AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Jeg har vært litt sammen med en som har dårlig råd.Jeg er ufør men har mer i mnd enn han .Han er hos meg ca 4 dager sammenhengende uten å betale noe.Han spiser hos meg uten å bidra noe .I tillegg har han ikke bil så jeg må hente han å levere han hjemme.Jeg blir så sliten av det og merker det har begynt å irritere meg. Føler jeg har en hjelperolle og føler meg utnyttet.Han har det vanskelig økonomisk men jeg kjenner det er tungt.Er det riktig av meg å kjenne det sånn? Anonymkode: e9e97...e76 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 ja, du har rett til å kjenne på det. Er han hos deg over 50% av tiden er det bare rett og rimelig at han skal bidra med mat i det minste! Anonymkode: 60b2f...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #3 Skrevet 28. august 2018 Kan ikke du være noen dager hos han, og se om han betaler alt av mat osv da? Eventuelt så kan du jo sende han i butikken når dere er hos deg. Spør om han har mulighet til å stikke i butikken å kjøpe litt middag f.eks. Det er ikke frekt å spørre om i det hele tatt, hvertfall ikke når han er hos deg såpass lenge. Si noe sånn som at "gidder du å stikke bort å kjøpe noe middag, så skal jeg få gjort noen småting hjemme her så lenge?" Skjønner at du blir irritert og lei, det hadde jeg blitt også. Anonymkode: e4a18...10b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå