Gå til innhold

Trives du/dere på plassen dere bor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller drømmer du om en annen plass.. 

Anonymkode: 7c60a...296

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmer om en helt annen plass, og føler meg låst og isolert her jeg bor. Nylig brudd, og vi har barna 50/50, og vet ikke hvordan jeg skal holde ut for barnas skyld engang

Skrevet

Trives veldig godt og vil ikke bo noe annet sted.

Nærmiljøet er trygt, varmt og inkluderende. Familien er i nærheten, barna nyter livet, masse fine folk rundt, sentralt, nær natur og kultur. Beste stedet for meg og mine.

Anonymkode: e862d...445

Skrevet

Jeg elsker stedet hvor jeg bor, 15 minutters gange fra Bergen sentrum. En liten oase fra all støy,og venner og familie bor i nærheten, ville ikke bodd noen andre steder :) .

Anonymkode: dfc26...a23

Skrevet

JA!! 

Flyttet for et halvt år siden fra en tomannsbolig med nabo fra H..... det varbråk og fest døgnet rundt.

nå elsker jeg å komme hjem til mitt eget!

Anonymkode: 771ef...aec

• Liker 1
Skrevet

Pluss: stort hus, stor hage, nerme familie, nerme jobb og bhg 

Minus: like ved hoved vei, mye trafikk støy, mye asfalt jungel og lite tur mark. 

Anonymkode: 6ef82...282

Skrevet

Plusser og minuser. Det største minuset er vel at vi ikke har lyst til å oppdra barn her når den tid kommer.

Anonymkode: 8f18b...873

Skrevet

Ikke helt nei. Av og til tenker jeg at jeg trives, men jeg må gå veldig inn for det. Har mann, barn og stort hus så føler vi er litt låst. Aller helst vil jeg bo i landet der mannen min kommer fra, jeg virkelig elsker det stedet! Men det vil ikke han, og jeg kan forstå hvorfor, men samtidig ikke helt. Kanskje det er bedre for barna å bo i Norge, jeg vet ikke. Vi er alltid veldig lykkelige når vi er i mannens hjemland, men det er kanskje mye pga feriefølelsen. Samtidig savner jeg å bo i Oslo, der jeg vokste opp som barn. Men det toget har gått. Nå bor vi et helt annet sted i landet, det er mest logisk for oss å bo her mtp familie og venner, men jeg bare vet inni hjertet mitt at jeg ville trivdes bedre et annet sted. Det har noe med kultur, klima og mennesker væremåte å gjøre med.

Anonymkode: 7d589...0e0

Skrevet

Både ja og nei. Langt fra familie og foreløpig få venner i området. Langt fra sjøen (som jeg er født og oppvokst ved) Men stort hus med masse uteplass, skogen rett ved, bra barnehage og fritidstilbud til barn! 

Anonymkode: 56371...8b8

Skrevet

Barna trives, så da trives jeg også:nigo:

Jeg vet det er klisjé, men jeg har selv vokst opp et sted hvor jeg ikke hadde venner og ikke trivdes i det hele tatt, så akkurat dét med at ungene skal trives, betyr mye. 

*puh* - lang setning:sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Ja, trives veldig godt. Elsker huset vårt, området, beliggenhet. Alt 😊

Skrevet

Bor på en plass med 500 innbyggere. Det eneste minusene er at cafeen står i fare til å bli lagt ned og den lille butikken vi har er så dyr! Ellers trives jeg og familien godt i det store gamle huset vårt på gården vår. Stille, rolig, trygt og liten sjanse for at pusene blir påkjørt😄

Anonymkode: ce627...0a1

Skrevet

Jepp, både vi voksne og barna trives, kunne aldri tenkt oss å bo noe annet sted. 

Anonymkode: 277a8...edb

Skrevet

Trives veldig godt. Savner noen ganger å bo nærmere familie, men sånn er det bare 

Anonymkode: 1eabb...8ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...