Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at folk legger ut drikkebilder. Hvorfor fester de når det er i sammenheng med skolen? Kjenner jeg gruer meg til å starte neste år siden jeg ikke drikker og er 19 år. Hater alkohol over alt på jord og blir sikkert mobbet for det. Får man venner selvom man ikke drikker? Jeg går ikke på skole for å tenke på venner bare, men jeg vil gjerne ha noen siden jeg ikke har noen nå. Er veldig ensom.

Anonymkode: 76771...c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir garantert ikke mobbet for at du ikke drikker :) hos oss kunne man være edru på alle arrangement uten at det gikk utover deltakelsen på noen måte. Det handlet mer om å bli kjent med hverandre, skolen og byen, siden mange er tilflyttere. Mentaliteten er også ganske annerledes på høyere utdanning enn på vgs. Man fokuserer på skole og fremtid, ikke sosial rang. 

Jeg byttet forresten studie etter 6 måneder, og fikk flere venner der uten å feste noe, enn jeg fikk i fadderuka og etterpå. Hadde mer til felles med dem, siden det studiet var mer riktig for meg. Jeg tror slike ting er mer viktig enn å drikke seg full 😉

Anonymkode: cb009...8df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...