Gå til innhold

Hva betyr dette??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

jeg har en samboer som jeg er litt usikker på gitt. Jeg snoket på telefonen hans, men turte ikke snoke lenge. Rakk å se en tekstmelding han har sendt til ulagret nummer. Der sto det bare «jeg vil komme!» og tilbake fikk han ett telefonnummer. Dette ble sendt 01.21 på natten, natt til søndag.

Jeg vet hva du tenker. Men jeg har ett problem iforhold til å være skråsikker på hva dette betyr. Hender vi røyker litt som ikke er sigaretter (en plante) og da har man jo litt krypterte meldinger til folk man kanskje ikke har lagret og det kan jo ofte være man møtes på nattestid. Jeg kan derfor ikke si helt sikkert hva dette var, men jeg har aldri selv skrevet «jeg vil komme» om jeg skal handle noe.. synes det virket veldig seksuelt. Så jeg lurer da på om noen har benyttet seg av sex-møte sider eller hva faen, prostituerte... er dette en måte å gjøre ting på? For alt jeg vet kanskje det er en superpopulær sex-treff side som oppererer akkurat på denne måten? For jeg vet faen ikke..! Hjelp!

Anonymkode: b1d46...624

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørre han 

Anonymkode: c297d...034

Gjest Alterego666
Skrevet

Røyk litt mindre jazztobakk, og paranoiaen vil avta.

Skrevet

Hva om han hørte om et nach etter å ha vært ute med noen venner og skulle si ifra til noen at han ville være med?🤔

Nå vet ikke jeg om han er noe særlig ute på byen eller hvor gamle dere er da men.

• Liker 2
Skrevet

Hei trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat
* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...