Morea Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har bursdag i dag ( ) og min kjære har bedt meg ut for å spise. Selv om vi er flinke til å kose oss, er vi så og si aldri ute og spiser middag. Problemet er å finne et sted som er OK, men som ikke er veldig dyrt. Liker heller det litt uformelle. Gjerne Majorstuen, Frogner/Bislett et sted, men andre steder i sentrum kan også være greit. Jeg kunne godt tenke meg japansk, koreansk eller thai, eller kanskje Midt Østen. Kjenner jeg sambo rett vil han ha biff, burger eller pølse. Ikke lett nei... Noen som har noen tips til meg?
Gjest manic Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 Vi var og spiste helt nydelig kinesisk mat på lørdag. Restauranten lå over vålrengapuben i Grensen, men husker søren ikke navnet. Men maten var prima! Veldig fint sted, ikke sånn jalla kinesisk pynta
Plym Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 Vi var og spiste helt nydelig kinesisk mat på lørdag. Restauranten lå over vålrengapuben i Grensen, men husker søren ikke navnet. Men maten var prima! Veldig fint sted, ikke sånn jalla kinesisk pynta Er det ikke Oriental den heter? Søsterrestauranten til Dinner, og helt enig - maten er nydelig.
Lillesøster Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 bambus på Majorstuen. Enkelt og greit. God og billig mat.
Gjest Embla s Skrevet 14. mars 2005 #7 Skrevet 14. mars 2005 bambus på Majorstuen. Enkelt og greit. God og billig mat.
Morea Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2005 Tusen takk! Det ble en haug med meze til slutt. God og mett i dag også...
Gjest Litjmæ Skrevet 15. mars 2005 #11 Skrevet 15. mars 2005 Tenkte bare slenge på en forsinket gratulerer-med-dagen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå