 87c36...d88

Skrevet

Det gikk et år før jeg følte det var på tide at de traff hverandre. Tok det ganske rolig, møttes ved en middag. Barnet var 8. Hadde fortalt barnet på forhånd at jeg hadde fått kjæreste. Har tatt det ganske rolig etter dette og, vi møtes sammen en gang i blant, De har fått god kontakt :)

Skrevet

Vi flyttet inn til min nye kjæreste etter to uker vi, hehe :) Barnet mitt var åtte år. Kjæresten min hadde to barn fra før.

Er det rett så er det rett.. ingenting å vente på spør du meg. 

Anonymkode: 09834...f6e

Skrevet

Jeg har en sønn på 1,5 år og kjæresten kommer ofte etter han har lagt seg og drar før vi sovner. Vi har vært sammen i 6 mnd nå. Tenkte at de skulle få møtes nå, men er veldig opptatt av å ikke dra kjærester inn og ut av livet hans.

Bf har også fått seg kjæreste som har vart i 9 mnd, hun har heller ikke truffet sønnen vår.

Anonymkode: 6fea4...0b3

Skrevet

Tusen takk for svar.

Vi lar barna våre treffe hverandre nå til helgen da jeg skal ha grillfest hjemme hos meg og det er mange andre barn og voksne tilstede. 

Vi introduserer ikke hverandre som ‘dette er mammas kjæreste’ eller no, men heller som venner og så får vi ta det derfra :)

Skrevet

Fra eksperthold anbefales det iallefall 6-8 mnd. 

De som gjør det tidlig har jo alltid en god forklaring.....

Anonymkode: 60358...b13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...