AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Okei, jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette men har vel kanskje behov for å lufte noen ta ker før jeg går på veggene her. Jeg sluttet på minipillene (cerazette) i februar/mars. Fikk mensen som vanlig måneden etter. Jeg har alltid fått den 25 både før og etter disse pillene, så første mens etter pilleslutt kom som bestilt, så fikk jeg den 18, så den 15, så den 18 igjen. Nå har jeg ikke hat mensen siden 18 JUNI (første blødningsdag). Har testet jevnt og trutt men bare negativt.. nå har jeg ikke testet på snart to uker fordi jeg ikke orker. Har hatt to episoder med litt blodig slim (trodde dette kunne være festeblødning), perioder med litt blank utflod men ingen tegn til tante rød. Den siste tiden har jeg vært mye trøtt ellers ingen symptomer sett bort fra litt hodepine og en dag med stikk i siden. Men denne ulen har jeg hatt så vondt i brystene, jeg klarer ikke å ligge på magen en gang og det blir ømmere for hver dag som går! Tenkte jeg skulle kjøpe en test i morgen så jeg kan ta den på torsdag, men jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer om den også er negativ. Har bestilt legetime til den 3/9 for å se at alt er OK.. noen som har opplevd lignende og fått positivt? Anonymkode: 85774...0bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå