Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville kjøpt fotsid,mange billige flotte på Nelly. Fin kjole altså,men litt kort synes jeg 

Anonymkode: 6a9c2...e46

Den funker så lenge den er knelang

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha leste invitasjonen på nytt å det stod faktisk "mørk dress". Er kjolen innafor da? Må være blanding av nattevåk,amming og gravidtrøtthet som har slått meg. 

Ts

Anonymkode: 79b9d...ce6

Kjolen din er absolutt innafor :hjerte: og den er veldig vakker. Du er vakker i den kjolen :hjerte: 
Se her:  
"Mørk dress

Når det står mørk dress er dette en mindre formell kode. Her kreves det at menn bruker mørk dress (mørk blå, mørk grå eller sort), men kvinnen enten bør bruke en lang kjole, knelang kjole eller buksedress. Nedenfor finner du åtte kjoler som alle passer til kleskoden mørk dress." 

PicMonkey-Collage510-1024x622.jpg

PicMonkey-Collage67-1024x559.jpghttps://shopping.side2.no/klestabbene-du-aldri-ma-gjore-i-et-bryllup/

Anonymkode: 8fe22...85a

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Ullvott skrev:

Kan du definere «formell kjole» @Peonjenta

Enklere, mer stilren, mindre mønster, ikke mye bling, ikke verken utringet, bar rygg. splitt eller lårkort. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha leste invitasjonen på nytt å det stod faktisk "mørk dress". Er kjolen innafor da? Må være blanding av nattevåk,amming og gravidtrøtthet som har slått meg. 

Ts

Definitivt! Mørk dress er ganske mye mindre formelt.

Anonymkode: a8a89...31e

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjolen din er absolutt innafor :hjerte: og den er veldig vakker. Du er vakker i den kjolen :hjerte: 
Se her:  
"Mørk dress

Når det står mørk dress er dette en mindre formell kode. Her kreves det at menn bruker mørk dress (mørk blå, mørk grå eller sort), men kvinnen enten bør bruke en lang kjole, knelang kjole eller buksedress. Nedenfor finner du åtte kjoler som alle passer til kleskoden mørk dress." 

PicMonkey-Collage510-1024x622.jpg

PicMonkey-Collage67-1024x559.jpghttps://shopping.side2.no/klestabbene-du-aldri-ma-gjore-i-et-bryllup/

Syns de kjolene er i samme kategori som ts kjole...

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Syns de kjolene er i samme kategori som ts kjole...

Ja, og da passer ts sin kjole til kleskode mørk dress :) 

• Liker 9
Skrevet

Kjolen går hvis koden er mørk dress.  Koden er ikke så formell og stiv som smoking.

• Liker 4
Skrevet

Passer definitivt til mørk dress. Det som ødela for smoking-koden var i all hovedsak den lekende skjæringen nederst. Det er dette som gir den "sydenpreg". 

Anonymkode: a95bd...ea6

• Liker 2
Skrevet

Syns den var harry - a la noe du finner på en sånn kleshenger til 5 euro utenfor en sånn turistsjappe i Tyrkia.
Selv ville jeg ikke vist meg i noe sånt i et bryllup, uansett kleskode - men spesielt ikke smoking.

Anonymkode: 3a60a...b78

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal ha på denne i bryllup neste helg. Kjempe fin på og fotsid 

D3FE06CC-BD65-4F13-B3FB-32AE321C8C7D.png

Anonymkode: cfa3a...2be

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den ville jeg aldri brukt i bryllup. For mørk. 

• Liker 4
Skrevet

Virker som bryllup handler mest om hva som er innenfor av alt mulig overfladiske ting. Må være så utrolig kjedelig å leve innenfor alle disse såkalte reglene. Det er jo ingenting av dette som har noen betydning. Er det noe rart over halvparten skiller seg? Folk ser seg blinde på ubetydeligheter.

Anonymkode: 0abd7...4b8

• Liker 3
Skrevet

Ikke kjøp ny kjole! Du er kjempefin i den du har. :yvonne:

• Liker 11
Skrevet
10 timer siden, Peonjenta skrev:

Ikke e smokingkjole.  Kjolen skal være fotsid, uten for mye mønster, ikke hvit, ikke mørkeblå, mørkegrønn eller sort.  Altså lang festkjole.

Ikke mørkeblå eller mørkegrønn engang? 

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som bryllup handler mest om hva som er innenfor av alt mulig overfladiske ting. Må være så utrolig kjedelig å leve innenfor alle disse såkalte reglene. Det er jo ingenting av dette som har noen betydning. Er det noe rart over halvparten skiller seg? Folk ser seg blinde på ubetydeligheter.

Anonymkode: 0abd7...4b8

Enig. Glad det sjelden er bryllup i min omgangskrets. Ville slitt med å finne noe å ha på meg som er "innafor" og likevel noenlunde kledelig. 

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syden kjole? Uff.. Den kostet 2500 kr 🤣 men uansett bryllupet er til helgen så da må jeg visst kjole meg en lang kjole da.

Ts

Herlighet, jeg hadde lett brukt den fine kjolen! Litt pent tilbehør, høye sko og pen på håret, helt klart bra nok. Du trenger ikke kjøpe ny kjole for et bryllup hvis du ikke absolutt har lyst og råd til ny kjole :)

Endret av Dævendøtte
Gjest Dævendøtte
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står "smoking" på invitasjonen og slik jeg har skjønt så betyr det helst lang aftenkjole. Jeg har desverre ingen lange kjoler dvs kun knekorte unntatt denne som jeg legger ved bilde av. Den er ankellang men kanskje litt for hverdagslig? Hva mener dere? 

Snapchat-2082045861.jpg

Snu på det, hvis du hadde sett noen komme i denne kjolen i et bryllup, hadde du rynka på nesa? Tror ikke det, så bruk den du :) Er kjempefin! 

Skrevet

Klart du kan bruke kjolen du viser fram, ts! Gjerne med et par sko eller sandaler i fargen nude, eller noe annet lyst. Fin sminke, pent hår og kanskje et nett armbånd, og vips!, så er du den fineste på festen (med unntak av bruden). Og siden du er gravid og komfort er viktig for deg, er det i hvert fall unødvendig å kjøpe nytt når du allerede har en fin kjole som til og med er behagelig og fin for gravidmagen.

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den var fin 😍

Anonymkode: a7791...832

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...