Gå til innhold

Hører naboen vibratoren min?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bor i rekkehus. Soverommene våvår er vegg i vegg. Tror du at naboen hører når jeg bruker mun realativt lydløse vibratoren min?

Anonymkode: ce49b...fbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre 😉

gammelt hus? 

Anonymkode: ece50...575

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får spørre 😉

gammelt hus? 

70tallet

-TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

70tallet

-TS

Hører du hvis der foregår aktiviteter på naboens soverom?

men uansett: spiller det noen rolle om det høres?

Skrevet

Dette har jeg tenkt på selv faktisk. Min vibrator er dog kraftig. Jeg fikset det med å ta sengen min noen cm vekk fra veggen så ikke vibrasjonen "bærer igjennom veggen". Vet ikke om det har mye for seg men jeg gjør det likevel, hehe😅

Anonymkode: bfddd...e67

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor i rekkehus. Soverommene våvår er vegg i vegg. Tror du at naboen hører når jeg bruker mun realativt lydløse vibratoren min?

Er vel verre med lydene dine tenker jeg

😁

Anonymkode: 6d890...044

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

70tallet

-TS

Selvfølgelig høres det.. :)

Skrevet
36 minutter siden, puppi skrev:

Selvfølgelig høres det.. :)

Hva med stønnelydene hennes da, tenker de høres mer enn vibreringen, med mindre vibratoren legges mot veggen da😁

Anonymkode: 6d890...044

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det tviler jeg sterkt på. I alle fall blir det vanskelig å skille det fra vifter, kjøleskap og andre ting som brummer inne og ute. Det er en isolert vegg mellom dere, med gipsplater etc.

Har du noen gang hørt at mobilen til naboen vibrerer på "lydløs"? Det skal godt gjøres. 

Skrevet

Jeg er naboen til TS.

Etter en stund blir vibratoren overdøvet av stønning. 

Det er helt OK. Vi er voksne mennesker, og respekterer at du har et privatliv. 

Takk for at du ikke lager et nummer av at vi har oss på plenen enkelte sommernetter.

Anonymkode: f5c8c...174

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er naboen til TS.

Etter en stund blir vibratoren overdøvet av stønning. 

Det er helt OK. Vi er voksne mennesker, og respekterer at du har et privatliv. 

Takk for at du ikke lager et nummer av at vi har oss på plenen enkelte sommernetter.

Jeg er samboeren til naboen til TS.

Jeg syns det er litt sært at du lytter på naboen din og trodde det var meg du elsket. 

Anonymkode: ebaf2...532

• Liker 5
Skrevet

Hører du dem snakke, ha sex, vekkerklokka eller mobilen ringe e.l.?

Jeg tror som en annen skriver over uansett at man ikke klarer å skille helt vibratorlyd fra annen during i og utenfor et bygg. 

Tanken har slått meg selv da, her er det relativt godt isolert men jeg kan høre stønning noen ganger når jeg ligger og sover og det er helt stille. Da stønner hun nok ganske høyt og jeg hører det bare såvidt. Du kan jo evt bare sette på radioen/musikk eller noe hvis du føler noen hører og det legger en demper på det.

Anonymkode: 02b4f...bb9

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er samboeren til naboen til TS.

Jeg syns det er litt sært at du lytter på naboen din og trodde det var meg du elsket. 

Anonymkode: ebaf2...532

Naboen til TS igjen.

Jeeg elsker deg mer enn noensinne, men du husker pakken fra nytelse.no jeg ga deg til Valentines Day?

Jeg skulle ønske at du plukket den fram fra nattbordskuffen også når jeg er tilstede.

• Liker 1
Skrevet

Naboen til TS og TS’ samboer igjen.

Skal jeg kommer over ikveld for litt Netflix og chill? Tar med rødvin og litt forskjellige vibratorer, så kan vi sammenligne støy.

21:00?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Naboen min påstod at jeg brukte vibrator når jeg brukte den tingen for å røre ut saus med, som har batterier , så de tror tydeligvis at alt er vibratorer 😂

Skrevet
28 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Naboen min påstod at jeg brukte vibrator når jeg brukte den tingen for å røre ut saus med, som har batterier , så de tror tydeligvis at alt er vibratorer 😂

Same shit, different wrapping!

Dere som ikke lengre klarer å gjøre ting manuelt får bare tåle at det kommer dure-lyder fra dere ;) 

Anonymkode: 4179c...362

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Same shit, different wrapping!

Dere som ikke lengre klarer å gjøre ting manuelt får bare tåle at det kommer dure-lyder fra dere ;) 

Ja men nå brukte jeg den i sausen da, men han påstod jeg hadde kost meg med en vibrator 😂 Ønsketenkning sa jeg da 😂 Har ingen vibratorer engang, bruker ekte vare :)

Endret av Mysticgirl
Skrevet
13 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja men nå brukte jeg den i sausen da, men han påstod jeg hadde kost meg med en vibrator 😂 Ønsketenkning sa jeg da 😂 Har ingen vibratorer engang, bruker ekte vare :)

Haha! Jeg er for å bruke færrest mulig duppeditter, og heller anvende en sak til flere formål, men her er det kanskje like greit at du bruker den «ekte varen» til det den er ment til, og heller bruke «vibratoren» på kjøkkenet :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...