AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #1 Skrevet 28. august 2018 Er møkk lei å jobbe som miljøterapeut, så lei som det er mulig å bli. Blir stort sett satt på de vanskeligste også, og får ikke fast på de stedene som er ok. Føler jeg ikke passer helt i yrket. Gjør egentlig hva som helst annet, en å krangle med ungdom, få individer til å gjøre ting de ikke vil og aldri strekke til. Blir mentalt dårlig. Har ikke så mange alternativ, fordi jeg ikke har noen annen kompetanse og er for gammel til å gå mer skolegang. Kunne godt tenkt meg å vaske gulv, men er det lett å få jobb? Ser aldri noe utlyst her. Anonymkode: 0bf2e...f2f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #2 Skrevet 28. august 2018 Jeg jobber med samme som deg og føler samme. Selv har jeg sett på lagermedarbeider, der har jeg skjønt det som at man kan ta truckfører bevis så får man jobb. Stort sett. Anonymkode: 6a49e...72b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #3 Skrevet 29. august 2018 På den gamle jobben min var det mange renholdere som hadde fagbrev i renholdsfaget, så jeg tror ikke det er VELDIG lett å få jobb. Men jeg tror det er lurt å henvende seg direkte til større bedrifter (som kommunen generelt, evt videregående skoler), framfor å vente på søknader. Anonymkode: 32ab9...df0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #4 Skrevet 29. august 2018 Nå kan du jo få jobb med samme lønn i boliger for psykisk utvikklingshemmede også. Det er mange boliger der brukerene er såpass oppi årene og veldig godt innkkjørt i rutiner at det sjeldent er noe stress. Anonymkode: d4721...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå