Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Å dette begynner å bli altfor spennende, også er det ikke nye episoder å laste ned før 30 mai har jeg hørt! Men dere som har sett denne episoden, hva mener dere? Synes det er den beste til nå, og det med disse nummerene, som også var på den luka på slutten og som ikke vi fikk sett mer til? Grisespennende! Jeg vil se nummer 19 nå! Jeg vil se LOST for resten av livet, abstinenser!
*Lene* Skrevet 18. mars 2005 #3 Skrevet 18. mars 2005 Død's spennenede serie.. Gleder meg sinnsykt til onsdager!!
sirka Skrevet 1. april 2005 #8 Skrevet 1. april 2005 Abstinenser her også... (Så 3 episoder i slengen i påsken og kosa meg skikkelig, og nå må jeg vente en uke på hver episode.... :veldigsur: . Tenk på pausa mellom 1 og 2 sesong... Hvordan skal det gå?) Locke fasinerer, ja. Synes også Sayid er fasinerende.
Gjest Revenka Skrevet 2. april 2005 #9 Skrevet 2. april 2005 åh, har akkurat sett episode 19, og det er så sinnsykt spennende!
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2005 #10 Skrevet 2. april 2005 åh, har akkurat sett episode 19, og det er så sinnsykt spennende! Jeg så den også i går! Selve episoden var vel ikke SÅ spennende, men slutten var rimelig kul ja.. Så de 16 første episodene samlet, blir gaaaal av å vente på en episode i uka. Merker jeg sitter og gruer meg til at episoden slutter mens jeg ser på Har aldri vært så avhengig av noen tv-serie før.
Windy Skrevet 3. april 2005 #12 Skrevet 3. april 2005 Vi laster ned fra nettet rett etter at episoden er sendt i Usa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå