AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #41 Skrevet 28. august 2018 5 minutter siden, Duftavsommerregn said: For det har du bestemt Ha ha ha må bare le! Ok motepolitiet! Si meg har du fått en brostein i hodet Du er mann og har åpenbart ikke peiling på klær eller kleskoder. Dette har ingenting med mote å gjøre. Anonymkode: a8a89...31e 1
Duftavsommerregn Skrevet 28. august 2018 #42 Skrevet 28. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er mann og har åpenbart ikke peiling på klær eller kleskoder. Dette har ingenting med mote å gjøre Joda jeg har peiling på klær, fargekombinasjoner, passform også videre,men kleskoder? Det er ikke annet en statuspiss så lenge du ikke kler deg helt ute i natta, og det er ikke denne kjolen overhodet Kikk Sørum 1
Carrot Skrevet 28. august 2018 #43 Skrevet 28. august 2018 TS, sydenkjole betyr ikke "billig" slik du skriver - ble du "furten" over sammenligningen? At stilen på kjolen sier "syden" eller "sommerkjole" ikke aftenkjole som for min del er mer "stilfull" og "klassisk" - selv om jeg er enig i at det er vanskelig å si noe ut fra et bilde.. Jeg tenker likevel at du skal ta på deg noe du føler deg fin i, og hvis det er denne kjolen så er det helt greit. Mitt svar var mer i fht at prisen på plagget ikke nødvendigvis sier noe om bruken. Jeg har joggebukse til 2000 kr liksom, jeg ville ikke funnet på å bruke de på jobb - men jeg kunne fint brukt en bukse til 150 fra Cubus om du skjønner.. 3
Ritter Skrevet 28. august 2018 #44 Skrevet 28. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er mann og har åpenbart ikke peiling på klær eller kleskoder. Anonymkode: a8a89...31e Nettopp noe av det jeg liker med menn. Den evnen til å slappe av og gi blanke i hva alle andre tenker. 5
Ullvott Skrevet 28. august 2018 #45 Skrevet 28. august 2018 2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Joda jeg har peiling på klær, fargekombinasjoner, passform også videre,men kleskoder? Det er ikke annet en statuspiss så lenge du ikke kler deg helt ute i natta, og det er ikke denne kjolen overhodet Kikk Sørum Kan ikke du og AB...31e heller lage deres egen tråd om ja eller nei til kleskoder, for det er ikke det TS spør om. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #46 Skrevet 28. august 2018 2 minutter siden, Chaya said: Nettopp noe av det jeg liker med menn. Den evnen til å slappe av og gi blanke i hva alle andre tenker. Menn er heldige da - de har bare dress, dress og dress å velge om. Evt bunad. Anonymkode: a8a89...31e
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #47 Skrevet 28. august 2018 3 minutter siden, Carrot skrev: TS, sydenkjole betyr ikke "billig" slik du skriver - ble du "furten" over sammenligningen? At stilen på kjolen sier "syden" eller "sommerkjole" ikke aftenkjole som for min del er mer "stilfull" og "klassisk" - selv om jeg er enig i at det er vanskelig å si noe ut fra et bilde.. Jeg tenker likevel at du skal ta på deg noe du føler deg fin i, og hvis det er denne kjolen så er det helt greit. Mitt svar var mer i fht at prisen på plagget ikke nødvendigvis sier noe om bruken. Jeg har joggebukse til 2000 kr liksom, jeg ville ikke funnet på å bruke de på jobb - men jeg kunne fint brukt en bukse til 150 fra Cubus om du skjønner.. Absolutt ikke furten på noen som helst måte ☺ for meg er sydenkjole billig men det er fordi jeg ikke tar på meg en kjole til flere tusen når vi er i syden. Men vi er sikkert forskjellige der. Uansett jeg drar å kjøper en annen kjole. Er ikke pengene det står på heller tiden. Ts Anonymkode: 79b9d...ce6
Djungelvrål Skrevet 28. august 2018 #48 Skrevet 28. august 2018 Antrekk smoking krever en formell kjole. Denne kjolen er ikke formell, vil heller si den er veldig casual. 1
Ritter Skrevet 28. august 2018 #49 Skrevet 28. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn er heldige da - de har bare dress, dress og dress å velge om. Evt bunad. Anonymkode: a8a89...31e Joda, de har det enklere på den måten, men vi kvinner kjaser og maser så veldig med dette. Det er trist at TS nå føler at hun ikke blir fin nok, og må stresse rundt etter en ny kjole i siste liten. Jeg synes hun godt kan bruke den kjolen hun har. 5
Ullvott Skrevet 28. august 2018 #50 Skrevet 28. august 2018 Kan du definere «formell kjole» @Peonjenta? 5
Duftavsommerregn Skrevet 28. august 2018 #51 Skrevet 28. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vi er sikkert forskjellige der. Uansett jeg drar å kjøper en annen kjole. Er ikke pengene det står på heller tiden. Ts Ikke gjør det, stol på deg selv! Det går garantert helt glimrende flott! Så kommer du tilbake med en ny kjole, legger den ut her, og må ut enda en tur 2
Gjest Katja09 Skrevet 28. august 2018 #52 Skrevet 28. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det står "smoking" på invitasjonen og slik jeg har skjønt så betyr det helst lang aftenkjole. Jeg har desverre ingen lange kjoler dvs kun knekorte unntatt denne som jeg legger ved bilde av. Den er ankellang men kanskje litt for hverdagslig? Hva mener dere? Anonymkode: 79b9d...ce6 Skal de bestemme hva dere skal ha på dere? Aldri i verden! Ja, kjolen er fin! Gå med den! For all del!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #53 Skrevet 28. august 2018 11 minutter siden, Chaya said: Joda, de har det enklere på den måten, men vi kvinner kjaser og maser så veldig med dette. Det er trist at TS nå føler at hun ikke blir fin nok, og må stresse rundt etter en ny kjole i siste liten. Jeg synes hun godt kan bruke den kjolen hun har. Jeg synes ikke kjolen er stygg jeg heller, og tror ikke det er noen krise om hun møter opp i den, men den står de facto ikke til den kleskoden som er oppgitt. 5 minutter siden, Duftavsommerregn said: Ikke gjør det, stol på deg selv! Det går garantert helt glimrende flott! Så kommer du tilbake med en ny kjole, legger den ut her, og må ut enda en tur Jada, vi har fått med oss at du har skrevet at det går bra 5 ganger nå. Anonymkode: a8a89...31e
Duftavsommerregn Skrevet 28. august 2018 #54 Skrevet 28. august 2018 2 minutter siden, Katja09 skrev: Skal de bestemme hva dere skal ha på dere? Aldri i verden! Ja, kjolen er fin! Gå med den! For all del! Kvinnen har god smak, ikke rart hun er gravid 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #55 Skrevet 28. august 2018 Ta det helt med ro 😊 jeg støtter de som sier at du kan fint bruke den. Hovedpersonen er uansett brudeparet ☺ Jeg var i bryllup i sommer og der gikk faktisk noen i hvit bluse og hvit bukse. Jeg trodde man skulle styre helt unna hvitt, men der gikk folk i all slags kjoler. Syden kjoler. Lårkorte osv. Det er vel sjelden man er i stivpynta bryllup? Me mindre det er kongelige eller svært velstående folk? Anonymkode: d0696...8d7 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #56 Skrevet 28. august 2018 Her er kjolen på. Jeg hengte meg nok opp i det at det er et utebryllup og at det fortsatt er til dels sommer. Så tenkte at den passet til det. Men så glemte jeg helt å sjekke opp i kleskoden før mannen nevnte det. Ts Anonymkode: 79b9d...ce6 8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #57 Skrevet 28. august 2018 Nei, den er for syden for "smoking". Ville heller brukt en kortere kjole som er mer elegant hvis du ikke vil kjøpe en ny Anonymkode: a7508...956 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #58 Skrevet 28. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, den er for syden for "smoking". Ville heller brukt en kortere kjole som er mer elegant hvis du ikke vil kjøpe en ny Anonymkode: a7508...956 Alle korte kjolene mine blir superkorte med gravidmagen min 🤣 haha ser Syden begrepet går igjen her. At jeg kunne bomme så på en kjole 😂 Ts Anonymkode: 79b9d...ce6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #59 Skrevet 28. august 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er kjolen på. Jeg hengte meg nok opp i det at det er et utebryllup og at det fortsatt er til dels sommer. Så tenkte at den passet til det. Men så glemte jeg helt å sjekke opp i kleskoden før mannen nevnte det. Ts Anonymkode: 79b9d...ce6 Jeg synes at den kjolen er veldig fin og at du kan bruke den i bryllupet. Hva synes din mann? Anonymkode: 8fe22...85a 13
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #60 Skrevet 28. august 2018 Haha leste invitasjonen på nytt å det stod faktisk "mørk dress". Er kjolen innafor da? Må være blanding av nattevåk,amming og gravidtrøtthet som har slått meg. Ts Anonymkode: 79b9d...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå