AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Tenker litt sånn generelt her, og lurer på deres mening/erfaringer. Har drevet med nettdating nå siden før jul og er temmelig dritt lei. Møtte to stk( ikke samtidig), men ingen av de ville noe mer. Så deg er ikke snakk om at bare jenter friendzoner. Nå har jeg skrevet med en ganske lenge, mye lengre enn jeg vanligvis skriver før jeg møter noen. Skrev med han ca 1-2 uker før sommerferien, da ganske mye. Så skulle han hjem på sommer ferie( han bor i Norge, men er fra et annet land) Hørte ikke et pip, så tenkte at jeg bare glemmer hele fyren, men han startet å skrive igjen så fort han kom tilbake og det tok seg opp veldig. Han virker som den mest interessante jeg har skrevet med hitill, men i får jo aldri til noe møte. vi bor ganske langt unna hverandre, men altså det burde ha gått til nå. Jeg tenker at han ikke er interessert nok, men han har sagt at han skulle ønske jeg bodde nærmere. Vi har begge barn, så det er ikke bare å ta en tur på sparket heller. Vi har på en måte kontakt hver dag, men jeg merker at jeg burde si at nok er nok? Jeg spurte han om vi kan møtes neste helg, pga at da er jeg allerede på de trakter. Fikk bare at han hadde ungene da, men han skulle prøve. Det er forsåvidt greit, men jeg har ikke lyst til å bare ghoste han! Egentlig har jeg kjempe lyst til å treffe han. Har ventet nå ca siden midten av juni( trekk fra tre uker ferie) på han. Burde jeg bare si beklager, men jeg velger å avslutte? Hadde jeg møtt han i virkeligheten og han hadde vært slik hadde jeg tenkt at han ikke var interessert, men jeg har jo faktisk aldri møtt han😳 Jeg har ikke lyst til å finne noen andre( ikke at jeg har følelser for noen jeg ikke har møtt), men fordi jeg er dritt lei hele prosessen med å finne noen, bli kjent for så å få vite at de ikke er interessert. Anonymkode: 442c9...37d
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #2 Skrevet 29. august 2018 Ingen? Er det bedre å bare skrive en hyggelig «hade bra» melding? Vil ikke ghoste han! ts Anonymkode: 442c9...37d
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 Dropp det. Han bor langt unna, tar ikke tid til å møte deg. Anonymkode: c507f...e3d
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dropp det. Han bor langt unna, tar ikke tid til å møte deg. Anonymkode: c507f...e3d Ja har bestemt meg for det. Fins jo grenser hvor opptatt man er hele tiden😳 ts Anonymkode: 442c9...37d
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #5 Skrevet 29. august 2018 Hadde ventet til helgen og sett om han tok kontakt. Gjør han ikke det, eller ikke iniativ til å treffes, så hadde jeg tenkt at han ikke var så intressert. Anonymkode: a08bf...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #6 Skrevet 29. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde ventet til helgen og sett om han tok kontakt. Gjør han ikke det, eller ikke iniativ til å treffes, så hadde jeg tenkt at han ikke var så intressert. Anonymkode: a08bf...e6a Ja har vært inne på den tanken, men vet nok allerede at han ikke er det. Da har vi skrevet siden juni😳 ts Anonymkode: 442c9...37d
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #7 Skrevet 29. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja har vært inne på den tanken, men vet nok allerede at han ikke er det. Da har vi skrevet siden juni😳 ts Anonymkode: 442c9...37d Hallo! Hvorfor i all verden skulle han ha giddet å skrive med deg siden juni, hvis han ikke var interessert? Ikke tenk så negativt hele tiden! Spør han heller! Hva er greia? Er du interessert eller ikke? Så slipper du å lure. Kanskje han er sjenert? Nervøs? Jeg datet en fyr som var så nervøs at han skalv.. Det kan være mange årsaker. Anonymkode: d4832...912
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #8 Skrevet 29. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Hvorfor i all verden skulle han ha giddet å skrive med deg siden juni, hvis han ikke var interessert? Ikke tenk så negativt hele tiden! Spør han heller! Hva er greia? Er du interessert eller ikke? Så slipper du å lure. Kanskje han er sjenert? Nervøs? Jeg datet en fyr som var så nervøs at han skalv.. Det kan være mange årsaker. Anonymkode: d4832...912 Ja, jeg har spurt om han er interessert i å møte meg. Da har han sagt ja, jeg har foreslått å prøve å få til en kaffe, uten at det har endt opp med en konkret dag. Det er nå tre uker siden. Spurte om vi kunne ta en kaffe på lørdag( ikke nå, men neste). Da visste han ikke, men skulle prøve å få til. Uansett virker han ikke sjenert, tror jeg er mye mer sjenert enn han. jeg har brukt å møte folk etter ca 2-3 uker fordi det er greit å se hvem han virkelig er, samtidig som man da har greid å luke ut endel. Ts Anonymkode: 442c9...37d
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #9 Skrevet 29. august 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Hvorfor i all verden skulle han ha giddet å skrive med deg siden juni, hvis han ikke var interessert? Ikke tenk så negativt hele tiden! Spør han heller! Hva er greia? Er du interessert eller ikke? Så slipper du å lure. Kanskje han er sjenert? Nervøs? Jeg datet en fyr som var så nervøs at han skalv.. Det kan være mange årsaker. Anonymkode: d4832...912 Tidsfordriv. Holder på med noen andre og har henne på gress. Skjer hele tiden. Anonymkode: c507f...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå