Gå til innhold

Høst- interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvor handler dere interiør til høsten? Er noen ting jeg er ute etter, men som jeg ikke klarer å finne - iallefall ikke enda.. De tingene jeg er ute etter er:
Keramikk gresskar (ikke halloween stil, bare et vanlig gresskar)
Krans i høststil

Noen som vet hvor man kan få kjøpt noe sånn? Og hvor handler dere interiør til høsten? :) 
Helst nettbutikk eller butikk som finnes i Trondheims området! 

Anonymkode: c2421...c77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kikket mye innom ellos.no, Kremmerhuset, ting.no, og Søstrene Grene. Kommer nok mer i butikkene i september tenker jeg med tanke på hva du leter etter. 

Skrevet
6 minutter siden, AwkwardAlice skrev:

Har kikket mye innom ellos.no, Kremmerhuset, ting.no, og Søstrene Grene. Kommer nok mer i butikkene i september tenker jeg med tanke på hva du leter etter. 

Tusen takk for svar! Ja, helt sikkert! Bare jeg som gleder meg sånn til høsten, klarer nesten ikke vente, haha! 

Ts

Skrevet

035ad5e10bcd82fb39e15a1eb3e74b7c.jpg

ac017f72f173ff71e1caff0e41637f34.jpg

Anonymkode: ef844...ed5

Skrevet

Dette er noe av mitt "høst-hus, " det finnes sikkert nok av mote og andre butikker og andre idéer men selv er jeg vildt begeistret for å bruke naturen (som en sikkert ser😁) Hvert år er det nye ting, men de samme gamle høstfargene går alltid igjen... 

Kremmerhuset, epla, h&m home, etc vil nok ha det du er ute etter. Og det kommer an på hvor mye du lengter etter kvalitet, jeg vet Nille har hatt det du spør etter men dog, de ser i kanskje ikke ut som noe presidenten i det hvite hus har på trappene, men for den vanlige mann og kvinnen i gaten kanskje? Ellers finnes det mange litt mer fancy interiør butikker på nett som tilbyr mye bra høst snacks.

IMG_20180829_015902.jpg

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe av mitt "høst-hus, " det finnes sikkert nok av mote og andre butikker og andre idéer men selv er jeg vildt begeistret for å bruke naturen (som en sikkert ser😁) Hvert år er det nye ting, men de samme gamle høstfargene går alltid igjen... 

Kremmerhuset, epla, h&m home, etc vil nok ha det du er ute etter. Og det kommer an på hvor mye du lengter etter kvalitet, jeg vet Nille har hatt det du spør etter men dog, de ser i kanskje ikke ut som noe presidenten i det hvite hus har på trappene, men for den vanlige mann og kvinnen i gaten kanskje? Ellers finnes det mange litt mer fancy interiør butikker på nett som tilbyr mye bra høst snacks.

IMG_20180829_015902.jpg

Så fint du har det! Fikk litt ideer, hehe. Tusen takk for svar!

Ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fint du har det! Fikk litt ideer, hehe. Tusen takk for svar!

Ts

Smaken er tydeligvis som baken. For dette syns jeg var for mye hummer og kanari og rett og slett grusomt. 

Anonymkode: a6af4...7bf

• Liker 1
Skrevet

Kunstige blomster kan være lite pent, men synes faktisk disse ser ganske fine ut og prisen er det ingenting å si på når man kan ta de fram år etter år.  Vurderer å bestille en blåbærkrans. https://elisesverden.no/produkt/kranser/blabaerkrans-28cm941f537e97e2f6d4000d9567dcbd94a3-image.j90f4642fc3a326adf07201533eb5ca33-image.j9a0b20d1f0ba9d49f7fb62b252826400-image.j9c149fbd1dcb51820c78974c01fdf3c7-image.j

Anonymkode: 8b997...9cc

• Liker 1
Skrevet
På 29.8.2018 den 13.59, AnonymBruker skrev:

Smaken er tydeligvis som baken. For dette syns jeg var for mye hummer og kanari og rett og slett grusomt. 

Anonymkode: a6af4...7bf

Var det egentlig nødvendig? Fikk du det bedre på noe vis? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...